Профілактика девіантної поведінки здобувачів освіти. Заходи реагування.

Про матеріал
Питання на педагогічну раду. Профілактика девіантної поведінки здобувачів освіти. Заходи реагування. Маю ще презентацію, дозавантажу з такою ж назвою.
Перегляд файлу

Питання:

 

Профілактика девіантної поведінки здобувачів освіти. Заходи реагування.

 

Девіантна поведінка – це поведінка людини, що не відповідає прийнятим у суспільстві нормам і рольовим очікуванням.

 

Етапи роботи класного керівника з дітьми, які порушують правила:

Провести індивідуальну роботу.

Запросити батьків до школи.

Відвідати сім’ю.

Направити на розмову до соціального педагога.

Направити на розмову до заступника директора з виховної роботи.

Написати доповідну записку, по результатам якої учень з батьками викликається на адміністративну нараду.

Викликати учня разом з батьками на засідання шкільної комісії з питань профілактики правопорушень.

Згідго результатів комісії написати лист у відповідні органи.

 

Конфлікт - зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що приводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями; - ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони.

 

Булінг - різновид насильства; навмисне, що не носить характеру самозахисту і не є санкціонованним нормативно-правовими актами держави, довготривале (повторюване) фізичне чи психологічне насильство з боку індивіда чи групи, які мають певні переваги (фізичні, психологічні, тощо) стосовно індивіда, і що відбувається переважно в організованих колективах з певною особистою метою.

 

Запрошення Ради справедливих на медіацію. Допомогу у вирішенні міжособистісних конфліктів. Заснована Рада справедливих на основі самоврядування ліцею, а саме  Міністерстві юстицій.

 

 

 

Рішення педагогічної ради:

1.Соціальному педагогу Каденко А.В.:

 

1.1. Продовжувати спільну роботу з працівниками правоохоронних органів, службою у справах дітей щодо профілактики правопорушень та пропаганди правових знань серед учнів. 

1.2. Посилити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять, щотижня аналізувати стан відвідування, використовуючи дані загальношкільного обліку.

1.3. Здійснювати просвітницько-пропагандистську роботу серед учнів, батьків, учителів, щоб розкрити зміст понять «конфлікт», «булінг». 

1.4. Продовжувати проводити індивідуальну роботу з учнями девіантної поведінки.

2.Класним керівникам 1-11 класів:

2.1. Класним керівникам проводити роботу(профілактичні бесіди) з батьками по залученню дітей до здорового способу життя.

 

2.2. Формувати правосвідомість, правову поведінку, моральну культуру в батьків та учнів, розвивати навички розв’язання конфліктів у колективі мирним шляхом. 

 

2.3. Використовувати всі виховні можливості формування морально-етичних норм поведінки, толерантності, взаємоповаги. 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку