Проект «ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА НАВКОЛО НАС»
Мета. Виявити тіла живої і неживої природи у найближчому оточенні, об’єднавши учнів в малі групи (4-5учнів)
Завдання 1. Класифікуйте за ознаками, вказаними у таблиці, тіла живої і неживої природи, які оточують нас на шкільному подвір’ї ( у класі) і запишіть їх назви у таблицю.
Завдання 2. Підрахуйте їх кількість, дані запишіть у таблицю.
Завдання 3.Зобразіть графічно у вигляді стовпчастої діаграми (за зразком мал.9 ст.14 підручника)
Завдання 4. Запишіть аргументований висновок
1. Які тіла нас оточують у повсякденному житті?
2. Яких об’єктів живої чи неживої природи більше в нашому оточенні?
3. Як ми це визначили і наочно продемонстрували?
На шкільному подвір’ї
Береза, котик, гусінь, камінь, електропровід, стадіон, верба, чорнобривці, собака, сонце, квітник, котельня, повітря, трава, калина, дитячий майданчик, горобець, пісок, школа, будинок, шипшина, ластівка, липа, сорока, дитсадок
У класі
Парти, стіл, годинник, комп’ютер, енциклопедія, герань, підручники, шафа, картина, бактерія, дошка, повітря, вода, чорнобривці, муха, крейда, фіалка, каланхое, грунт, стілець, портфель, павук, глобус, карта, фікус
|
Природні |
тіла |
|
Живі |
тіла |
Неживі |
тіла |
рослини |
тварини |
природні |
рукотворні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна |
кількість |
|
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні тіла |
Всього |
|
|
|
|
Група № _______
Керівник групи -------------------------------------------------------------------------------------
Учасники групи і їх завдання.
1.---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.---------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.---------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.---------------------------------------------------------------------------------------------------------