Програма "Інформатика 4 клас." Адаптована

Про матеріал

Адаптована програма з інформатики 4 клас. За підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької

Перегляд файлу

Предмет: інформатика

Учитель:

Наявний рівень знань: середній

Потенційні можливості:

Може навчатись в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя

 

Потреби:

Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань

 

 

Цілі навчання

Зміст навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які освоїв учень за рік

Інформація. Дії з інформацією

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет;

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел;

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет;

пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті;

дотримується правил використання власних і чужих творів

Пошук інформації у мережі Інтернет.

Інформаційна взаємодія. Критичне оцінювання інформації

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

наводить приклади сучасних  різновидів комп’ютерних пристроїв;

зберігає дані на цифрових носіях;

має уявлення про процес створення роботів;

контролює час використання цифрових пристроїв

Сучасні носії інформації.

Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних).

Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

Огляд конструкторів з робототехніки

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

класифікує об’єкти за їх властивостями;

зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу;

аналізує вплив подій на властивості об’єкта ;

 

Об’єкти для створення моделей.

Форматування та редагування об’єктів.

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн);

описує порядок створення проектів.

вміє відкривати готові та зберігати створені проекти

Середовище програмування.

Команди та інструменти.

Проекти

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

називає складові об’єкта;

називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт;

називає етапи створення інформаційної моделі;

створює математичні моделі;

 

Складові частини об’єктів. Дії об’єктів. Математичні моделі. Розв’язування задач з використанням математичного моделювання

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

 

Показ відеофрагментів

 

Лінійні алгоритми

визначає алгоритмічні структури;

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування;

наводить приклади ігор та стратегій перемоги;

оцінює результати своїх навчальних досягнень та результати своїх однокласників

Середовище виконання алгоритму. Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням.

Створення програмованих проектів, зокрема анімаційних історій.

Ігри та стратегії перемоги

Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.

Показ відеофрагментів

 

 

docx
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку