Проект на тему: «ПАРАД КОРИСНИХ ПОРАД ДЛЯ МАЛЯТ»
Дидактична характеристика проекту
Тип проекту: колективний.
Об’єкт пізнання:слова ввічливості, власні спостереження.
Провідна проблема:розвивати культуру мовлення, спілкування й поведінки учнів, донести до свідомості дітей, що найвища краса людини в тому,що вона живе не тільки для себе, а всі свої сили, енергію,хист віддає іншим людям;виховувати у дітей усвідомлення необхідності бути ввічливими.
Спосіб вирішення проблеми: бесіда з батьками, робота з додатковою літературою, спостереження, власна творча робота.
Освітній продукт: колективна міні-книга « Слова ввічливості».
План виконання проекту
1.Обговорення у класі ідеї проекту.
2.Склад учасників проекту (діти, вихователь, батьки).
3.Висловлення міркувань щодо форми представлення результату (колаж, міні-книга). Прийняття спільного рішення – міні- книга.
4.Підбір необхідної інформації, зображення малюнків.
5.Презентація проекту.
6.Створення колективної міні-книги «Слова ввічливості».
7.Оцінювання роботи учасників проекту.
Заняття 1 (запуск проекту)
Підшукати прислів’я про слова ввічливості.
Заняття 2. Дитячі малюнки.
Створення дітьми ілюстрацій до сторінок майбутньої міні-книги. На даному занятті вчитель дає рекомендації, стосовно створення ілюстрацій.
УЧНІВСЬКА ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ТЕМА: « ПАРАД КОРИСНИХ ПОРАД ДЛЯ МАЛЯТ»
МЕТА: узагальнити знання з даної теми, працювати над вдосконаленням мовлення учнів; розвивати культуру спілкування та поведінки учнів; виховувати у дітей усвідомлення необхідності бути ввічливими.
Обладнання: сторінки книги, малюнки сонечок і хмаринок, слова на картках,звукозапис.
І.Привітання вчителя
«Здрастуйте!» - мовлю за звичаєм.
«Доброго дня вам!» - кожному зичу я.
«Доброго дня вам!» - людям бажаю.
«Доброго дня вам!» - гостей вітаю.
«Доброго ранку!» ,
«Світлої днини!» -
Щедро даруй, ти
Людям дитино.
І посміхнуться у відповідь люди!
Добрі слова ж бо для кожного любі!
ІІ.Робота над темою.
Прислів’я про слова ввічливості
1.Що таке іменники? I-в
А слова, що є назвами предметів
Б слова, що називають ознаки предметів
В слова, що означають дію
2.На яке питання відповідають іменники, що є назвами істот?
А що?
Б хто?
В котрий?
3. Познач рядок іменників, які вживаються тільки в однині.
А молоко, золото, сіно
Б шафа, диван, стілець
В автомобіль, гараж, дорога
4.Познач рядок, у якому записані іменники – антоніми.
А ранок, день, ніч
Б спорт, здоров’я, відпочинок
В день - ніч, хвороба - здоров’я
5. До загальних назв добери власні й запиши парами. Склади і запиши з одним зі слів ( на вибір) речення.
Столиця ____________ , країна ___________________, гори _____________, море _______________ , прізвище ____________________.
6.Визнач рід іменників.
Море ( ), лінійка ( ), крейда ( ), зошит ( ), місто ( ) ,
Альбом ( ), ручка ( ), жито ( ).
7.Допиши словосполучення , змінюючи іменник поле за питаннями. Познач закінчення.
Росте (на чому?) на ……….. ; милуюся ( чим?) ………….. ; не видно (чого?) ………… ; бачу (що?) ……….. .
8. Встав потрібні за змістом іменники.
Прийшла холодна (що?) ……………. . Випав білий пухнастий (що?) ……….. . Річки і озера замерзли і вкрились (чим?) ………………. . Раді зимі (хто?) ………….. . Вони катаються (на чому?) на …………………… .