Тема. Школа. Клас. Цифри.
Мета: практикувати вживання в мовленні учнів нових лексичних одиниць з теми «Школа»; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Цифри 11-20»; повторити вислови-команди; формувати вміння відповідати на питання «What is this?/ What is that?»; розвивати навички аудіювання, читання, письма; виховувати дисциплінованість, любов до навчання.
Обладнання: відеозаписи пісень, флеш картки до теми «Школа», кубик, картки з граматичними структурами «What is this?/ What is that?», підручник, опорні таблиці «Numbers 1-20», картки із завданнями, прописи.
-
Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
-
Привітання. (Пісня «Hello! How are you?»)
Учні співають пісню, потім вчитель ставить питання декільком учням, учні відповідають.
-
Hello, …! How are you?
-
Повідомлення теми та мети уроку
Today we’ll continue to study topic “This is my school”, and we’ll study numbers 11-20.
-
Уведення в іншомовне середовище
-
Гра “Slowly-slowly”
Вчитель повільно відкриває картку з теми «Школа». Завдання дітей якомога швидше здогадатися що це.
-
Робота з кубиком
На кубі зображені предмети з теми. Учні називають предмет, який їм випав
-
Відпрацювання відповідей на запитання «What is this?/ What is that?»
Вчитель показує предмет і запитує «What is this?» або «What is that?». Учень повинен правильно відповісти на питання.
-
Основна частина уроку
-
Робота за підручником. Розвиток навичок аудіювання.
Впр. 1, с. 48
Учні відповідають на питання вчителя
-
Open your pupil’s book at page 48. Look at the task one.
-
Who is this? (This is a teacher)
-
Where is the teacher? (She is in the classroom)
-
What does she do?
-
Listen to what the teacher says. (Учні слухають читання діалогу вчителем)
-
Listen again and repeat! (вчитель читає по репліках, учні повторюють)
-
What does the teacher say? (вона каже дітям, що робити)
-
Listen again and do what teacher says. (Вчитель читає втретє, учні виконує команди, які каже вчитель в діалозі)
-
Фізхвилинка. Гра «Simon says…»
Вчитель віддає команди, учні виконують. Кожен наказ повинен починатися з фрази «Simon says …», інакше його виконувати неможна, хто з учнів виконав – вибуває з гри.
-
Вивчення нових лексичних одиниць «числівники 11-20»
-
Пояснення матеріалу вчителем з опорою на наочність
-
Повторення числівників учнями за відео
-
Читання за опорними таблицями
-
Гра «Bingo» . Вчитель називає числівник, учні повинні швидко знайти це число за таблицею і сказати «Bingo!»
-
Розв’язування прикладів в групах. Читання прикладів, самоперевірка
-
Прописування нових лексичних одиниць на картках (11-20)
-
Заключна частина уроку
-
Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.
-
Домашнє завдання (прописати числівники)