Предмет: інформатика
Учитель: Котелянська Ірина Едуардівна
Наявний рівень знань: середній
Потенційні можливості: Може навчатись в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя
|
Потреби: Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань
|
Цілі навчання |
Зміст навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які освоїв учень за рік |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; наводить приклади значення інформації для себе особисто; називає органи чуття, якими людина отримує інформацію із навколишнього середовища; наводить приклади інформації у різних видах: текстовій, графічні, звуковій тощо; розрізняє правдиву і неправдиву інформацію, припущення і фантазію; використовує мережі для отримання інформації та спілкування під контролем дорослих; оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Навколишній світ та інформація. Види інформації за способом подання. |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
розуміє, що комп’ютер та інші комп’ютерні пристрої це інструменти для виконання дій з інформацією; наводить приклади технічних засобів, що допомагають передавати інформацію, поширювати інформацію; використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі; пояснює, чому і як потрібно захищати себе і цифрові пристрої; звертається за допомогою у випадку наявності проблем та збоїв у роботі комп’ютера; оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
Учень називає об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей; описує об’єкт називаючи його властивості та їх значення; порівнює об’єкти за значеннями властивостей; спостерігає за об’єктами, визначає спільні та відмінні ознаки/властивості; наводить приклади об’єктів, що відповідають заданим властивостям оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Створення простих геометричних моделей об’єктів за описом їх властивостей. Зміна значень властивостей об’єкта (колір контуру, колір фону, форма об’єкта)
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
запускає знайомі програми; завершує роботу з програмою; називає інструменти малювання у графічному редакторі; обирає інструмент малювання для досягнення конкретного результату; створює зображення об’єктів що складаються з геометричних фігур та змінює значення властивостей; вміє змінити колір контуру або тла об’єкта обравши зразком колір іншого об’єкта за допомогою відповідних інструментів графічного редактора; виконує завдання із розфарбування або перефарбування малюнків; пропонує власні кольорові рішення малюнка; пояснює добір кольорів; оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Створення та редагування не складних малюнків. Добір кольорової гами малюнка Збереження малюнків
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
об’єднує об’єкти за їх властивостями або значеннями властивостей; виділяє та переносить фрагменти малюнка; створює графічні відповіді до навчальних завдань; знаходить приклади повторення і послідовності дій у повсякденній діяльності, близькому для себе середовищі; визначає закономірність об’єктів; оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Перенесення фрагментів малюнка. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Прості та складені сюжетні геометричні задачі. Копіювання фрагментів малюнку.
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Лінійні алгоритми |
|||
Учень визначає послідовність кроків для виконавців; визначає результат виконання лінійного алгоритму побудови простого геометричного зображення; створює малюнок за лінійним алгоритмом; оцінює результати своїх навчальних досягнень |
Створення малюнків за готовими алгоритмами Складання власних графічних алгоритмів
|
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|