Проект у вигляді бінарного уроку англійської мови та ЗБД у 6 класі через STEAM технологію

Про матеріал
Проект розроблений спільно до бінарного уроку англійської мови та ЗБД у 6 класі. Тип проекту повторення та систематизація знань, закріплення вмінь і навичок з теми "We want to be healthy. Healthy food" та "Тарілки здоров`я". Мета проекту виявити якість та рівень оволодіння знаннями і вміннями отриманих під час вивченння даних тем.
Перегляд файлу

 

Назва проєкту: 

 

«We want to be healthy. Healthy food.

«Тарілка здоров`я».

 

 

Підготували

вчитель біології  О.В.Омельченко

та вчителька англійської мови В.Г. Павлюк

 

 

 

 

2023

Тема: Англійська мова: We want to be healthy. Healthy food.

ЗБД: « Тарілка здоров'я».

Тип проекту: повторення та систематизації знань, закріплення вмінь та навичок.

Форма: бінарний урок.

Мета: закріпити лексичний матеріал з теми «Їжа». Практикувати учнів у говорінні з даної теми. Поглиблювати навички роботи з текстом та виконання творчих завдань.

Формувати в учнів знання про значення фруктів та овочів, як джерела вітамінів та мікроелементів; сформувати розуміння про здорове харчування. Розвивати мовлення, пам’ять та увагу, вміння працювати командою.

 Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою та толерантне ставлення до думки іншого.

Запам'ятати, що має бути у тарілці здорової їжі,  як правильно формувати тарілку здорової їжі.

Завдання:

  •        виявити якість і рівень оволодіння знаннями і вміннями отриманими на уроках з тем: “We want to be healthy. Healthy food” (з англійської мови), “Тарілки  здоров'я” (ЗБД));
  •        перевірити здатність до творчого мислення і самостійної діяльності, закріпити вміння працювати з тестовими завданнями.
  •        формувати навички самоконтролю, навички роботи в колективі.
  •        сприяти формуванню відповідального відношення до навчання, готовності до мобілізації зусиль на безпомилкове виконання завдань, виявити найбільшу активність у їх виконанні, виховати культуру навчальної праці, навичок самоосвіти, ощадливої витрати часу.

Міжпредметні зв’язки: англійська мова,  ЗБД, українська мова, математика, мистецтво, фізична культура, біологія.

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютерний супровід уроку, картки-помічники для складання ментальної картки з тестовими завданнями, олівці, кольоровий папір, клей, дошка фліпчарт, сервіс LearningApps.org , 

 

АКТУАЛЬНІСТЬ

Здорове харчування, вживання  корисної їжі  сьогодні є одним з найголовніших пріоритетів гуманітарної політики в Україні, важливою складовою національної безпеки України.

Їжа є базовою потребою кожної людини. Здорове харчування— це харчування, яке забезпечує ріст, нормальний розвиток і життєдіяльність школярів, що сприяє зміцненню її здоров'я, попереджає розвиток захворювань та сприяє здоровому довголіттю.

 

І. Організаційно-підготовчий етап

Визначити пріорітети:

  • Для кого (або для чого) виконується проект.
  • Якими мають  бути завдання?
  • Чим зацікавив тебе даний проект?
  • Обґрунтування теми проекту. (Чому він є важливим для школярів?)
  • Який час ви витратили на підготовку проекту?
  • Вимоги до роботи над проектом.

STEAM

Science

 

Наукові відкриття протягом певного періоду, що стосуються корисної або некорисної їжі;

Технологічне обладнання для обробки, приготування та зберігання їжі.

Technology

Виробництво, різних технічних засобів, пристосувань для кращого збереження продуктів харчування. Використання у побуті кухонного обладнання.

Дотримання ТБ  при роботі з кухонним обладнанням

Engineering

Застосування інтерактивних завдань, навчальних платформ та сайтів при розробці і підготовці даного проекту.

Art

Естетичне оформлення при виконанні завдань, дотримання правил командної співпраці

Maths

Вміння правильно визначати кількість калорій при споживанні різних категорій продуктів, правильно користуватись таблицею харчових добавок.

 

ІІ. Основний етап

  1. Формування завдань.
  2. Написати  опис виконання дій.
  3. Виконати необхідні задання на уроці.

 

Перебіг уроку

І.  Організація класу.

1. Вітання. 

О.В.   Сьогодні у нас незвичний урок.  Ми проводимо бінарний урок використовуючи набуті вами знання про корисну і некорисну їжу. . Налаштуйтесь на успіх. Повірте, що вам все під силу.

В.Г.:Today the lesson is taught by two teachers: me and the Biolodgy teacher Олександр Володимирович. Set yourself up for success. Believe that you can do anything

-Children, look at the board.

Today you should be attentive, friendly, creative, tolerant and polite.

I wish you success

 

 

 Олександр Володимирович:  Зараз ми  створимо 2 команди.  Парні нномери за списком у класному журналі перша команда, а непарні друга. Розподіл на команди… Отже, маємо такі команди:

  1. Команда «Fruits»
  2. Команда «Vegetables»  
  3. Діти займають свої місця

.

Проста арифметика: Визначимо, яке налаштування у вас на урок. Уявіть, що ви гаджети. Який заряд батареї ви має зараз. ( Діти говорять, а вчитель записує на дошці. Потім учні сумують   та визначають заряд у відсотках)

 

2.В.Г: So we have 2 teams. We will work in turn.

