Проектна діяльність на уроках географії.

Про матеріал
У розпорядженні педагогіки різні методики формування дослідницьких навичок. Це, насамперед, технології проблемного навчання, метод проектів, моделювання та інші. Я обрала для себе метод проектів. «Бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитись на місці», - ця крилата фраза, що належить перу великого письменника та вченогоЛьюіса Керролла, стала девізом для мене. Для себе я виділила чотири основні напрями, при яких ефективно застосовувати методи проектів: • проект як метод навчання на уроці( географія 6 клас. Розділ ІІ. Географічна оболонка та її складові
Перегляд файлу

. Проектная діяльність на уроках географії.

У розпорядженні педагогіки різні методики формування дослідницьких навичок. Це, насамперед, технології проблемного навчання, метод проектів, моделювання та інші. Я обрала для себе метод проектів. «Бігти з усіх ніг, щоб тільки залишитись на місці», - ця крилата фраза, що належить перу великого письменника та вченогоЛьюіса Керролла, стала девізом для мене.

Для себе я  виділила чотири основні напрями, при яких ефективно застосовувати методи проектів:

         проект як метод навчання на уроці( географія 6 клас. Розділ ІІ. Географічна оболонка та її складові. Тема 1. Літосфера.Тема уроку "Вулканізм і вулкани"); 

 

 

 

 

Я застосовую проектненавчання у таких варіантах, поділяючи проекти:

         за тривалістюроботи над задачею (від одного уроку до півріччяабо року );

         за формами організації (індивідуальнаабогрупова робота);

         за формами представленнярезультатівроботи (письмовийабоуснийзвіт, презентація, захист).

     Учені-педагоги, якізаймаються проблемами проектних технологій навчання, відзначають, що у процесі роботи над проектом відбуваються залучення учнів у реальну діяльність предметної галузі, з якої виникла сама задача; розвиток навичок самостійної роботи у процесі виконання проекту; розвиток ініціативи та творчості.

Особливості реалізації методу проектів

        Особливо перспективними я вважаю міжпредметні проекти. Іноді тема проекту виходить замежішкільної програми. Міжпредметні проекти можуть виступати в роліінтегруючих факторів, що переборюють традиційну предметну роз'єднаність шкільно їосвіти.

Основні характеристики проектів, які виконані під моїм керівництвом

         спрямованість на досягненняконкретнихцілей;

         координованевиконаннявзаємозалежнихдій;

         обмеженістьучасіреалізації з визначеним початком і кінцем;

         неповторність та унікальність.  При вивчені теми: “Атмосфера” діти 8 класа  розглядаютькліматичну карту України.

 

     При вивченітеми: “Гідросфера”, діти 6 класазгадають о круговороті води і його значені в житті людини.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Невара Анна
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку