Питання:
Профілактика девіантної поведінки здобувачів освіти. Заходи реагування.
Девіантна поведінка – це поведінка людини, що не відповідає прийнятим у суспільстві нормам і рольовим очікуванням.
Етапи роботи класного керівника з дітьми, які порушують правила:
Провести індивідуальну роботу.
Запросити батьків до школи.
Відвідати сім’ю.
Направити на розмову до соціального педагога.
Направити на розмову до заступника директора з виховної роботи.
Написати доповідну записку, по результатам якої учень з батьками викликається на адміністративну нараду.
Викликати учня разом з батьками на засідання шкільної комісії з питань профілактики правопорушень.
Згідго результатів комісії написати лист у відповідні органи.
Конфлікт - зіткнення протилежних інтересів і поглядів, напруження і крайнє загострення суперечностей, що приводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями; - ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони.
Булінг - різновид насильства; навмисне, що не носить характеру самозахисту і не є санкціонованним нормативно-правовими актами держави, довготривале (повторюване) фізичне чи психологічне насильство з боку індивіда чи групи, які мають певні переваги (фізичні, психологічні, тощо) стосовно індивіда, і що відбувається переважно в організованих колективах з певною особистою метою.
Запрошення Ради справедливих на медіацію. Допомогу у вирішенні міжособистісних конфліктів. Заснована Рада справедливих на основі самоврядування ліцею, а саме Міністерстві юстицій.
Рішення педагогічної ради:
1.Соціальному педагогу Каденко А.В.:
1.1. Продовжувати спільну роботу з працівниками правоохоронних органів, службою у справах дітей щодо профілактики правопорушень та пропаганди правових знань серед учнів.
1.2. Посилити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять, щотижня аналізувати стан відвідування, використовуючи дані загальношкільного обліку.
1.3. Здійснювати просвітницько-пропагандистську роботу серед учнів, батьків, учителів, щоб розкрити зміст понять «конфлікт», «булінг».
1.4. Продовжувати проводити індивідуальну роботу з учнями девіантної поведінки.
2.Класним керівникам 1-11 класів:
2.1. Класним керівникам проводити роботу(профілактичні бесіди) з батьками по залученню дітей до здорового способу життя.
2.2. Формувати правосвідомість, правову поведінку, моральну культуру в батьків та учнів, розвивати навички розв’язання конфліктів у колективі мирним шляхом.
2.3. Використовувати всі виховні можливості формування морально-етичних норм поведінки, толерантності, взаємоповаги.