Самоаналіз методичної роботи вчителя початкових класів. Доброкриничанського ліцею Мамаєвої Марини Олександрівни за 2022/2023 навчальний рік
Номер слайду 2
Науково-методична тема школи: “ Удосконалення професійного розвитку та підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників щодо реалізації завдань Державного стандарту загальної освіти, що забезпечує реалізацію Концепції “Нової української школи” Методична проблема вчителя: “Впровадження інноваційних технологій в початкових класах НУШ. Технологія критичного мислення ”«Критичне мислення - модель для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього» Н. Вукіна
Номер слайду 3
Критичне мислення сьогодні один з модних трендів і не лише в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу в школі, йдеться й у Концепції НУШ. Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. (Концепція нової української школи).
Номер слайду 4
Критичне мислення сприяє інтенсифікації й оптимізації навчального процесу, дає змогу учням:полегшити процес засвоєння знань;аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;навчитись формулювати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору, аргументувати й дискутувати;моделювати різні соціальні ситуації і збагачувати власний соціальний досвід; моделювати різні соціальні ситуації і збагачувати власний соціальний досвід; вчитися будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси.
Номер слайду 5
Форми і методи критичного мислення в практиці моєї роботи: Мозковий штурм. Гронування. Кубування. Асоціативний кущ. Знаю – хочу дізнатися - дізнався. Запитання - відповідь. Сторітелінг. Сенкан. Рюкзак. Ромашка Блума. Фантастичні гіпотези. Кероване читання з передбаченням. Метод “Прес”Займи позицію
Номер слайду 6
Результативність роботи. Олімпіада На урок Зима 2023 ЯДС : 3 учасника і 1 диплом 2 ступеня (Печенна А.) Математика: 1 учасник, 2 диплома 2 ступеня (Печенна А., Ізатов А.), 1 диплом 3 ступеня (Чебану Р.) Початкові класи: 3 учасника і 1 диплом 1 ступеня (Чебану Р.)Обласний конкурс “Заповіт 2023” читців поезій Т. Г. Шевченка взяла участь Печенна А. (приз глядацьких симпатій). Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру” 3 учасника, і 1 учениця – добрий результат (Чебану Р.), 1 учень – відмінний результат(Ізатов І.)Олімпіада На урок Весна 2023 ЯДС:1 учасник, і 2 учні – диплом 3 ступеня (Нестеренко К., Чебану Р.), 1 учень - диплом 2 ступеня (Ізатов І.) Математика: 2 учасника, і 1 учень - диплом 3 ступеня(Нестеренко К.), 1 учениця - диплом 2 ступеня (Печенна А.), 1 учень - диплом 1 ступеня (Ізатов І.) Початкові класи: 1 учень – диплом 3 ступеня (Давидов Д.), 2 учні – диплом 2 ступеня (Ізатов А., Ізатов І.), 2 учениці – диплом 1 ступеня (Печенна А., Чебану Р.) Українська мова і література: 3 учасника, і 2 учня – диплом 1 ступеня (Чебану Р., Ізатов І.) Мистецтво: 2 учні – диплом 2 ступеня (Печенна А., Ізатов І.), 1 учениця – диплом 1 ступеня (Чебану Р.)Олімпіада “Всеосвіта” Весна 2023 Українська мова: 1 учасниця, і 2 учні – дипломи 1 ступеня (Давидов Д., Печенна А.) Олімпіада “Всеосвіта” Весна 2023 “Пізнаємо природу”: 4 учасника, і 1 учениця - диплом 2 ступеня (Базаркіна О.)
Номер слайду 7
Мої зірочки
Номер слайду 8
Моніторингнавчальних досягнень учнів 3 класу за 2022 / 2023 навч.рікз мовно – літературної освітньої галузі 1 семестр (9 учнів) 2 семестр(7 учнів)з математичної освітньої галузі 1 семестр 2 семестрз природничої освітньої галузі 1 семестр 2 семестр
Номер слайду 9
Моніторингнавчальних досягнень учнів 3 класу за 2022 / 2023 навч.рікз технологічної освітньої галузі 1 семестр (9 учнів) 2 семестр(7 учнів) з інформатичної освітньої галузі з мистецької освітньої галузі з фізкультурної освітньої галузі
Номер слайду 10
Самоосвіта
Номер слайду 11
«Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення — найбільш благородний, шлях наслідування — найбільш легкий і шлях особистого досвіду — найбільш важкий». Конфуцій