Використання електронних освітньо-ігрових ресурсів у навчально-виховному процесі учнів початкової ланки під час змішаної форми навчання.

Про матеріал
- Впровадження електронних освітніх ресурсів (ЕОР). - Значення ЕОР. - Основні переваги ЕОР. - Основні помічники учителя. Опис платформ за допомогою яких учитель може швидко створити і провести вікторини, онлайн тестування , опитування. - Система роботи учителя з використанням ЕОР ( завдання на відпрацювання орфографічних навичок, система роботи з розвитку мовлення, покращенння навичок техніки читання )
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання електронних освітньо-ігрових ресурсів у навчально-виховному процесі учнів початкової ланки під час змішаної форми навчання. Карасьова Юлія Вікторівна учитель початкових класів Запорізького ліцею ОРТ-Алєф. Запорізької міської ради м. Запоріжжя 2024-2025 навчальний рік

Номер слайду 2

Сучасний освітній процес вимагає впровадження новітніх технологій, які дозволяють не лише оптимізувати навчання, але й підвищити його ефективність. Впровадження електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у навчальний процес початкових класів стає особливо актуальним у зв’язку з розвитком інформаційних технологій, які кардинально змінюють підходи до навчання

Номер слайду 3

Значення електронних освітніх ресурсів. Електронні освітні ресурси використовуються для підтримки навчання. Вони можуть включати електронні підручники, відеоуроки, інтерактивні вправи, ігри, тести та інші мультимедійні матеріали, використання інтерактивних платформ.

Номер слайду 4

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ЕОР:Інтерактивність: ЕОР дозволяють учням активно взаємодіяти з навчальним матеріалом, що сприяє кращому засвоєнню інформації. Адаптивність: використання ЕОР дає можливість диференціювати навчання відповідно до індивідуальних потреб учнів. Доступність: ЕОР можуть бути доступні в будь-який час і в будь-якому місці, що забезпечує гнучкість у навчальному процесі.

Номер слайду 5

Помічники учителя

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Електронні освітні ресурси, які використовуються при відпрацюванні отриманих знань. Розумники https://edugames.rozumniki.com/task-online/ 2. МІЙ КЛАСhttps://www.miyklas.com.ua/ 3. ЖИВІ АРКУШІ https://www.liveworksheets.com/worksheets/language/uk4 НА УРОК https://naurok.com.ua/test/moe 5. Електронний помічник учителяhttps://elpom.com.ua/biblioteka-materialiv/?wpv-class=1&wpv_aux_current_post_id=1260&wpv_aux_parent_post_id=1260&wpv_view_count=1254&wpv-material=ukrayinska-mova&wpv_paged=2 6. Word. Wallhttps://wordwall.net/uk/myresults

Номер слайду 8

Learningappshttps://learningapps.org/myapps.php НОВАТІКА https://novatika.org/uk/

Номер слайду 9

Гейміфікація – це використання ігрових елементів у навчальному процесі. Це може включати: ігрові завдання, які дозволяють учням змагатися між собою або з часом. Нагороди за досягнення, що стимулює учнів до активнішого навчання.

Номер слайду 10

Математичні змагання https://math.cilenia.com/en2. Музеї просто небаhttps://museums.authenticukraine.com.ua/ua/Самоучкаhttps://samouchka.com.ua/ukr/_pysmo_i_chytannya/ 4. Практикуємо таблицю множення https://www.tafeldiploma.nl/#0

Номер слайду 11

5. Флеш-ігриа) Онлайн-ігри про множенняhttps://igraemsami.ru/umnozhenie-chisel/б) Математичні ігриhttp://vseigru.net/igry-matematicheskie.htmlв) Ігра Вінкс пазл математикаhttp://www.igames.com.ua/Flash. Game.aspx?name=winx-math-puzzle

Номер слайду 12

Онлайн-ресурси. Генератори завданьhttps://childdevelop.com.ua/generator/2. Створити пазлиhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=createpuzzle&lang=ru3. Конструктор пазлів онлайнhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=createpuzzle&lang=ru4. Створення хмари слівhttps://worditout.com/word-cloud/create5. Фабрика кросвордівhttp://puzzlecup.com/crossword-ru/6. Приклади з математики – Генератор прикладівhttp://tobemum.ru/deti/kak-nauchit/generator-primerov/

Номер слайду 13

Робота з розвитку мовлення https://ua.mozaweb.com/uk/lexikon.php?cmd=getlist&let=3 D&active_menu=3d https://kazka.fun/ https://www.storyboardthat.com/

Номер слайду 14

Відпрацювання навичок техніки читання1. https://elpom.com.ua/sound-letter/zvuko-bukvenij-analiz-slova/?fbclid=Iw. AR2 PKAy. EGMIe. Ue5 L-4b. A2 Kemz. Pt. UEv92 Iv. ABMc2 Jhd5raa. JUSNICQBtg1hs 2.https://www.youtube.com/watch?v=V7cxh. Wx. ES5 Y&list=PL18 FTb. U7 X8a. Hwk. WWg. G0b. Yza. Ib. FFb. LVbdm&index=8 3. https://umity.in.ua/resources/?chapter=2_ukr

Номер слайду 15

Висновок: Дітям потрібно багато різних ігор. Кожна нитка допомагає їм сплести міцний і гнучкий гобелен навичок, які будуть використовуватися протягом усього життя. Чотири характеристики ігрового досвіду: Радість Це все про радість відкриття. Змістовність Навчання в іграх пов’язує новий досвід . Відповідальність Дитина бере на себе відповідальність за своє навчання.Ітерактивність Практика робить дітей творчими. Це пов’язано з гнучким інноваційним мисленням. Це має вирішальне значення для покращення психічного здоров’я, а також для навчання емпатії та підготовки мозку долати стреси та проблеми протягом усього життя дітей.

pptx
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку