Назва проєкту:
«We want to be healthy. Healthy food.
«Тарілка здоров`я».
Підготували
вчитель біології О.В.Омельченко
та вчителька англійської мови В.Г. Павлюк
2023
Тема: Англійська мова: We want to be healthy. Healthy food.
ЗБД: « Тарілка здоров'я».
Тип проекту: повторення та систематизації знань, закріплення вмінь та навичок.
Форма: бінарний урок.
Мета: закріпити лексичний матеріал з теми «Їжа». Практикувати учнів у говорінні з даної теми. Поглиблювати навички роботи з текстом та виконання творчих завдань.
Формувати в учнів знання про значення фруктів та овочів, як джерела вітамінів та мікроелементів; сформувати розуміння про здорове харчування. Розвивати мовлення, пам’ять та увагу, вміння працювати командою.
Виховувати бажання спілкуватись англійською мовою та толерантне ставлення до думки іншого.
Запам'ятати, що має бути у тарілці здорової їжі, як правильно формувати тарілку здорової їжі.
Завдання:
Міжпредметні зв’язки: англійська мова, ЗБД, українська мова, математика, мистецтво, фізична культура, біологія.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютерний супровід уроку, картки-помічники для складання ментальної картки з тестовими завданнями, олівці, кольоровий папір, клей, дошка фліпчарт, сервіс LearningApps.org ,
АКТУАЛЬНІСТЬ
Здорове харчування, вживання корисної їжі сьогодні є одним з найголовніших пріоритетів гуманітарної політики в Україні, важливою складовою національної безпеки України.
Їжа є базовою потребою кожної людини. Здорове харчування— це харчування, яке забезпечує ріст, нормальний розвиток і життєдіяльність школярів, що сприяє зміцненню її здоров'я, попереджає розвиток захворювань та сприяє здоровому довголіттю.
І. Організаційно-підготовчий етап
STEAM
Science
|
Наукові відкриття протягом певного періоду, що стосуються корисної або некорисної їжі; Технологічне обладнання для обробки, приготування та зберігання їжі. |
Technology |
Виробництво, різних технічних засобів, пристосувань для кращого збереження продуктів харчування. Використання у побуті кухонного обладнання. Дотримання ТБ при роботі з кухонним обладнанням |
Engineering |
Застосування інтерактивних завдань, навчальних платформ та сайтів при розробці і підготовці даного проекту. |
Art |
Естетичне оформлення при виконанні завдань, дотримання правил командної співпраці |
Maths |
Вміння правильно визначати кількість калорій при споживанні різних категорій продуктів, правильно користуватись таблицею харчових добавок. |
ІІ. Основний етап
Перебіг уроку
І. Організація класу.
1. Вітання.
О.В. Сьогодні у нас незвичний урок. Ми проводимо бінарний урок використовуючи набуті вами знання про корисну і некорисну їжу. . Налаштуйтесь на успіх. Повірте, що вам все під силу.
В.Г.:Today the lesson is taught by two teachers: me and the Biolodgy teacher Олександр Володимирович. Set yourself up for success. Believe that you can do anything
-Children, look at the board.
Today you should be attentive, friendly, creative, tolerant and polite.
I wish you success
Олександр Володимирович: Зараз ми створимо 2 команди. Парні нномери за списком у класному журналі перша команда, а непарні друга. Розподіл на команди… Отже, маємо такі команди:
.
Проста арифметика: Визначимо, яке налаштування у вас на урок. Уявіть, що ви гаджети. Який заряд батареї ви має зараз. ( Діти говорять, а вчитель записує на дошці. Потім учні сумують та визначають заряд у відсотках)
2.В.Г: So we have 2 teams. We will work in turn.
Let`s start with phonetic training (Розпочнемо із фонетичної підготовки) –
Teacher: – Let's train our tongues! Read the words: Odd one out. Діти називають звук та читають рядок. У кожному рядку є зайве слово. Це слово потрібно назвати.
Teacher: Good job. Now your tongues ready for speaking.
Олександр Володимирович (актуалізація). Мозковий штурм.
Їжа потрібна нашому організму як паливо.
Не попливе рікою пароплав, не поїде автомобіль, не здійметься вгору космічний корабель, не приїде до хворого « Швидка допомога», якщо двигун не отримає пального.
Щоб рости, вчити уроки, працювати, бігати, стрибати, сміятися, спати - необхідна енергія (сила).
О.В.. Давньогрецький філософ Сократ говорив: «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо, щоб жити». Тому для того, щоб їжа не стала ворогом, харчуватися треба помірно і правильно. А ось іще один наш знайомий схоже нічого не знає про корисну їжу.
ІІ. Перевірка та робота над проектами.
Teacher: Today in the lesson we will consolidate our knowledge about food, healthy food and junk food.
Your home task for today was to make a project "SALAD". Please present your project.
(Some of pupils present their projects.)
What products do you use to cook them?
We present our project. Our salad is called «Fantasy»
For our salad we use two red tomatoes, a yellow tomato, a cucumber, an onion, some parsley, some lemon juice, some salt and some olive oil.
“Don’t live to eat, eat to live”.
We present our project. ……
It's delicious and festive.
T: Thank you/ Yours salads looks very appetizing /delicious. You are great guys.
ОВ: КОШИК . Тарілка здоров`я
Перед вами кошик із продуктами харчування. Ваше завдання:
-1 команда вибирає корисну їжу
- 2 команда вибирає некорисну їжу.
ПЕРЕВІРКА із поясненням. Підсумок.
A plate of healthy food
Учитель: Діти, запам'ятайте, що в тарілку здорового харчування входять такі групи продуктів:
Teacher: What should we do to be healthy? (Інновація. “Мозковий штурм”)
Expected answers: (get to bed on time; wash your hands before eating; do sports; sleep enough; take a cold shower; air the room; drink water; laugh and smile; eat fruits and vegetables; eat healthy food)Teacher: Perfectly, you know well how to be healthy people. And really it is very important to eat a lot of vegetables and fruits.
While studying the topic of food, you learned the rule about usage in the English language MUCH/ MANY
When we talk about countable nouns, we use MANY
and when about uncountable nouns, we use MUCH/
You are now following the link to complete the task. Write the answers on the sheets
Зараз ви за посиланням виконуєте завдання. Відповіді записуєте у листочки
Much and many (learningapps.org)
О.В. Гра « Відгадай без слів» Коли одна команда показує за допомогою міміки та жестів овоч або фрукт, інша відгадує.
У сучасному світі приготуванні їжі неможливе без використання технічного обладнання.
Іn today's world, cooking is impossible without the use of technical equipment.
ІІІ. Заключна частина.Рефлексія
Вчитель. О.В.
Сядьте рівненько, руки долоньками догори. Заплющіть очі, відчуйте, як у тіло через долоньки надходить космічна ернергія, ви набираєтеся нових сил.
Опустіть руки, розплющіть очі, усміхніться, збережіть настрій і бадьорість якомога довше.
Our lesson is over
God bless you!