Проект "Жива і нежива природа"

Про матеріал
Навчальний проект "Жива і нежива природа" учні виконують у малих групах (4-5 учнів). Виконавши роботу, учні з"ясують, у якому природному середовищі ми живемо: штучному чи природному, яких об"єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні, вчаться робити висновки і наочно їх демонструвати. Таблиці і перелік завдань роздаю для кожної групи, це допомагає виконати проект за один урок.
Перегляд файлу

Проект  «ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС»

 

Мета. Виявити тіла живої і неживої природи у найближчому оточенні, об’єднавши учнів в малі групи (4-5учнів)

 

https://1.bp.blogspot.com/-NIAA_2Nsm84/WLyFbDdfHKI/AAAAAAAAEpc/qgcxD85dSxU1Wa4uM2sKYAfgNl0q7W7LACLcB/s1600/images1.jpg

Завдання 1. Класифікуйте за ознаками, вказаними у таблиці, тіла живої і неживої природи, які оточують нас на шкільному подвір’ї  ( у класі)  і запишіть їх назви у таблицю.

Завдання 2. Підрахуйте їх кількість, дані запишіть у таблицю.

Завдання 3.Зобразіть графічно у вигляді стовпчастої діаграми (за зразком мал.9 ст.14 підручника)

Завдання 4. Запишіть аргументований висновок

1. Які тіла нас оточують у повсякденному житті?

2. Яких об’єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні?

3. Як ми це визначили і наочно продемонстрували?

На шкільному подвір’ї  

  Береза, котик, гусінь, камінь, електропровід, стадіон, верба, чорнобривці, собака, сонце, квітник, котельня, повітря, трава, калина, дитячий майданчик, горобець, пісок, школа,  будинок, шипшина, ластівка, липа, сорока, дитсадок

У класі  

 Парти, стіл, годинник, комп’ютер, енциклопедія, герань, підручники, шафа, картина, бактерія, дошка, повітря, вода, чорнобривці, муха, крейда, фіалка, каланхое, грунт, стілець, портфель, павук, глобус, карта, фікус

 

Природні

тіла

 

Живі

тіла

Неживі

тіла

рослини

тварини

природні

рукотворні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна

кількість

 

Жива природа

Нежива природа

Рукотворні тіла

Всього

 

 

 

 

 

Група № _______

Керівник групи -------------------------------------------------------------------------------------

Учасники групи і їх завдання.

1.---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

docx
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
15133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку