Проект "Виготовлення штучних квітів"

Про матеріал
Проект "Виготовлення штучних квітів " з фоамірану. Проект містить покрокові фото виготовлення виробу.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Управління освіти Краматорської міської ради

Міський методичний кабінет

 

 

 

 

Проект «Штучні квіти»

 

 

 

 

Розробила : Василенко В,А,

Вчитель трудового навчання

Вчитель 1 кат. НВК ЗОШ 32

 

 

 

 

 

 

 

 

Краматорськ -2020р.


Тема «Штучні квіти»

Рекомендований клас

7 кл.

Об’єкт проектної діяльності

Штучні квіти

Основна технологія

Технологія виготовлення штучних квітів

Компетентності

Екологічна грамотність, ініціативність, соціальна та громадянська грамотність, уміння вчитись впродовж життя.

Наскрізні лінії

Фінансова грамотність,біологія, основи  здоров’я

Обладнання,інструменти та матеріали

Фоаміран, дріт, гофрований папір, клей ПВА, ножиці, клей-пістолет, праска

 

Календарне планування

Тема

Практична робота

1

Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.

Моделі- аналоги.

Графічне зображення.

2

Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

Виготовлення шаблонів.

3

Перенесення деталей квітів на фоаміран. Виготовлення серединок.

Виготовлення деталей.

Виготовлення серединок.

4

Розкрій деталей. Обробка.

Розкрій деталей. Обробка

5

Компонування квітів у виріб.

Компонування квітів у виріб.

6

Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Остаточна обробка виробу.

 


Моделі-  аналоги.

Фоаміран, гофропапір, оздоблення                                            Атрибут свята, сімейні

                 Штучні квіти                традиції, подарунок

Клей- пістолет, праска, ножиці                                                   Історія, виникнення, традиції.

Інструкційна карта.

Технологічна послідовність виготовлення

фото

Матеріали та інструменти

1

Розклад лекал на листи фоамірану

 

олівець

2

Вирізування пелюсток

ножиці

3

Обробка на прасці

праска

4

З’єднання деталей квітки

Клей- пістолет

5

Оздоблення виробу. Остаточна обробка виробу.

 

 

 


Інтерактивні методи та форми роботи

1.Робота в  малих групах:

В процесі виготовлення індивідуального виробу діти об’єднуються у групи, у яких виготовляють спільну шкарпетку для дитячого будинку (можливі інші варіанти). При формуванні малих навчальних груп треба враховувати не тільки психологічну сумісність членів групи, а і її дієвість, яку можна досягнуті, якщо половина учасників групи мають середні та високі результати навчання. Спільні дії при виготовленні відповідального виробу позитивно впливають на результативність роботи.

 

2.  „ Незакінчене речення.

Прийом можна поєднати з „ Мікрофоном", він дає кожному учню можливість висловити власну думку чи ідею, порівняти їх з думками інших. Сприяє подоланню сором'язливість, вчить вільно висловлюватися, відпрацьовує вміння говорити стисло, по суті. Можна використати при складанні вимог до готового виробу – « Новорічна шкарпетка має бути.....»

 

3. „ Шеф”

Метод дає змогу учням побути у ролі вчителя, передати свої знання однокласникам. Використання методу доцільно на етапі формування практичних вмінь та навичок по виконанню ручних швів. Учні, які добре засвоїли прийоми роботи беруть під опіку учнів, які відчувають складнощі. «Шефи» контролюють, допомагають, вчать.

4.  «3найди за описом»

Дітям необхідно визначити в наборі матеріалів або інструментів ті, що відповідають опису.

(Наприклад: – два леза, два кільця (ножиці). Прийом допомагає при знайомстві з інструментами та матеріалами, які необхідні для виконання будь-яких робіт (розкрою, в'язання, креслення та iн.)).


Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

Знаннєвий компонент

 

 Розуміє етапи проектування.

 Розуміє сутність методу фантазування.

 Знає та розрізняє властивості конструкційних матеріалів.

 Розуміє роль природніх матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля.

 Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

 Обґрунтовує вибір технологій обробки матеріалу.

 Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця.

Діяльнісний компонент

 

 Розрізняє етапи проектної діяльності.

 Застосовує методи: «фантазування», «метод зразків».

 Добирає конструкційні матеріали в залежності від їх властивостей.

 Визначає послідовність виконання проектного виробу.

 Розрізняє технологічні операції.

 Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

 Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

 Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

 Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

 Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

 Виготовляє виріб.

 Оздоблює виріб за готовою композицією.

 Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операції.

Ціннісний компонент

 Обговорює та висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.

 Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

 Усвідомлює значення деталі, як частини виробу.

 

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
8688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку