Професія майстра виробничого навчання.

Про матеріал
Майстер виробничого навчання у закладі професійної освіти – це передусім педагог, основний організатор виробничого навчання здобувачів освіти, наставник, вихователь.
Перегляд файлу

Серед багатьох педагогічних професій є одна особлива – майстер виробничого навчання.

Її назва на перший погляд звичайна і проста. Та якщо подивитись глибше у сутність, осмислити значення кожного слова, тоді й виявиться, що мова йде про одну з найскладніших і найвідповідальніших професій. Адже майстер у закладі професійної освіти– це передусім педагог, основний організатор виробничого навчання здобувачів освіти, наставник, вихователь.

Майстри виробничого навчання Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту – це висококласні, прогресивні професіонали, які закохані у свою справу і закоханість свою передають учням.

Яскравими прикладами є випускники нашого ліцею, майстри виробничого навчання  з професій «Монтажник санітарно технічних систем і устаткування. Електрогазозварник». Педагоги вважають¸ що мудрий не той, хто багато знає, а той, чиї знання потрібні. Під його впливом у здобувачів освіти формується професійна самостійність, розвивається творче мислення, розкриваються здібності кожного учня. Потрібно мотивувати професіоналізм здобувачів освіти, а не тільки результати праці, а для цього потрібна міцна база теоретичних знань і база для втілення цих знань на практиці. Суть його роботи в умінні допомогти застосувати наявні знання під час виконання практичної діяльності. Саме допомогти, вказати правильний шлях, водночас простимулювавши розвиток пізнавальних здібностей.

Майстер виробничого навчання з професії «Монтажник систем вентиляції, кондиціонування повітря пневмотранспорту й аспірації», умілий педагог, досвідчений професіонал. Наполегливо працює над покращенням рівня знань, вмінь та навичок учнів.

 

 

 

Талановитий, перспективний майстер виробничого навчання з професії «Монтер колії» проявляє ініціативу, творчість у роботі, володіє новітніми формами і методами організації освітнього процесу, що формує особистість, активізує розумову і пізнавальну діяльність учнів.

Фахівець опоряджувальних професій, зовні трішки сувора, але про її професійні вмінння можна розказувати дуже багато. На  уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, здобувачі освіти беруть активну участь в освітньому процесі.

У основу роботи майстрині з професії «Кухар. Кондитер.» покладено принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання, вона відчуває і підтримує кожного учня, адекватно оцінюючи успіхи і невдачі.

Молодий майстер з професій «Штукатур. Маляр. Лицювальник-плиточник.» у своїй роботі намагається застосовувати сучасні методи навчання, знаходячись у постійному контакті як з учнями, так і з досвідченими колегами, прагне розвивати в учнів самостійність, творчі здібності, відповідальність, їх вміння працювати в колективі.

Майстер виробничого навчання з професії помічник машиніста забезпечує належний рівень освітнього процесу, виховує активну життєву позицію, почуття обов’язку, відповідальність за доручену справу своїх учнів.

Майстри електромонтажних професій вміло застосовують  інноваційні технології у професійній діяльності, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, новітні технології.

Високий професіоналізм і компетентність, глибокі педагогічні й виробничі знання, володіння найскладнішими вміннями й навичками на рівні останніх досягнень науково-технічного прогресу, любов до вихованців і милосердя, доброта і чуйність – саме такі якості, на нашу думку, притаманні майстрам виробничого навчання Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту.

 Вони прославили та прославляють наш заклад освіти.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 травня 2023
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку