Шановні батьки, ми з вами починаємо важливу справу – організовуємо дистанційне навчання для наших діток. Перше, що ми маємо пам’ятати – найціннішим є фізичне та емоційне здоров’я дитини. Отож, налаштовуємося на позитив, і, якщо щось не виходить – важкий для дитини матеріал ми опрацюємо разом у школі. Тоді ж перевіримо виконані роботи.
Під час уроку ми встигаємо пограти у декілька ігор, зробити руханку, змінюємо види діяльності. Тому не забувайте про це і тоді, коли керуєте навчанням нашого юного учня. Важливо, щоб заняття відбувалися в першій половині дня, у звичний для навчання час. Перегляд навчального відео є цікавою та корисною формою роботи, проте, якщо швидкість інтернету вам цього не дозволяє, не засмучуйтесь. Не турбуйтесь, ми попрацюємо над цим у школі.
Аудіододаток до підручника ви можете завантажити з сайту видавництва, перейшовши за адресою: https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ . Вам потрібна буде програма, що відрити заархівовану папку (можете використати додаток, завантаживши його з Google Play). Якщо ж у вас немає такої можливості – прочитайте слова та речення вправ самостійно.
Чекатиму на ваші дзвінки для консультацій з понеділка по п’ятницю, з 9.00 до 14.00. Готові роботи ви також можете зафотографувати та вислати мені у Вайбер, месенджер.
Удачі!
Навчальна тема |
Усні вправи |
Письмові вправи |
Вивчення лексики |
Вивчення граматики |
Тема уроку: Погода і одяг Вивчаємо слова за темою Говоріння |
Перегляньте відео та пригадайте назви одягу: https://www.youtube.com/watch?v=Q_EwuVHDb5U Впр. 3, ст.153 - прочитай та обери правильне слово, що доповнити речення:
З джинсами ви можете носити сорочку (а не спідницю чи брюки – skirt/trousers) |
Впр. 2 ст. 152: прочитай речення та допиши види одягу: Тwo things you wear in hot (cold) weather – a coat, a sweater, boots. Виконуй письмові вправи у зошиті з письма: Homework Exercise 1, p.152 |
Склади словничок з картинками: намалюй різний одяг та зроби до нього підписи. Або ж просто запиши слова в словник. |
Впр. 4 ст. 153 Прочитай речення у коробочці. Ти памятаєш, що у Present Simple ми описуємо звичні повторювані дії, у Present Continuous – те, що відбувається зараз, а у Past Simple – минулі події? Тоді доповни речення відповідною формою дієслова (письмово) |
Тема уроку: Збираємось до школи. Читання
|
Впр.2 ст.154-155 Аудіододаток! Прослухай, прочитай та переклади. Допомога: To brush teeth – чистити зуби To comb hair – причісувати волосся Wardrobe – шафа для одягу At last - врешті-решт To change clothes – перевдягнутися За потреби скористайся словником підручника або он-лайн словником: https://translate.google.com/?hl=uk#view=home&op=translate&sl=en&tl=uk |
Вправа 3 ст.155: запиши речення у тому порядку, в якому відбувалися пригоди Жасмін |
|
|
Тема уроку: Стильний одяг Аудіювання |
Вправа 3 ст. 156 – прослухай аудіозапис з аудіододатку та дай відповідь на питання. Переглянь відео та повтори за персонажами: |
Вправа 4 ст. 156 – напиши правдиві речення про себе |
А який одяг ти вважаєш стильним? Зроби фото та напиши, у що ти вдягнений, а потім нaдішли у нашу групу у Фейсбук. Влаштуємо модний показ! I am wearing a a nice dress. It is pink and white. I wear it when I go to the party.
|
|
Тема уроку: Мій улюблений одяг Письмо |
Вправа 5 ст.158: Прослухай та переклади діалог. Прочитай його, намагаючись відтворити інтонацію. |
Вправа 2 ст.159 – доповни речення та запиши у зошит. |
Ще раз переглянь відео минулих уроків.
|
|
Тема уроку: Активний відпочинок Вивчаємо слова за темою
|
Впр.1, 2,, 3 ст.162-163 – склади речення за зразком Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=ka0FeJ-EKy8 та повторіть речення та вирази |
Впр.2 ст.162-163 - письмово |
Впр.1, 2, 3 ст.162-163 – запиши незнайомі слова в словник, переклади їх. |
|
Тема уроку: У таборі Читання |
Впр.2 ст.164-165 – прочитай та переклади листа про перебування у шкільному туристичному таборі (outdoor school camp) |
Впр.3 ст.165 – письмово, обери правильне слово. |
Запиши та переклади |
|
Тема уроку: Пригоди у літньому таборі. |
|
Впр.2 ст.167 письмово
Впр. 3 ст.167 – ознайомтесь, як вживаються прийменники місця у сталих виразах. Виконайте письмово впрю4 ст.168б не забуваючи заглядати у табличку. |
|
Впр.1 ст.166 – доповніть речення. Зверніть увагу на коробочки з формами дієслова to be in Past Simple: I, He, She, It – was, wasn’t You, We, They – were, weren’t А у подарунок вам – репчик з неправильними дієсловами: |