Професійно проведений урок як шлях до формування ключових компетентностей школярів

Про матеріал
Презентація на педагогічну раду "Професійно проведений урок як шлях до формування ключових компетентностей школярів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Професійно проведений урок як шлях до формування ключових компетентностей школярів. Підготувала: Глущик Наталія Михайлівна. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Номер слайду 2

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Чому “компетентність”?Знання. Основні складові компетентностіОцінка. Уміння його використовувати

Номер слайду 4

КомпетентностіПредметніМіжпредметніКлючові

Номер слайду 5

КомпетентностіПредметніМіжпредметніКлючовіУміння вчитися. Здоров'я-збережувальна Комунікативна. Соціально-трудоваІнформаційна

Номер слайду 6

Професійно проведений сучасний урок, зорієнтований на реалізацію компетентнісного підходу в навчанні, має вирішувати ряд завдань. Це зокрема:підвищення рівня мотивації учнів;використання суб’єктивного досвіду набутого учнями;ефективне та творче застосування набутих знань та досвіду на практиці;формування у учнів навичок отримувати, осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;здійснення організаційної чіткості та оптимізації кожного уроку;підвищення рівня самоосвітньої та творчої активності учнів;створення умов для інтенсифікації навчально-виховного процесу;наявність контролю, самоконтролю та взаємоконтролю за процесом навчання;формування моральних цінностей особистості;розвиток соціальних та комунікативних здібностей учнів;створення ситуації успіху.

Номер слайду 7

Моделювання. Проектування. Конструювання. Створення умовної моделі уроку: Чітке визначення місця уроку і в змістовому, і в методичному аспектах у межах навчального курсу, розділу, теми;формулювання загальної мети вивчення матеріалу;вибір педагогічних методів, прийомів, технологій, використання яких забезпечить досягнення поставленої мети найбільш раціональним шляхом. Створення структури педагогічного процесу: Визначення виховних і розвивальних завдань;прогнозування результатів;опрацювання змістової частини матеріалу;визначення методів, прийомів роботи;прогнозування навчальних та загальних компетентностей, які формуються на уроціСтворення конструктора (конспекту) уроку: Чітке формулювання мети, завдань, типу, форми проведення уроку;конкретизація методів, прийомів;запис дій учителя та передбачення дій учнів;раціональний розподіл часу;виділення структурних елементів навчальної діяльності

Номер слайду 8

Для розв'язання задач компетентнісної освіти вчитель має керуватися такими правилами, незалежно від стажу роботи, категорії, технології, яку він використовує:  Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета. На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень — завтрашній активний член суспільства. Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням. Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися. Слід якомога частіше використовувати питання «чому?», щоб навчити мислити причинно-розуміння причинно-наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання. Пам'ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

pptx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку