ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
_________________Т.О. Мартинюк
Річний план роботи
асистента вчителя
Ліцею №4
м. Новограда-Волинського
Пантус Яни Юріївни
на 2022-2023 н.р
|
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
|
Бесіда на тему: «Правила поведінки під час повітряної тривоги в школі та вдома». |
Взаємна співпраця на уроках з класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками. Бесіда «Як говорити з дітьми про військову агресію» |
Опрацювання листа МОН, щодо змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу. |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП |
|
|
Розвиток довільної та активної уваги, уяви, дрібної моторики. Релаксація «Цікаві техніки малювання» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Поради для батьків «Керування гнівом у дітей». |
Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи асистента вчителя
|
|
|
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки. Ляльковий театр |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
|
Робота з сайтом корекційних вправ та ігор для розвитку дітей з ООП |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Консультації для батьків «Чим відволіктися від поганих думок в період війни?» |
Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок» |
Доповнення портфоліо учнів |
|
|
Підбір віршів, казок для домашнього дозвілля учнів |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення анкетування батьків. Тест «Будинок» |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Опрацювання статті «Інклюзія, породжена війною». |
|
|
Бесіда про професії. Аплікація з насіння |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Організаційна робота з батьками. Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї». |
Опрацювання методичних рекомендацій, щодо організації освітнього процесу в школах у 2022-2023 н.р. |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
|
Відеоперегляд казки про дружбу «Рюкзачок». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
|
Бесіда про правила дорожнього руху. Перегляд мультфільму |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Онлайн-поради батькам «Як виховати впевнену у собі дитину». |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Бесіда «Не бери до рук невідомі предмети» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Бесіда «Що говорити дітям у надзвичайній ситуації». |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом |
Внесення нових даних до ІПР |
|
|
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом. |
Проведення бесід та консультацій з батьками. . Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я». |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Едера» |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю |
Робота з методичною літературою «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі». |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном Улюблені фрукти |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».
|
Модифікація навчального плану |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація тестів Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Тест « Слон». Розвиток фантазії, уявлення |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Настільна гра шахи |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
|
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення Перегляд мультфільмів про школу |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури «Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери Малювання фарбами Транспорт |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків.
|
Модифікація та адаптація тестів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про письменників |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми) |
Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація тестів для дітей з ООП |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великдень |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Організаційна робота з батьками Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини». |
Самоосвітня робота |
Внесення результатів проведених занять до ІНП |
|
|
Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Співпраця з батьками та громадськістю. Практичне заняття: «Грайте разом з дитиною».
|
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП |
|
|
Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу «Улюблена казка» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей
|
Робота з методичною літературою |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт-терапії |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Підбір матеріалів на тему «Розвиток пізнавальних процесів дітей з ООП» |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
|
Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і праці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими даними портфоліо учнів |
|
|
Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хліб. Робота з солоним тістом |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультація батьків, щодо організації роботи дитини з ООП вдома |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною». |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
|
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Самоосвітня робота (обмін досвідом з колегами) |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Співпраця на уроках із класним керівником |
Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною».
|
Самоосвітня робота (обмін досвідом з колегами |
Доповнення портфоліо інформаціїю |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення Настільна гра «Доміно» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом |
Консультаційна робота з батьками Практичне заняття: «В гостях у веселого язичка». |
Робота з методичною літературою |
Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП |
|
. |
Робота з дидактичними картками «Обери зайве». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом |
Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
. |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Оформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку». |
Самоосвітня робота |
Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП |
|
|
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Співпраця на уроках із класним керівником, |
Організаційна робота з батьками |
Робота з методичною літературою. Аналіз проведеної роботи. Створення презентації |
Заповнення індивідуальних навчальних планів |
|