Проєкт має за мету згуртувати учнів біля досить важливої теми з героїко-патріотичного та військового виховання «На варті Вітчизни», адже підвищення престижу військової служби, військової професійної орієнтації молоді, формування і розвиток мотивації, спрямованої на підготовку до захисту Української держави і служби у Збройних силах України та інших військових формуваннях є основою виховання військово-патріотичної культури.
Актуальність проєкту: На початку жовтня 2020 року учні 10 класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над власним класним проектом з героїко-патріотичного та військового виховання «На варті Вітчизни». Обрали цю тему тому що наша країна потребує справжніх патріотів-захисників своєї держави, так як війна з агресором не закінчується і триває майже шість років. Тому учнівська діяльність за цим напрямком має бути покликана формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Лунік Мирослава. Рябой Ксенія. Стаднічук Софія. Тівашова Вікторія. Кіріл Валерія. Коровицька Марина. Чокобок Олена. Шмідт Валерія. Якобуца Вікторія. Кумар Олександр. Райлян Ксенія. Процюк Олександра. Група «Історики»1.Історична довідка «Друга світова війна в Україні» (до 25.10.202.Історичні міфи, пов'язані з вигнанням нацистських окупантів з України (до 29.10.20)3. Перегляд фільму про участь українців у ІІ світовій війні, АТО. Створення афіши (до 27.10.20)4.Інфо-хроніка війни в Україні 1939-1945 років (до 25.10.20)
1. Віртуальна екскурсія по Національному Меморіальному Комплексі Героїв Небесної Сотні, створення буклету(до 21.11.20)2. Розробка інформаційного бюлетеня «Сила нескорених» (до 16.10.20)3. Організація та проведення тижня героїко-патріотичного та військового виховання(до 16.10.20){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кіореско Катерина. Афтімічук Максим. Буздуган Олександра. Мужичок Ксенія. Бучок Уляна. Семьон Іван. Горда Анатолій. Димітраш Катерина. Дирда Іван. Келя Іван Група «Патріоти»
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Кравчук Василій. Патрашко Габріела. Бучинський Максим. Мельник Володимир. Мудряк Микола. Ватаманюк Микита. Топала Марк. Вінців Дмитро. Арсеній Михайло. Торчинський Роман. Стаднічук Софія1. Участь у флешмобі «Дякую захиснику України» (до 16.10.20)2. Проведення майстер-класу «Даруємо тепло сердець»-виготовлення власноруч сувеніру для захисника України, створення відеоролику(до 14.10.20)3. Участь в уроці мужності «Українська армія-школа мужності», оформлення презентації(до 07.12.20)4. Нова українська армія. Техніка та озброєння, розробка слайд-шоу (до 06.12.20)Група «Захисники»
41235 Висновкив ході проєкту учні: Опанували важливість дотримання норм обов'язків та праваєВизначили необхідність дотримання вимог законів, отримали вміння і навички з правомірної поведінки. Поглибили знання щодо класифікації права та його видів. Набули вміння визначати свої власні права. Організували та провели заходи, спрямованіна підтримку правової культури6 Виготовили власноруч презентаційний матеріал, розробили довідники, буклети, постери
Аналіз реалізаціїпроєкту: На початку жовтня 2020 року учні 10 класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над власним класним проектом з героїко-патріотичного та військового виховання «На варті Вітчизни». Обрали цю тему тому що наша країна потребує справжніх патріотів-захисників своєї держави, так як війна з агресором не закінчується і триває майже шість років. Тому учнівська діяльність за цим напрямком має бути покликана формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил. У реалізації проєкту прийняло участь учні 10-го класу, батьки, вчителі захисту України та історії, практичний психолог, бібліотекар та класний керівник. Основний обсяг робіт над проєктом здійснювався за рахунок опрацювання наукової літератури, школярі засобами ІКТ в мережі інтернет знаходили потрібну інформацію, власноруч створювали презентаційний матеріал, виховні заходи проводились у дистанційному форматі. На початку проєкту школярі об'єднались у три групи, визначили місію, напрямки роботи та завдання. В ході проєкту учні з групи «Історики» підготували історичну довідку «Друга світова війна в Україні»; опрацювали історичні міфи, пов'язані з вигнанням нацистських окупантів з України та інфо-хроніку війни в Україні 1939-1945 років; переглянули ряд фільмів про участь українців у ІІ світовій війні, АТО та створили кіноафішу.
Аналіз реалізаціїпроєкту: Група «Патріоти» організувала віртуальну екскурсію по Національному Меморіальному Комплексі Героїв Небесної Сотні та створили буклет; розробили інформаційний бюлетень «Сила нескорених»; організували та провели тиждень героїко-патріотичного та військового виховання. Група «Захисники» активно прийняла участь у флешмобі «Дякую захиснику України»; учні провели майстер-клас «Даруємо тепло сердець»-виготовили власноруч сувенір для захисника України та створили відеоролик; взяли участь в уроці мужності «Українська армія-школа мужності» та оформили презентацію;з метою формування прагнення до оволодіння військовими знаннями, учні розробили слайд-шоу «Нова українська армія. Техніка та озброєння». З метою розвинути в юнаків фізичну силу, витривалість, спритність; сформувати необхідні для військової діяльності рухові навички та вміння був проведений флешмоб «Військова дисципліна у фізичній активності». Наприкінці проєкту учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями щодо очікуваних результатів. Поряд з тим, були і труднощі, зокрема, активність, якість виконання поставлених завдань та швидкість оформлення деякими учнями інформаційних матеріалів.
Самоаналізреалізаціїпроекту Для вдалого виконання проєкту поставила за мету згуртувати учнів біля досить важливої теми з героїко-патріотичного та військового виховання «На варті Вітчизни», адже підвищення престижу військової служби, військової професійної орієнтації молоді, формування і розвиток мотивації, спрямованої на підготовку до захисту Української держави і служби у Збройних силах України та інших військових формуваннях є основою виховання військово-патріотичної культури. Організувала роботу за групами, було визначено тематику роботи кожної групи. Більша частина проєкту була здійснена дистанційними формами та методами. Здійснюючи пошукову роботу учні здобули знання про героїчне минуле українського народу, історію його Збройних Сил, розширили знання з допризовної підготовки, а також привернули увагу бойовим та національно-історичним традиціям, військовому обов'язку, присязі та військовому статуту. Як класний керівник та вчитель захисту України спрямувала активність учнів в пошуках життєвого смислу і цінностей; самоусвідомленні свого Я-фізичного, психічного, соціального, духовного, морального; самовдосконаленні. На мою думку, мети досягнуто; завдання проєкту виконані; шляхи реалізації здійснені. Поряд з тим, надалі необхідно звернути увагу на активність учнів у проєкті та вміння ними аналізувати виконання поставленого завдання.