Let`s start with phonetic training (Розпочнемо із фонетичної підготовки) –

Teacher:  – Let's train our tongues! Read the words: Odd one out. Діти називають звук та читають рядок. У кожному рядку є зайве слово. Це слово потрібно назвати.
 

Teacher: Good job. Now your tongues ready for speaking.

 

Олександр Володимирович (актуалізація).  Мозковий штурм.

Їжа потрібна нашому організму як паливо.

      Не попливе рікою пароплав, не поїде автомобіль, не здійметься вгору космічний корабель, не приїде до хворого « Швидка допомога», якщо двигун не отримає пального.

      Щоб рости, вчити уроки, працювати, бігати, стрибати, сміятися, спати - необхідна енергія (сила).

  •       Звідки береться  в людини ця енергія? Вона виробляється організмом людини з їжі, яка надходить. Їжа потрібна і як будівельний матеріал. Щоб рости необхідно їсти.
  •       Чи можна їсти все, що захочеться і скільки захочеться?
  •         їсти різноманітну їжу;    
  •       ● молочні продукти;
  •         їсти корисну їжу;       
  •       ●їсти фрукти та овочі;             
  •       ●не переїдати. 

 О.В.. Давньогрецький філософ Сократ говорив: «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо, щоб жити». Тому для того, щоб їжа не стала ворогом, харчуватися треба помірно і правильно. А ось іще один наш знайомий схоже нічого не знає про корисну їжу.  

 

ІІ. Перевірка та   робота над проектами.

Teacher: Today in the lesson we will consolidate our knowledge about food, healthy food and junk food.

 Your home task for today was to make a project "SALAD". Please present your project.

 (Some of pupils present their projects.)

What products do you use to cook them?

  1. The motto of our project
  2. :“An apple a day keeps the doctor away”

We present our project.  Our salad is called «Fantasy»

For our salad we use two red tomatoes, a yellow tomato, a cucumber, an onion, some parsley, some lemon juice, some salt and some olive oil.

  1. The motto of our project

 “Don’t live to eat, eat to live”.

  1. You were preparing to present your projects.

We present our project. ……

It's delicious and festive.

 

T: Thank you/ Yours salads looks very appetizing /delicious. You are great guys.

 

ОВ: КОШИК . Тарілка здоров`я

Перед вами кошик із продуктами харчування. Ваше завдання:

-1 команда вибирає корисну їжу

- 2 команда вибирає некорисну їжу.

ПЕРЕВІРКА із поясненням. Підсумок.

A plate of healthy food

 

Учитель: Діти, запам'ятайте, що в тарілку здорового харчування входять такі групи продуктів:

  •          Фрукти та овочі-  33 %
  •          Хліб, рис, картопля та макарони -33%
  •          Молоко та молочні продукти -15 %
  •          м'ясо, риба, яйця-12%
  •          солодощі – 7%

Teacher: What should we do to be healthy? (Інновація.  “Мозковий штурм”)

Expected answers: (get to bed on time; wash your hands before eating; do sports; sleep enough; take a cold shower; air the room; drink water; laugh and smile;  eat fruits and vegetables; eat healthy food)Teacher: Perfectly, you know well how to be healthy people. And really it is very important to eat a lot of vegetables and fruits.

While studying the topic of food, you learned the rule about usage in the English language MUCH/ MANY

When we talk about countable nouns, we use MANY

and when about uncountable nouns, we use MUCH/

You are now following the link to complete the task. Write the answers on the sheets

Зараз ви за посиланням виконуєте завдання. Відповіді записуєте у листочки

Much and many (learningapps.org)

О.В.  Гра « Відгадай без слів» Коли одна команда показує за допомогою міміки та жестів  овоч або фрукт, інша відгадує.

 

У сучасному світі приготуванні  їжі неможливе без використання технічного обладнання.

Іn today's world, cooking is impossible without the use of technical equipment.

 

  •     Кожен день ми користуємось газовою плитою, мікрохвильовкою, холодильником та іншими речами.
  •       Every day we use the gas stove, microwave, refrigerator and other things.
  •                        Діти, ви повинні знати хто винайшов ці речі.-
  •                        Kids, you should know who invented these things.
  •                        Показ слайдів із винаходами……

ІІІ. Заключна частина.Рефлексія

Вчитель. О.В.

 Сядьте рівненько, руки долоньками догори. Заплющіть очі, відчуйте, як у тіло через долоньки надходить космічна ернергія, ви набираєтеся нових сил.

       Опустіть руки, розплющіть очі, усміхніться, збережіть настрій і бадьорість якомога довше.

Our lesson is over

God bless you!

 

 

 

 

 

 

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\393764884_896105758574366_6823444578989319801_n.jpg

408255006_896106631907612_4042332127436516062_n

C:\Users\admin\Desktop\фото атестація\408200842_896105961907679_859900772865028255_n.jpgC:\Users\admin\Desktop\407908474_896105858574356_2582818515303994570_n.jpg

C:\Users\admin\Desktop\фото атестація\408268872_896106788574263_5446036629076667490_n.jpg

C:\Users\admin\Desktop\393175571_896106698574272_7279581851606435089_n.jpg

docx
Додав(-ла)
Павлюк Віра
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 жовтня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку