Проєкт "Творча особистість"

Про матеріал
Метою проєкту є створення системи роботи з обдарованими дітьми в конкретних умовах загальноосвітньої школи за допомогою конкретних матеріалів: програм, ознак пізнавальної діяльності учнів, прийомів, методик навчання. Головна мета – це створення цілісної системи роботи щодо розвитку спеціальних здібностей дітей, спрямованої на активізацію участі учнів у різноманітних навчально-наукових заходах, адже систематичний і всебічний підхід найкраще сприяє розвитку обдарованої дитини.
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

Проєкт

 

 Творча особистість

 

Назва закладу освіти

Голиківська філія  КЗ «Красносілківське НВО» Олександрівської  селищної ради Кропивницького району

 

Юридична та фактична адреса закладу

 Кіровоградська  область,  Олександрівський  район, с. Голикове, вул.  Центральна, б. 13

Телефон/факс закладу освіти

(05242) 93-3-40

 

 

e-mail закладу освіти

holikovo_school@i.ua

Керівник закладу освіти

 Нестройна Любов Петрівна

 

Контактні дані керівника закладу освіти: телефон, e-mail

 

 

098 418 6570, krasnosilka-box@ukr.net

Керівник проєкту

 Демченко Ольга Вікторівна, заступник  завідувача з навчально-виховної роботи  Голиківської філії  КЗ «Красносілківське НВО»

Олександрівської  селищної ради

 

Контактні дані керівника проєкту: телефон, e-mail

 

097-879-46-00, olgadem250@gmail.com

 

 

2020

 

2. Анотація проєкту

           Основним завдання сучасної школи є  виховання високорозвиненої творчої особистості, яка б поєднувала  в  собі  найкращі,  якості,  формувала  основні  компетентності,  розкривала  потенційні можливості і здібності учнів.

       Метою проєкту є  створення системи роботи з обдарованими дітьми   в конкретних умовах загальноосвітньої школи за допомогою конкретних матеріалів: програм, ознак пізнавальної діяльності учнів, прийомів, методик навчання. Головна мета – це створення цілісної системи роботи щодо розвитку спеціальних здібностей дітей, спрямованої на активізацію участі учнів у різноманітних навчально-наукових заходах, адже систематичний і всебічний підхід найкраще сприяє розвитку обдарованої дитини.

         Розвиток  творчих здібностей учнів - актуальна проблема, адже саме творча особистість може бути конкурентоспроможною в сучасному світі. Саме цілісна, духовно багата, творча людина може керувати майбутнім. Тому педагогічний колектив протягом наступних трьох  років працюватиме над проектом «Творча обдарованість» за темою: «Формування в учнів компетентностей саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації шляхом упровадження в навчально-виховний процесс  інноваційних освітніх технологій».

У  філії накопичений певний позитивний досвід роботи з обдарованими дітьми, який необхідно узагальнити та розповсюдити. Протягом кількох років обдарованість дітей виявляється й оцінюється на різноманітних конкурсах, олімпіадах, турнірах, інтелектуальних марафонах, конференціях, виставках. Працюють різноманітні гуртки, факультативи, секції з метою створення умов для самореалізації особистості. Уже стало традицією проведення предметних декад як невід'ємної частини навчально-виховного процесу. У  школі  започатковані традиції проведення конкурсів, свят, інтелектуальних змагань, які стали органічною частиною іміджу філії.

       Разом з тим слід відмітати, що робота з обдарованими дітьми потребує більш  чіткого педагогічного керівництва з боку вчителів-предметників,  керівників гуртків, адміністрації.

      Реалізація проєкту «Творча особистість» дозволить створити систему пошуку, виявити обдарованих дітей та їх розвитку на початковому етапі навчання посилити увагу до проблем особистості, тим більше - особистості обдарованої і талановитої, до проблеми, що полягає у безсистемності у роботі з обдарованими та здібними дітьми, результатом чого є їхній недостатній рівень участі у різноманітних  шкільних заходах. Отже, необхідно створити таку систему навчально-виховного процесу, в якій учень, як унікальна і неповторна особистість, стає активним суб’єктом навчання і виховання.

      Пошук обдарованих дітей та створення умов для їх розвитку – це цілісна спланована діяльність дорослих - батьків, учителів, керівників гуртків та факультативів, шкільного психолога.

Опис проблеми, на вирішення якої направлений проєкт

        Одним із пріоритетних напрямів  роботи нашого педагогічного колективу  є турбота про обдаровану та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток. Адже саме молоді люди в майбутньому будуть визначати шляхи розвитку науки, економіки, медицини, мистецтва тощо.  

      Сучасний учень нашої школи — це розвинена, нестандартна осо­бистість, вимоглива до свого настав­ника. Саме він спонукає вчителя до творчої педагогічної діяльності. Бо ж виховати творчого учня може лише творчий учитель, який сам є особистістю.

  Аналізуючи ситуацію в  Голиківській філії за останні 3 роки, можна сказати, що актуальність проекту пов’язана з пошуком, виявленням та розвитком обдарованих дітей.

Актуальним завданням  педагогічного колективу є  підвищення рівня якості знань учнів.  Для колективу школи  важливо давати  дітям нові життєві стратегії та компетентність, сприяти  мобільності їх соціальної поведінки, тому, що саме це  дозволяє  особистостям  долати  кризові  ситуації, обирати свій шлях у майбутньому. На сучасному етапі розвитку освіти пріоритетним визнається особистісно орієнтоване навчання, оскільки  його  метою  є  формування  цілісної  особистості в єдності когнітивних та креативних якостей, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів. Особливо  важливим  завданням  є  виявлення,  навчання  та виховання обдарованих, талановитих дітей.

Перетворення, які відбулися у вітчизняній системі освіти за останнє десятиліття, її переорієнтація на гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології змінили ставлення до учнів з неординарнами здібностями. З’явилися освітні установи, навчальні й соціальні програми, громадські організації та фонди, головною метою яких є виховання унікальної цілісної творчої особистості, здатної на свідомий і відповідальний вибір за різних життєвих обставин.  

       Проєкт спрямований   cтворити таке середовище, таку атмосферу життєдіяльності дітей, яка б сприяла гармонійному розвитку особистості кожного учня, починаючи з моменту приходу дитини до школи; формувати, зберігати і підтримувати фізичне, психічне і духовне здоров'я; сприяти свідомому вибору учнями "ключової" сфери діяльності, починаючи із середньої ланки навчання; домогтися результативності навчально-виховного процесу за умови мінімальних витрат часу, зусиль, засобів;  застосовувати, творчо використовувати проект чи його елементи в практиці інших педагогічних колективів.

     Реалізація проєкту дасть можливість: задовольнити потреби учнів в одержанні більш високого освітнього рівня з базових дисциплін, у порівнянні з державним стандартом,    усунути невідповідність між можливостями і результативністю діяльності учнівського і педагогічного колективів,

       підготувати найбільше адаптованих випускників до життя у швидко мінливому суспільстві протягом усього періоду навчання, підвищити імідж нашої філії.

           Серед завдань, які необхідно вирішувати в ході  проєкту , можна виділити такі:

  • розробка  індивідуальних освітніх маршрутів;
  • формування адекватної самооцінки;
  • охорона й зміцнення фізичного та психологічного здоров’я;
  • профілактика неврозів;
  • попередження ізоляції обдарованих дітей у групі однолітків;
  • розвиток психолого – педагогічної компетентності педагогів і батьків обдарованих дітей..

  Учасники проєкту: учні 5 – 9 класів, класні керівники, вчителі предметними, практичний психолог школи,  керівники гуртків, батьківська громадськість.

Термін дії проєкту  -   3  роки .

Мета і завдання проєкту

        Метою проєкту є:  

  • Забезпечити підтримку обдарованих дітей, шляхом створення умов для її творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку; задоволення освітніх та  національно-культурних  запитів  обдарованих  учнів, їх підготовка до подальшого навчання і самостійного життя;
  • задовольнити освітніх та національно-культурних запити обдарованих дітей;
  • удосконалити  систему  роботи щодо пошуку та підтримки обдарованих школярів;
  •  створити  середовище, в якому б дитина змогла максимально розкрити таланти та здібності.

Завдання проєкту:

  •  Забезпечення максимально сприятливих умов для роботи вчителів з обдарованими дітьми, розкриття їх творчого потенціалу;
  •  пошук шляхів поліпшення якості навчання, через впровадження  інноваційних  педагогічних  технологій, що передбачають розвиток творчих здібностей учнів;
  •  розробка  інноваційних  видів  педагогічної  діяльності,  спрямування  діяльності  вчителів  на  використання нестандартних форм діяльності;
  • формування  навичок  самоосвіти,  самоконтролю та самооцінки обдарованих учнів;
  •  сприяння  розвитку  професійного  самовдосконалення вчителів;
  •  активізація  пізнавально-дослідницької  діяльності вчителів, їх творчого потенціалу;
  •  підготовка пакета методичних документів для роботи з обдарованими учнями.

 

Опис діяльності в рамках проєкту: стратегія,  механізми та план досягнення поставленої мети

Проєкт передбачає роботу з педагогічним колективом, з учнями та їхніми батьками. 

Учасники проєкту :

Керівник проєкту – Демченко Ольга Вікторівна, заступник завідувача  з НВР

Проєкт реалізовуватимуть :

- учителі – предметними  школи

- учні 5-9 класів

- практичний психолог школи 

- керівники гуртків

- батьківська громадськість.

Етапи виконання проєкту

Реалізація проєкту розрахована на три роки і складається з таких етапів:

- підготовчий

- пізнавально-практичний

- підсумковий

Проєкт реалізовуватимуть під час навчально – виховного процесу, проведення гурткової  ,  позакласної і позашкільної роботи.

План реалізації проєкту

Завдання

Термін

Відповідадьні

Підготовчий    етап   2020

Організація роботи творчої групи вчителів

Вересень

Адміністрація

Проведення діагностичних досліджень

Вересень

 Творча група

Визначення основних завдань

Вересень

Творча група

Розподіл обов’язків

Вересень

Творча група

Вивчати літературу з цієї проблеми

Протягом терміну  дії проекту

Керівник проєкту

Підготувати перелік літератури з теми «Робота з обдарованими дітьми».

Жовтень

Творча група

Знайомити з досвідом роботи вчителів з цієї проблеми.

Протягом терміну  дії проекту

Керівник проєкту

Провести засідання  МО з цієї проблеми, з метою оцінки стану роботи вчителів з обдарованими учнями.

Протягом терміну  дії проекту

Голови МО

Провести семінар-практикум для членів методичної ради з теми «Шляхи вдосконалення роботи вчителів з обдарованими учнями».

Листопад

Голова МР

Розглянути на батьківських зборах питання «Психологія  обдарованої  дитини».

Грудень

Психолог

 Слідкувати за новинами психолого-педагогічної літератури з цього питання та систематизувати її в бібліотеці,практикувати огляд науково-методичної літератури, матеріалів фахових видань про роботу з обдарованими дітьми.

Протягом терміну  дії проекту

Бібліотекар

 Провести анкетування вчителів, з метою визначення їхнього ставлення до системи роботи з обдарованими учнями, що існує

у ЗНЗ, та з’ясувати проблеми, що виникають у роботі з обдарованими учнями.

листопад

2020 р.

 

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Провести анкетування учнів-учасників олімпіад, з метою оцінки роботи вчителів щодо підготовки учнів до предметних

олімпіад.

Січень 2021

керівник проєкту

 Провести тестування вчителів, з метою визначення рівня їх творчого потенціалу.

Березень 2021

керівник проєкту

Спостереження за процесом адаптації учнів під час переходу  з початкової ланки до основної.

Вересень - квітень кожного року

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Провести анкетування учнів «Що мені вдається найкраще?»

Травень

психолог

Створити банк даних про здібних, обдарованих, талановитих  дітей.

Вересень кожного року

психолог

Розробити творчі завдання за предметами для пошуку обдарованих дітей.

вересень, щорічно

МР

 

Розробити пам’ятку «Поради батькам для роботи з обдарованими учнями»

 

Класні керівники

Розробити рекомендації для батьків з розвитку у дітей творчих  здібностей.

 

Вчителі - предметники

Розробити рекомендації для учнів з розвитку їх творчого та інтелектуального потенціалу

 

 

Пізнавально-практичний етап  2021р

Створити на базі методичного кабінету школи методичний кейс з проблемами «Вдосконалення роботи  з обдарованими учнями» з матеріалами:

а) список літератури з теми;

б) презентація творчих і методичних матеріалів учителів;

в) відбірка програм для роботи з обдарованими учнями.

Вересень - жовтень

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Провести науково–практичну конференцію учнів «Чи вміємо ми навчатися?». Видати альманах робіт учасників конференції.

Листопад

керівник проєкту,

психолог, МР

Провести методичну оперативку «Шляхи виявлення  обдарованих дітей». Оформлення буклета. 

 Грудень

керівник проєкту,

психолог, МР

Проводити індивідуальні методичні консультації для  вчителів «Роль інноваційних методик в розвитку творчої особистості». Оформлення  рекомендацій

Протягом року

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Провести методичну нараду «Нетрадиційні прийоми розвитку здібних учнів на навчальних заняттях:

гуманітарного циклу;

природничого циклу;

фізико–математичного циклу;

суспільствознавчого циклу;

технічної та обслуговуючої праці та фізичної культури»

Січень

Лютий

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Провести   фестиваль педагогічної майстерності «Вдосконалення  шляхів розвитку творчих здібностей учнів»

Березень

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Проводити виставки творчих робіт учнів.

Квітень

Вчителі - предметники

Провести  конкурс «Кращий учень року»

 

 

Створити кабінет  інновацій

До січня

директор

Підсумковий етап  2022р

Провести презентацію роботи вчителів з метою обміну досвідом «Моя творча лабораторія»

Вересень - жовтень

керівник проєкту,

психолог, МР

 

Підвести підсумки роботи над проектом:

а) аналіз роботи над проектом;

б) моніторинг якості навчання учнів.

Грудень

керівник проєкту

Створити-методичний супровід для роботи  з обдарованими дітьми за результатами впровадження проекту.

 

керівник проєкту

Розробити рекомендації з урахуванням аналітичних  даних. Підготувати випуск  методичного вісника.

Січень

Творча група

Провести святковий КВК для учнів

«Розумники і розумниці»

Квітень

Педагог - організатор

Нагородження учнів і вчителів грамотами за успіхи  у навчанні і роботі.

Травень

керівник проєкту

Занесення на дошку Пошани  та дошку «Таланти  школи»

Травень

Педагог - організатор

 Преміювати  учнів путівками до табору «Артек»

 

керівник проєкту

Преміювати  вчителів за успіхи у праці

 

керівник проєкту

 Визначення перспектив і проблем для подальшої роботи  у наступний час.

 

МР

 

 

 

 

 

 

 

Головна метою є

створення умов для розвитку творчої обдарованої особистості , підтримка здібностей і обдарувань учасників навчально – виховного процесу

Основні завдання:

  • створення середовища, яке сприятиме поетапного розвитку дітей різних вікових груп з урахуванням індивідуальних, вікових особливостей, а також специфіки прояву творчого потенціалу в різних видах діяльності;
  • виявити  потенційні можливості   учня, надати   допомогу в розвитку його здібностей;
  • створити умови для самостійної діяльності учня;
  • Стимулювати розвиток творчого потенціалу особистості.

 

Впровадження проєкту дасть змогу вирішити потреби  педагогічного колективу

Досягнення мети та заходи проєкту

Опис заходів Проєкту:

І етап - Організація та забезпечення реалізації проєкту

1.1. Представлення проекту на ознайомлення  педагогічного колективу.

1.2. Розробка проектної документації, експертиза проєкту.

1.3. Обґрунтувати напрями та пріоритети роботи.

         1.4. Створення робочих груп відповідно до завдань проєкту  щодо стимулювання  розвитку творчого потенціалу учнів та вчителів.

1.5. Інформування та залучення до реалізації проєкту органів  місцевого самоврядування.

ІІ етап - Виконання підготовчих робіт

2.1. Співпраця з органами місцевого самоврядування,  з громадськими організаціями у сфері розвитку та підтримки обдарованих учнів.

Організація та укладання договорів з органами місцевого самоврядування щодо фінансування на забезпечення кабінету інновацій сучасною комп’ютерною технікою,   на преміювання учнів та вчителів, придбання паперу, грамот, фотопаперу,  матеріалу для стендів.

2.2. Підготовка команди виконавців проекту

2.3. Висвітлення в ЗМІ про результати учнів у предметних олімпіадах, участі учнів у МАН, районних та обласних спортивних змаганнях, шкільних позакласних заходах.

ІІІ етап – Матеріально-технічні заходи

3.1  Забезпечення нормативно-правової організації.

3.2 Здійснювати підтримку обдарованої молоді, зокрема шляхом клопотання, підтримки і виплат відповідних стипендій та премій їх наставникам . Організація оздоровлення обдарованих учнів під час канікул.

3.3. Залучення всіх установ до активної допомоги у  реалізації  проєкту .

3.4. Виготовлення наочної інформації щодо  реалізації проекту.

3.5. Забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних і  працівників, удосконалення методологічних основ роботи з обдарованими учнями на засіданнях педрад  та різних методичних заходів.

3.6. Забезпечення участі обдарованих учнів у Всеукраїнських та міжнародних інтелектуальних і творчих змаганнях.

IV етап. Заключний етап

4.1. Проведення  святкового конкурсу «Розумники і розумниці»

4.2. Оприлюднення інформації про результати у проекті

Над реалізацією проєкту працюватиме команда:

  • директор
  • ЗДНВР - моніторинг фінансування заходів проекту;
  • ЗДВР -  організація  позакласних заходів
  • вчителі - предметники
  • педагог-організатор
  • психолог школи
  • бібліотекар
  • учні 5 – 9 класів

Тривалість проєкту складатиме  3 роки.

В ході реалізації проекту передбачається такий інструментарій для моніторингу роботи з обдарованими дітьми:

            Позаурочна робота

  • Консультації з предмета
  • індивідуальні  заняття
  • додаткові творчі завдання
  • консультації щодо створення творчих та навчальних проектів
    Навчальна робота на уроках
  • організація самоосвітньої  діяльності учнів
  • дослідницько- експериментальна
  • уроки-дослідження
  • використання нестандартних форм проведення уроків (урок-гра, урок-подорож, бінарні, інтегровані уроки тощо)
  • складання індивідуальних завдань, програм, проектів

 

Якості, якими має володіти вчитель

  1. Бути доброзичливим і чуйним.
  2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, від­чувати їхні потреби та інтереси.
  3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
  4. Мати широке коло інтересів.
  5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей.
  6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
  7. Володіти почуттям гумору. Мати живий та активний характер.
  8. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконалення.
  9. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
  1. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
  2. Володіти емоційною стабільністю.
  3. Уміти переконувати.
  4. Мати схильність до самоаналізу.

 

Як розвивати творчі здібності учнів

  1. Підхоплюйте думки учнів й оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальності, важливості тощо.
  2. Підкреслюйте інтерес дітей до нового.
  3. Заохочуйте оперування предметами, матеріалами, ідеями. Не­хай дитина практично розв'язує дослідницькі завдання.
  1. Навчайте дітей систематичної самооцінки кожної думки. Ніко­ли не відкидайте її.
  2. Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.
  3. Не вимагайте запам'ятовування схем, таблиць, формул, одно­стороннього рішення там, де є багатоваріативні способи.
  4. Культивуйте творчу атмосферу — учні повинні знати, що твор­чі пропозиції, думки клас визнає, приймає їх, використовує.
  5. Учіть дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо занотову­вати їх у блокноті.
  6. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, тому це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення обдаро­ваній дитині, що це може статися, і розвивати у неї терпимість і впевненість.
  7. Пропонуйте цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї
  8. Розсіюйте страх у талановитих дітей.

 

 

 

 

Очікувані результати: підсумки заходів, довгострокові результати, позитивні зміни

За результатами реалізації проєкту очікується ряд якісних/кількісних досягнень:  

Кількісний очікуваний результат:

  1.     До участі запросити 100 учасників.
  2.     Придбати:
  •         20  грамот,
  •         10  медалей
  •         5 пачок паперу
  •         6 маркерів
  •         2 путівки до табору 

Якісний очікуваний результат

  •   надання  талановитим  дітям  оптимальних  можливостей  для  розвитку  творчих  здібностей  та  одержання різнобічної освіти і високої культури;
  •   самореалізація  особистості  у  процесі  творчої  діяльності;
  •   створення умов для розвитку загальних і творчих здібностей дітей, винахідництва;
  •   розвиток інтересів у певній галузі знань, що часто є  джерелом  професійних,  наукових  і  мистецьких інтересів;
  •   створення нестандартної системи діяльності з обдарованими дітьми;
  •   реалізація  компетентісно - орієнтованого  та  особистісно орієнтованого навчання та виховання;
  •   використання  ефективних  педагогічних  технологій, інтерактивних методів навчання;
  •   підвищення рівня педагогічної майстерності вчителів;
  •   зростання  результативності  участі  учнів у предметних олімпіадах і конкурсах;
  •   створення  творчого  мікроклімату  в  навчальному закладі;
  •   підвищення іміджу навчального закладу;
  •   формування  життєво-компетентної  особистості  випускника .
  • Створення сучасного кабінету інновацій,. В ході реалізації завдань проєкту відбудеться покращення  матеріально-технічної  бази.

Результати реалізації проєкту:

  • покращення навчально – виховного  процесу у школі;
  • забезпечення сприятливих та безпечних умов для розвитку творчих здібностей учнів;
  • забезпечення навчально-методичними матеріалами необхідними для роботи з обдарованими дітьми;
  • впровадження передового досвіду з питання роботи з обдарованою молоддю;
  • збереження та розширення мережі гуртків, факультативів та інших творчих об’єднань;
  • самореалізація учнів щодо відповідності до їх індивідуальних здібностей;
  • проведення  фестивалів, інтелектуальних  та спортивних ігор, марафонів, олімпіад, конкурсів для обдарованих дітей.
  • сформована система виявлення та відбору обдарованих дітей, надання їм соціально-педагогічної підтримки;
  • консолідація зусиль педагогічного колективу та батьківської спільноти в роботі з обдарованими учнями;
  • підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників у визначенні методів, форм, засобів і технологій навчання й виховання обдарованих учнів;
  • розробка дієвого механізму стимулювання обдарованих дітей, педагогічних працівників, які мають високі досягнення в цьому напрямі роботи.

 

Презентація результатів та звітність за результатами проєктної діяльності

Для контролю за реалізацією та якістю виконання роботи на кожному етапі проекту створюється експертна комісія, до складу якої входять представники адміністрації школи, шкільного парламенту.

Ініціативна група: заступники директора з НВР та ВР, психолог, класні керівники, представники учнівського самоврядування.

 

п/п

Презентація результатів

Виконавець

  1.                

Сторінки на шкільному сайті

ініціативна група

  1.                

Інформування через соціальні мережі

ініціативна група

  1.                

Звіт перед громадськістю щодо реалізації проекту

директор ЗО

 

 

І  етап

Організація та забезпечення реалізації програми

Відповідальний

 

1.1. Представлення проєкту на ознайомлення  педагогічного колективу та батьківської громадськості.

1.2. Розробка проєктної документації, експертиза проєкту.

1.3. Обґрунтування напрямів та пріоритетів

1.4. Створення робочих груп відповідно до завдань проєкту.

1.5. Інформування та залучення до реалізації проекту місцевої громади.

Директор

ЗДВР

ІІ етап

Виконання підготовчих  робіт

 

 

2.1. Організація та укладання договорів на придбання  матеріально – технічного забезпечення проєкту

2.2.Підготовка команди проєкту

2.3. Висвітлення в ЗМІ

Директор

ЗДВР

ІІІ етап

Матеріально-технічні заходи

 

 

 

3.1Обладнання  кабінету сучасними меблями, технічними засобами.

3.2.Комплектування інформаційно – бібліотечного фонду.

3.3. Залучення спонсорів для підтримки обдарованих учнів.

3.4. Виготовлення інформації щодо  участі в проекті

Директор

ЗДВР

 

Бібліотекар

Керівник проекту

 

IV етап

Заключний етап

 

 

4.1. Проведення  загальношкільних заходів. Нагородження учнівського та педагогічного колективів.

4.2. Оприлюднення у засобах масової інформації результатів.

Директор

ЗДВР

 

Презентація виконаних робіт на педраді, перед громадськістю

Керівник проекту

 

 

Джерела фінансування

Для реалізації проєкту планується залучити кошти з наступних джерел:

кошти, передбачені кошторисом на поточне бюджетне фінансування;

кошти спонсорів;

благодійні внески.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет проєкту

 

– загальна вартість проекту    16700  грн

– внесок самого закладу освіти у витрати з його реалізації – 1400 грн

– залучені кошти спонсорів:  15 300 грн.

 

Стаття

Витрати, грн

Кошти

Розробка проєктної документації

0

 

Демонтаж застарілого обладнання

0

 

Підготовка приміщення до ремонтних робіт

0

 

Закупка необхідного обладнання, матеріалів

1000 тис.грн

 Закладу освіти

Оснащення кабінету сучасним обладнанням

10000

Спонсорської  допомоги

 Папір, фотопапір

400

благодійної ярмарки

Оновлення стенду  «Таланти школи»

1000

сільської ради

Відпочинок у таборі «Артек»

3000

спонсорські кошти

Проїзд учнів до краєзнавчого  музею  в

Олександрівку 

300

спонсорські кошти

Всього:

16700

 

 

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку