Актуальність проєкту: На початку навчального року учні 10 класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над власним класним проєктом з героїко-патріотичного і військового виховання «На варті Вітчизни» та продовжили дану тематику і в ІІ семестрі. Обрали цю тему тому що наша країна потребує справжніх патріотів-захисників своєї держави, так як війна з агресором не закінчується і триває майже шість років. Тому учнівська діяльність за цим напрямком має бути покликана формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.
Покроковий план реалізації проєкту:6.Історична довідка «Друга світова війна в Україні», інфо-хроніка війни в Україні 1939-1945 років (до 25.05.21)2. Крути – символ героїзму українського юнацтва – проведення уроку пам'яті «Пам'ятаємо героїв Крут» (до 27.01.21)1. До дня Соборності України – виховна справа «В мирі та єдності сила України»(до 22.01.21)
41235 Висновкив ході проєкту учні: Опанували важливість дотримання норм обов'язків та праваєВизначили необхідність дотримання вимог законів, отримали вміння і навички з правомірної поведінки. Поглибили знання щодо класифікації права та його видів. Набули вміння визначати свої власні права. Організували та провели заходи, спрямованіна підтримку правової культури. Виготовили власноруч презентаційний матеріал, розробили довідники, буклети, постери
Аналіз реалізаціїпроєкту: На початку навчального року учні 10 класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над власним класним проєктом з героїко-патріотичного і військового виховання «На варті Вітчизни» та продовжили дану тематику і в ІІ семестрі. Обрали цю тему тому що наша країна потребує справжніх патріотів-захисників своєї держави, так як війна з агресором не закінчується і триває майже шість років. Тому учнівська діяльність за цим напрямком має бути покликана формувати громадянина-патріота, виробляти у нього глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного самовдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил. У реалізації проєкту прийняло участь учні 10-го класу, батьки, вчителі захисту України та історії, практичний психолог, бібліотекар та класний керівник. Основний обсяг робіт над проєктом здійснювався за рахунок опрацювання наукової літератури, школярі засобами ІКТ в мережі інтернет знаходили потрібну інформацію, власноруч створювали презентаційний матеріал, виховні заходи проводились у дистанційному форматі. На початку проєкту школярі розробили кроки своєї діяльності, визначили місію, напрямки роботи та завдання.
Аналіз реалізаціїпроєкту: В ході проєкту учні реалізували заплановані напрямки: до дня Соборності України прийняли участь у виховній справі «В мирі та єдності сила України» та в уроці пам'яті «Пам'ятаємо героїв Крут»; до дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав підготували презентацію «Честь, відвага, обов'язок»; до дня українського добровольця-урок мужності «Немає більшої сили, ніж стійкість духу добровольця». В рамках міні-проєкту «Моя родина унікальна» створили презентаційний блок про батьків – уасників АТО, провели пошукову роботу «Наш випускник – Народний герой України» - підготували презентацію про життєвий шлях Вадима Балюка. Розробили стенд «Герої живуть поряд». Також підготували історичну довідку «Друга світова війна в Україні»; опрацювали інфо-хроніку війни в Україні 1939-1945 років; переглянули ряд фільмів про участь українців у ІІ світовій війні, АТО та створили кіноафішу. Наприкінці проєкту учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями щодо очікуваних результатів. Поряд з тим, були і труднощі, зокрема, активність, якість виконання поставлених завдань та швидкість оформлення деякими учнями інформаційних матеріалів.
Самоаналізреалізаціїпроєкту Для вдалого виконання проєкту поставила за мету згуртувати учнів біля досить важливої теми з героїко-патріотичного та військового виховання «На варті Вітчизни», адже підвищення престижу військової служби, військової професійної орієнтації молоді, формування і розвиток мотивації, спрямованої на підготовку до захисту Української держави і служби у Збройних силах України та інших військових формуваннях є основою виховання військово-патріотичної культури. А знання історичного минулого спонукає учнів шановливо ставитись до традицій українського народу, оберігати рідну землю. Організувала роботу над проєктом покроково, було визначено тематику роботи кожної сходинки. Більша частина проєкту була здійснена дистанційними формами та методами. Працюючи над ІІ частиною проєкту учні збагатили знання про героїчну історію України, переможні битви українського війська, про бойові дії на території інших держав, здійснили пошукову роботу про участь в АТО випускників та батьків учнів-гімназистів, а також привернули увагу бойовим та національно-історичним традиціям, військовому обов'язку. Як класний керівник та вчитель захисту України спрямувала активність учнів в пошуках життєвого смислу і цінностей; самоусвідомленні свого Я-фізичного, психічного, соціального, духовного, морального; самовдосконаленні. На мою думку, мети досягнуто; завдання проєкту виконані; шляхи реалізації здійснені. Поряд з тим, надалі необхідно звернути увагу на активність учнів у проєкті та вміння ними аналізувати виконання поставленого завдання.