Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Річний план асистента вчителя містить організаційну та навчально-корекційну роботу асистента; співпрацю з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом; роботу з батьками та громадськістю; методичну та самоосвітню роботу; роботу з документацією протягом навчального року.
Перегляд файлу

 

                                                                                                       ПОГОДЖЕНО

                                                                                                      Заступник директора

                                                                                          з навчально-виховної роботи

                                                                              _________________Т.О. Мартинюк

 

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

Ліцею №4

м. Новограда-Волинського

Пантус Яни Юріївни

на 2022-2023 н.р

 

 

 

 

 

   

 

 


Дата

 

 

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом,

 

 

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

 

 

Робота з документацією

 

 

Примітки

 

Бесіда на тему: «Правила поведінки під час повітряної тривоги в школі та вдома».

Взаємна співпраця на уроках з класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками. Бесіда «Як говорити з дітьми про військову агресію»

Опрацювання листа МОН, щодо змін до нормативно-правових актів, які регулюють організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу.

Оцінювання психофізичного розвитку дітей. Створення щоденників спостережень розвитку дитини з ООП

 

 

 

 

 

Розвиток довільної та активної уваги, уяви, дрібної моторики. Релаксація «Цікаві техніки малювання»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Поради для батьків «Керування гнівом у дітей».

Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи асистента вчителя

 

 

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці Аплікація з листочків. 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення анкетування та тестування батьків та учнів

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

Складання індивідуальної навчальної  програми. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда мої улюблені іграшки. Ляльковий театр 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної  програми розвитку

 

 

Робота з сайтом корекційних вправ та ігор для розвитку дітей з ООП

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Консультації для батьків «Чим відволіктися від поганих думок в період війни?»

Робота з методичною літературою прослуховування вебінарів на сайті «На Урок»

Доповнення портфоліо учнів

 

 

Підбір віршів, казок для домашнього дозвілля учнів

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення анкетування батьків. Тест «Будинок»

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів

Опрацювання статті «Інклюзія, породжена війною».

 

 

 Бесіда про  професії. Аплікація з насіння 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Організаційна робота з батьками. Практичне заняття: «Ігротека в колі сім'ї».

Опрацювання методичних рекомендацій, щодо організації освітнього процесу в школах у 2022-2023 н.р.

Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП

 

 

Відеоперегляд казки про дружбу «Рюкзачок».

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації

Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо

 

 

Бесіда про правила дорожнього руху. Перегляд мультфільму 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Онлайн-поради батькам «Як виховати впевнену у собі дитину».

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта»

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Бесіда «Не бери до рук невідомі предмети»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Бесіда «Що говорити дітям у надзвичайній ситуації».

Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом

Внесення нових даних до ІПР

 

 

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами Работа з Лего

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом.

Проведення бесід та консультацій з батьками. .  Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я».

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури на сайті «Едера»

Внесення нових даних до портфоліо

 

 

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на зимових канікулах 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю

Робота з методичною літературою  «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі».

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном Улюблені фрукти

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення  

індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. Вправи за картинками

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками Обмін досвідом «Ви питаєте - ми відповідаємо».

 

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденників спостереження за учнями з ООП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Тест « Слон». Розвиток фантазії, уявлення

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Настільна гра шахи

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до портфоліо

 

 

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення Перегляд мультфільмів про школу

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури «Лідерство та інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник
Єфімова С.М.»

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери Малювання фарбами Транспорт

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків.

 

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про письменників

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів (спільно з батьками та дітьми)

Аналіз та вдосконалення  

індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Робота з пазлами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів для дітей з ООП

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про правила поводження на весняних канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Бесіда про Великдень

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Організаційна робота з батьками Бесіда: «Особливості емоційного розвитку вашої дитини».

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП

 

 

Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Бесіда «День Матері» Виготовлення листівки

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Співпраця з батьками та громадськістю. Практичне заняття: «Грайте разом з дитиною».

 

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІНП

 

 

Розвиток пізнавальних процесів за допомогою казок Створення колажу «Улюблена казка»

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

 

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті за допомогою арт-терапії

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Підбір матеріалів на тему «Розвиток пізнавальних процесів дітей з ООП»

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

 

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і праці

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення  

індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП. Поповнення новими  даними портфоліо учнів 

 

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Бесіда про хліб. Робота з солоним тістом

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультація батьків, щодо організації роботи дитини з ООП вдома

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою Консультація: «Азбука спілкування із дитиною».

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Робота з книжкою

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота (обмін досвідом з колегами)

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником

Консультація: «Пізнання навколишнього разом із дитиною».

 

Самоосвітня робота (обмін досвідом з колегами

Доповнення портфоліо інформаціїю

 

 

Розвиток логічного та образного мислення Настільна гра «Доміно» 

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логопедом

Консультаційна робота з батьками Практичне заняття: «В гостях у веселого язичка».

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденників спостереження за учнями з ООП

 

.

Робота з дидактичними картками «Обери зайве».

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, логогпедом

Сімейний вернісаж: «Пальчик, здивуй!». Пальчиковий театр на руках дітей і батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП

 

.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей. Оформлення теки «Здоровий спосіб життя дитини шкільного віку».

Самоосвітня робота

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІНП

 

 

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах 

Співпраця на уроках із класним керівником,

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою. Аналіз проведеної роботи. Створення презентації

Заповнення індивідуальних навчальних планів

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
1 листопада 2022
Переглядів
1592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку