Даний проєкт розроблено з метою дослідження тваринного світу, особливості будови тварин. Об'єднує знання з природознавства, мови, інформатики. В проекті приймали участь діти 2-А класу. Учні збирають і опрацьовують інформацію з різних джерел, готують діаграми, фотографії.
Діти аналізують і протиставляють різних тварин. Вони досліджують чи усі тварини однакові, чим тварини відрізняються між собою? Потім розподіляють їх по категоріям і роблять висновок, що тварини бувають різні: комахи, звірі, птахи.
Проводячи дослідження, ми ходили на екскурсію до лісу, їздили в зоопарк міста Київ, використовували матеріали електронної енциклопедії Кирила і Мефодія. Учні знайшли колекцію фотографій тварин у мережі Інтернет.
Далі вони уже можуть самостійно розмістити тварин (дидактичні матеріали), проводять класифікацію.
Учитель використовує презентацію для розповіді про проект, а також для того щоб зацікавити дітей до вивчення нового.
Під час роботи в проєкті учні навчилися працювати з програмою PowerPoint, обдаровані учні навчилися створювати буклети та веб-сторінки.
Використовуючи ці знання вони демонструють мультимедійні презентації, створюють сторінки веб-сайту, створюють власне Портфоліо. Розробляють інформаційні буклети і розповсюджують серед вчителів та учнів. Учні поповнюють базу даних,щоб потім повернутися до неї в старших класах.
Результат роботи – збірка дитячих казок, віршів та оповідань про тварин. Але я думаю, що основним результатом стало відношення учнів до навчання. Діти з цікавістю вивчали тварин, зробили багато самостійних висновків, зросли їх навчальні досягнення а також мотивація навчання. Учні училися працювати в малих групах, висловлювати свою думку та підтверджувати її фактами.
При спостереженні за домашніми тваринами діти зіткнулись з цікавими особливостями: котик вдома охороняв курчат, а також з цікавістю спостерігав за рибами в акваріумі.
Цікавим інцидентом нашої роботи став такий випадок: коли вчителька запитала в учнів „Діти, який їжачок?", Аліна відповіла: „Колючий". Усі дружно сміялися. Робота в проєкті зробила наш клас більш дружнім.
По закінченню роботи проєкту проводимо свято, де учні демонструють свої досягнення ровесникам та батькам, презентують свої твори. Запрошуємо на свято адміністрацію та спонсорів.