Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності а між уроками є перерви. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час.
Аудіододаток до підручника ви можете завантажити з сайту видавництва, перейшовши за адресою: https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ Вам потрібна буде програма, що відрити заархівовану папку (можете використати додаток, завантаживши його з Google Play). Якщо ж у вас немає такої можливості – прочитайте слова та речення вправ разом.
Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не переймайтесь, якщо дитина читатиме з помилками – ми опрацюємо всі незрозумілі моменти разом у школі. І, звичайно, для наших маленьких розумників – наклейки за гарно виконані вправи
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Мій номер телефону – у класного керівника.
Удачі!
Заняття 1. Увага! Ми починаємо нову тему – «Свята та традиції»
Тема: Чи любиш ти салат?
Урок підручника: 1, сторінки 86-87
Перегляньте відео та вивчіть назви страв та напоїв: https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4. Знайомо з першого класу, еге ж?
Увімкніть аудіодаток, послухайте та повторіть: вправа 1, 2.
Прочитайте самостійно.
Вправа 6: виконайте у зошиті в лінію. Письмово запитайте та дайте відповідь за зразком.
Виконайте посильні завдання уроку 1 у робочому зошиті та у зошиті-прописах.
Заняття 2.
Тема: Фрукти.
Урок підручника: 2, сторінка 88.
Перегляньте відео та вивчіть назви фруктів: https://www.youtube.com/watch?v=f_CYqTpsgkI Знайомо з першого класу, еге ж?
Вправа 1, 2, 3. Увімкніть аудіододаток. Послухайте та прочитайте.
Ви звернули увагу на коробочку з правилом? Справа в тому, що коли ми називаємо предмет, ми вживаємо особливе слово – артикль «а»: a banana, a pear, a strawberry, a cherry. Але, якщо слово починається з голосного звуку, тобто, з літер a, e, I, o , ми вживаємо «an»: an egg, an apple, an orange. Зрозуміло? Тоді виконайте письмово вправу 5 – перепишіть, вписуючи у пропуск необхідний артикль.
Виконуємо посильні завдання уроку 2 у робочому зошиті.
Заняття 4.
Тема: Дитяче меню.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=bf6g9mkg-4o – повторіть слова та речення за диктором.
Вправи 1,3 – аудіододаток. Послухайте та прочитайте. Ви помітили, що букви ch
разом читаються схоже на наш звук [ч]? Слова – назви продуктів ви можете знайти у нашому чудовому словничку з малюнками на форзаці (останній сторінці) книжки. Спробуйте прочитати ще раз та перекласти вправу 3 та 4 на українську мову.
Виконайте посильні вправи уроку 4 у робочому зошиті.
Заняття 5.
Тема: Овочі. У магазині.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=bf6g9mkg-4o – повторення.
Вправи 1-3 – аудіододаток, або ж прочитайте самостійно – ви зможете!
Ви помітили, що у магазині ми питаємо:
-Can I have three tomatoes, please?
Можна мені три помідори, будь ласка?
На що продавчиня відповідає:
-Yes, here you are. Three tomatoes, please.
Так, ось вам. Три помідори, будь ласка. Або ж:
-Sorry, no cucumbers.
Вибачте, немає огірків.
Спробуйте погратися у магазин
Виконайте посильні вправи уроку 5 у робочому зошиті.