Проект "Ввічливі слова"

Про матеріал
Виховання ввічливості у здобувачів освіти. Збагачення словникового запасу учнів.
Перегляд файлу

Проект на тему: «ПАРАД  КОРИСНИХ  ПОРАД   ДЛЯ  МАЛЯТ»

                        Дидактична  характеристика проекту

Тип проекту: колективний.

Об’єкт  пізнання:слова ввічливості, власні спостереження.

Провідна проблема:розвивати культуру мовлення, спілкування й поведінки учнів, донести до свідомості дітей, що найвища краса людини в тому,що вона живе не тільки для себе, а всі свої сили, енергію,хист віддає іншим людям;виховувати у дітей усвідомлення необхідності бути ввічливими.

Спосіб вирішення проблеми: бесіда з батьками, робота з додатковою літературою, спостереження, власна творча робота.

Освітній продукт: колективна міні-книга « Слова ввічливості».

                                   План   виконання   проекту

1.Обговорення у класі ідеї проекту.

2.Склад учасників проекту (діти, вихователь, батьки).

3.Висловлення міркувань щодо форми представлення результату (колаж, міні-книга). Прийняття спільного рішення – міні- книга.

4.Підбір необхідної інформації, зображення малюнків.

5.Презентація проекту.

6.Створення колективної міні-книги «Слова ввічливості».

7.Оцінювання роботи учасників проекту.

Заняття 1 (запуск проекту)

Підшукати прислів’я про слова ввічливості.

Заняття 2. Дитячі малюнки. 

Створення  дітьми  ілюстрацій  до сторінок  майбутньої  міні-книги. На даному занятті вчитель дає рекомендації, стосовно створення ілюстрацій.

                                УЧНІВСЬКА  ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ТЕМА: « ПАРАД КОРИСНИХ ПОРАД ДЛЯ МАЛЯТ»

МЕТА: узагальнити знання з даної теми, працювати над вдосконаленням          мовлення учнів; розвивати  культуру  спілкування та поведінки учнів; виховувати у дітей усвідомлення необхідності бути ввічливими.

Обладнання: сторінки  книги, малюнки сонечок і хмаринок, слова на картках,звукозапис.

І.Привітання вчителя

«Здрастуйте!» - мовлю за звичаєм.

«Доброго дня вам!» - кожному зичу я.

«Доброго дня вам!» - людям бажаю.

«Доброго дня вам!» - гостей вітаю.

«Доброго ранку!» ,

«Світлої днини!» -

Щедро даруй, ти

Людям дитино.

І посміхнуться у відповідь люди!

Добрі слова ж бо для кожного любі!

ІІ.Робота над темою.

  • Діти, сьогодні ми говоритимемо про чарівні слова, що допомагають нам бути ввічливими і чемними. Якщо людина вживає їх, то вона підкреслює повагу до співрозмовника, намагається зробити комусь приємність.
  • А яким може бути слово? (Ніжним, лагідним, теплим,холодним, злим, жорстоким).
  • Людина повинна прагнути робити добро для тих, хто її оточує.А добро – це, насамперед, щастя для сіх людей. Якщо людина добра, то з нею хочеться говорити, сміятися, частіше спілкуватися, її всі люблять. А злі люди, навпаки, завжди насуплені, невдоволені, їх ніхто не любить, з ними не цікаво.

                          Прислів’я  про слова ввічливості

  • Добре слово людині, що дощ в посуху.
  • Шабля ранить тіло, а слово – душу.
  • Лагідне слово і залізні двері відкриє.
  • Тепле слово і в мороз зігріє.
  • Погане слово краще  проковтнути.
  • Мудрий сім разів язиком у роті поверне, перш ніж слово скаже.
  • Добре слово потрібне людині, як хліб і мед, як жива вода.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Що  таке  іменники?                  I-в    

       А  слова,  що  є  назвами  предметів

       Б   слова,  що  називають  ознаки  предметів

       В   слова,  що  означають  дію

2.На  яке  питання  відповідають  іменники,  що  є  назвами  істот?

        А   що?

        Б    хто?

        В    котрий?

3. Познач  рядок  іменників,  які  вживаються  тільки  в  однині.

        А  молоко,  золото,  сіно

        Б   шафа,  диван,  стілець

        В   автомобіль,  гараж,  дорога

4.Познач  рядок, у  якому  записані  іменники – антоніми.

        А  ранок,  день,  ніч

        Б   спорт,  здоров’я,  відпочинок

        В   день  -  ніч,   хвороба - здоров’я

5. До  загальних  назв  добери  власні  й   запиши  парами. Склади  і  запиши  з  одним  зі  слів ( на вибір)  речення.

         Столиця  ____________ ,  країна  ___________________,  гори  _____________,   море   _______________ ,  прізвище  ____________________.

6.Визнач  рід   іменників.

     Море  (         ), лінійка (         ), крейда (        ), зошит (       ), місто (        ) ,

Альбом (       ),  ручка (         ),  жито (         ).

7.Допиши  словосполучення , змінюючи  іменник  поле  за  питаннями. Познач  закінчення.

      Росте (на  чому?) на  ………..  ; милуюся ( чим?) …………..  ; не видно (чого?) ………… ; бачу (що?) ………..  .

8. Встав  потрібні  за  змістом  іменники.

      Прийшла  холодна  (що?) …………….   . Випав  білий  пухнастий  (що?) ………..   . Річки  і  озера  замерзли  і  вкрились (чим?) ……………….  . Раді  зимі  (хто?)  …………..   . Вони  катаються (на чому?)  на  ……………………   .

docx
Додав(-ла)
Хомич Оксана
Додано
7 січня 2022
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку