Тренінгове заняття "Ми - команда!"

Про матеріал
Тренінгове заняття з командоутворення "Ми - команда!" для учнів 5-6 класів.
Перегляд файлу

Тренінг командоутворення

«МИ - КОМАНДА!»

Мета: підвищення згуртованості класу, розвиток комунікативних навичок, уміння співпрацювати, формування та посилення загального командного духа.

План тренінгу:

  1. Привітання.

Привітатися один з одним долонями, коліном, ліктем, плечем.

  1. Вправа «Прогноз погоди»

Охарактеризуйте свій емоційний стан у вигляді погоди. Наприклад, «Хмарно, без опадів».

  1. Оголошення теми тренінгу. Очікування

 

  1. Прийняття правил.

 

  1. Вправа «Я плюс ти навпаки»

Учасники тренінгу об’єднуються у пари. Упродовж 3—5 хвилин кожний розповідає партнерові про значущі моменти свого життя. Далі всі учасники об’єднуються в спільне коло. Двоє охочих виходять у центр кола й розповідають одне про одного, міняючись місцями. Н априклад: «Марійка сидить на стільці, Сашко стоїть у неї за спиною й розповідає про Марійку від першої особи».

  1. Вправа «Ручки»

Учасники тренінгу об’єднуються у пари, беруть до рук ручки (по 2 ручки на       кожну пару). Утримуючи ручки тільки вказівними пальцями, слід одночасно сісти й одночасно підвестися, не упустивши ручки. Потім цю саму вправу учасники виконують у трійках (ручок — по 3 на кожну трійку). На наступному етапі цю вправу виконує весь клас (кількість ручок відповідає кількості учасників).

  1. Вправа «Цілі»

Учасники пишуть на листочках міні-твір «Моя мета навчання у школі». Після чого діти діляться на групи (вправа «Атоми і молекули») і складають спільний список.

 

  1. Вправа «Малюнок на спині»

Учасники об’єднуються довільно у дві команди і шикуються в дві колонки паралельно. Кожен учасник дивиться при цьому в спину свого товариша. Вправа виконується без слів. Ведучий малює якусь просту картинку і ховає її. Потім ця ж картинка малюється пальцем на спині кожного останнього члена команди. Завдання – відчути і передати якомога точніше цей малюнок далі. В кінці учні, які стоять першими в командах, малюють, те, що вони відчули, на аркушах паперу і показують усім. Ведучий дістає свою картинку і порівнює.

Учасникам пропонується обговорити в командах помилки і знахідки, які були в процесі вправи. Зробити висновки, потім, з урахуванням цих висновків, повторити вправу. При цьому перші і останні члени команд міняються місцями.

Обговорення в загальному колі. Що допомагало зрозуміти і передавати відчуття? Що відчували перші і останні члени команд у першому і в другому випадку? Що заважало виконувати вправу?

  1. Вправа «Павутинка»

Діти по черзі передають один одному, тримаючись за ниточку і не випускаючи її з рук, клубочок із обміном вражень про заняття.

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку