Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час. Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не турбуйтесь, ми попрацюємо над цим у школі. Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Мій номер телефону – у класного керівника.
Удачі!
Навчальна тема |
Усні вправи |
Письмові вправи |
Вивчення лексики |
Вивчення граматики |
Тема уроку: Домашні справи. Підсумковий урок за темою.
|
Вправи 3, 4 ст. 99 – прочитай завдання вправи: Вправа 3 – прочитай речення, замінивши картинки потрібними словами, Вправа 3 – добери відповіді на питання. |
Напиши у зошиті, що ти зараз робиш вдома. А, може, зробимо ще й проєкт? Попроси батьків або сестичку зафотографувати ваші домашні справи та відправ фото мені у месенджер, з підписами англійською мовою. Наприклад, I clean my room. My mum waters the flowers. My sister washes up. Чекаю на твою історію |
Впр. 1 ст. 98 Запиши слова в словник і вивчи . to feed – годувати to clean-прибирати to water –поливати to wash- мити to walk-іти на прогулянку to lay the table- накривати на стіл
|
Вп 2,ст 98 Вибери правильне дієслово Пам’ятай: I, we, they - go He. She, it – goes, тобто, коли дію виконує якась інша людина – дієслово має закінчення s: to play – plays, o, s, sh, ch – es: to go - goes to dress – dresses to wash – washes to watch – watches |
Увага! Нова тема! Тема: Моє щоденне життя.
Тема уроку: День за днем.
|
Прочитай текст вп 2, ст103 добери малюнки та спробуй перекласти речення. Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM&t=43s та прочитай речення за диктором у титрах на екрані. |
Вправа 5: напиши 6 речень про свої справи вранці. |
Запиши слова в словник і вивчи . to get up - вставати to wash face –вмивати обличчя to clean teeth – чистити зуби to have breakfast- снідати to have dinner- обідати to have supper – вечеряти to make a bed – застеляти ліжко to go to school –іти до школи
|
|
Розпорядок дня. Годинник
|
Переглянь відео: https://www.youtube.com/watch?v=RBvmO7NgUp0
https://www.youtube.com/watch?v=ub62GCUMZZo Ти зрозумів, як ми називаємо час в англійській мові? Тоді прочитай вправу 1,2 на ст.104, спробуй перекласти. |
Вправа 5 ст.105 – перепиши речення та напиши час англійською мовою. |
Запиши слова в словник і вивчи . a clock –годинник o’clock- година past- після a quarter – 15 хв half past – 30хв. to - до |
|
Мій день |
Ще раз переглянь відео минулого уроку. Прочитай і переклади вп 1. ст 106, виконай тест вправи 2 – добери відповідний годинник. |
Вправа 5 ст.107 – напиши про день свого друга за зразком. До речі, а чому б не зателефонувати йому чи їй та розпитати англійською? When do you get up? |
Вправа 1 ст.106: First – спершу Then – потім In the afternoon -вдень Dinner - обід |
|