Адаптована програма з інформатики 4 клас. За підручником М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької
Предмет: інформатика
Учитель:
Наявний рівень знань: середній
Потенційні можливості: Може навчатись в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя
|
Потреби: Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань
|
Цілі навчання |
Зміст навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які освоїв учень за рік |
Інформація. Дії з інформацією |
|||
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел; добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет; пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; дотримується правил використання власних і чужих творів |
Пошук інформації у мережі Інтернет. Інформаційна взаємодія. Критичне оцінювання інформації |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв; зберігає дані на цифрових носіях; має уявлення про процес створення роботів; контролює час використання цифрових пристроїв |
Сучасні носії інформації. Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних). Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) Огляд конструкторів з робототехніки |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу; аналізує вплив подій на властивості об’єкта ;
|
Об’єкти для створення моделей. Форматування та редагування об’єктів. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн); описує порядок створення проектів. вміє відкривати готові та зберігати створені проекти |
Середовище програмування. Команди та інструменти. Проекти |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
називає складові об’єкта; називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт; називає етапи створення інформаційної моделі; створює математичні моделі;
|
Складові частини об’єктів. Дії об’єктів. Математичні моделі. Розв’язування задач з використанням математичного моделювання |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,.
Показ відеофрагментів |
|
Лінійні алгоритми |
|||
визначає алгоритмічні структури; створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування; наводить приклади ігор та стратегій перемоги; оцінює результати своїх навчальних досягнень та результати своїх однокласників |
Середовище виконання алгоритму. Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням. Створення програмованих проектів, зокрема анімаційних історій. Ігри та стратегії перемоги |
Бесіда, ігрові моменти, таблиці,. Показ відеофрагментів |
|