Профорієнтаційне заняття "Задача з багатьма невідомими - вибір професії" (Презентація)

Про матеріал

Презентація до профорієнтаційного заняття "Задача з багатьма невідомими - вибір професії". Сприяє формуванню уявлення учнів про багатогранність професій., унаочнює матеріал заняття.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Профорієнтаційне заняття Задача з багатьма невідомими - вибір професії

Номер слайду 2

ВИБІР ПРОФЕСІЇ – ВИБІР ДОЛІ «Життя без праці – злодійство, праця без мистецтва – варварство». (Д.Рескін) «Твоя діяльність, і тільки вона одна, визначає твою цінність». (Ч.Фіхте) «Робота, яка подобається, перестає бути важкою роботою». (В.Шекспір)

Номер слайду 3

Людина-природа (Л-П) Предмет праці: рослини, тварини, мікроорганізми, корисні копалини, атмосфера, вода, земля. Вид діяльності: вивчення, дослідження, вирощування, догляд, профілактика захворювань тощо. Приклади професій: геолог, хімік, агроном, селекціонер, садівник, зоотехнік, зоолог, лісник, рибовод, птахівник, інженер-океанолог, біолог, геофізик, ветеринарний лікар, дресирувальник диких тварин, пасічник тощо. Вимоги: Спостережливість, терплячість, дбайливе ставлення до природних об'єктів, акуратність, фізична витримка, вміє передбачати результати своєї праці.

Номер слайду 4

Людина-техніка (Л-Т) Предмет праці: машини, апарати й установки, технічні системи, матеріали й енергія. Вид діяльності: створення, монтаж, складання, управління, експлуатація, ремонт, налагодження тощо. Приклади професій: електрослюсар, інженер, водій, токар, електрик, кранівник, шахтар, монтажник, радіомеханик, фрезерувальник, газозварник, ткач, металург, прядильниця, машиніст, будівельник тощо. Вимоги: вміння переводити умовні позначення креслень, схем у наочно-конкретні образи та оперувати ними, володіти комплексом рухових навичок: точність і плавність рухів, швидке перемикання й розподіл уваги.

Номер слайду 5

Людина–художній образ (Л-Х) Предмет праці: художні образи, їх роль, елементи та особливості, засоби їх побудови. Вид діяльності: художнє відображення дійсності, створення образів, відтворення, проектування, моделювання тощо. Приклади професій: архітектор, артист, скульптор, художник, реставратор, письменник, кінорежисер, дизайнер, модельєр, ювелір, маляр, вишивальниця, перукар, кулінар, фотограф тощо. Вимоги: розвинений художній смак, художні і творчі здібності.

Номер слайду 6

Людина–людина (Л-Л) Предмет праці: людина, групи людей, колективи. Вид діяльності: виховання; навчання; управління; побутове, інформаційне, медичне, правове обслуговування тощо. Приклади професій: учитель, лікар, міліціонер, адвокат, офіціант, стюардеса, екскурсовод, адміністратор, кореспондент, продавець, тренер тощо. Вимоги: високі моральні якості, вміння налагоджувати взаємини з людьми.

Номер слайду 7

Людина–знакові системи (Л-З) Предмет праці: схеми, цифри, умовні знаки, формули, шифри, коди, таблиці, природні та штучні мови. Вид діяльності: обчислення, підрахунки, упорядкування, збирання, аналіз та зберігання інформації, переклади текстів Приклади професій: бухгалтер, економіст, кресляр, оператор, конструктор, телеграфіст, перекладач, топограф, математик, програміст, друкарка, бібліотекар, комірник, обліковець тощо. Вимоги: гарна пам’ять, точність сприймання, стійкість концентрованої уваги.

ppt
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
1016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку