1
|
Додаток до наказу 15.11.2021 № 336-од |
Програма
моніторингового дослідження розвитку творчого мислення
та формування ключових компетентностей з історії України
Об’єкт моніторингу: розвиток творчого мислення та формування ключових компетентностей з історії України.
Мета моніторингу: вивчення створених педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей; виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання результатів навчання учнів з боку вчителів, простеження системності в оцінюванні учнів, динаміки їхніх результатів навчання, підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом їх постійного вимірювання, аналізу результатів та цілеспрямованого коригування.
Завдання моніторингу:
1. Дослідження розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей, якості знань учнів з історії України та їх відповідність Державним стандартам базової та повної загальної середньої освіти.
2. Визначення об’єктивності виставлення оцінок, відповідно до критеріїв оцінювання результатів навчання учнів з історії України.
3. Виявлення та аналіз чинників , що впливають розвиток творчого мислення, формування ключових компетентностей та рівень успішності учнів.
4. Визначення рівень професійної компетентності вчителя.
5. Дослідження розвитку розвиток творчого мислення та формування ключових компетентностей в позаурочний час.
6. Накопичення даних та аналітичне узагальнення результатів.
7. Прогнозування на основі отриманих даних, вироблення пропозицій для забезпечення якісного викладання історії.
Суб’єкт моніторингу: вчителі історії, батьки, учні закладу.
Вид моніторингу: діагностичний (за цілями проведення), педагогічний (за засобами, що використовуються).
Форма проведення моніторингу: опосередковане одержання інформації від учасників дослідження в письмовій формі, одержання інформації без залучення учасників дослідження.
Учасники дослідження: учні 5-11 класів, учителі, батьки.
Місце проведення моніторингу: Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.
1 |
Стан ведення календарно – тематичних та поурочних планів |
Вивчення документації |
Аналіз стану ведення календарно – тематичних та поурочних планів |
22.11 –26.11 |
Довідка |
До 30.11 |
Заступник з НВР |
2 |
Формування ключових компетентностей та розвиток творчого мислення учнів на уроках історії в 5-11класах |
Відвідування уроків |
Спостереження за навчальними заняттями |
22.11 – 30.03 |
Довідка |
До 05.04 |
Члени моніторингової групи |
3 |
Аналіз результатів навчання учнів 5-11 класів з історії України |
Діагностична контрольна робота з історії, відповідно до календарного планування |
Різнорівневі тестові завдання закритої та відкритої форми
|
22.11 – 27.12
|
Довідка |
До 05.01 |
Учителі історії |
4 |
Рівень навченості учнів 5-11 класів за результатами І семестру з історії |
Вивчення документації |
Аналіз статистичних даних |
03.01 – 06.01 |
Довідка (з таблицями, діаграмами) |
До 15.01 |
Члени моніторингової групи |
5 |
Порівняльний аналіз результатів учнів 5-11 класів за діагностичні контрольні роботи з історії з оцінюванням за І семестр (визначення коефіцієнту кореляції |
Аналіз документації (журнали, звіти про результати діагностичних контрольних робіт) |
Аналіз статистичних даних
|
04.01 – 10.01 |
Таблиця |
До 12.01 |
Заступник з НВР, вчителі історії |
6 |
Стан матеріально – технічної бази кабінету історії |
Вивчення документації |
Аналіз стану матеріально – технічної бази кабінету історії |
29.11 – 03.12 |
Довідка |
До 07.12 |
Керівник методичного об’єднання |
7 |
Стан ведення класних журналів 5-11 класів |
Вивчення документації |
Аналіз стану ведення класних журналів |
04.01 – 06.01 28.03 – 31.03 |
Довідка |
До 10.01, До 04.04 |
Заступник з НВР, керівник методичного об’єднань |
8 |
Вивчення матеріалів щодо підвищення вчителями фахового та методичного рівнів |
Вивчення документації |
Аналіз сертифікатів про підвищення кваліфікації |
25.03 – 28.03 |
Довідка |
До 01.04 |
Заступник з НВР |
9 |
Аналіз ведення уроків за допомогою технологій дистанційного навчання |
Відвідування уроків та команд у Teams |
Спостереження за навчальними заняттями |
22.11 – 30.03 |
Довідка |
До 05.04 |
Заступник з НВР |
10 |
Вивчення позакласної роботи з предмету |
Вивчення документації |
Аналіз ведення позакласних заходів |
22.11 – 30.03 |
Довідка |
До 05.04 |
Члени моніторингової групи |
11 |
Анкетування учнів |
Вивчення документації |
Аналіз анкет |
21.03 –24.03 |
Довідка |
До 27.03 |
Практичний психолог |
12 |
Анкетування батьків |
Вивчення документації |
Аналіз анкет |
14.03 –18.03 |
Довідка |
До 21.03 |
Практичний психолог |
13 |
Визначення рівня створених педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетенцій |
Тестування, інтерв’ю з вчителями |
Аналіз статистичних даних
|
Листопад-квітень |
Довідка |
До 15.04 |
Члени моніторингової групи |
Підведення підсумків моніторингового дослідження: аналітична довідка (опис, таблиці, діаграми), наказ.
Оприлюднення результатів моніторингових досліджень: педагогічна рада, сайт школи.
Очікувані результати:
1. Отримання об’єктивної інформації про розвиток творчого мислення та формування ключових компетенцій, якості знань учнів з історії.
2. Визначення об’єктивності виставлення оцінок, відповідно до критеріїв оцінювання результатів навчання учнів з навчальних предметів.
3. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом їх постійного вимірювання, аналізу результатів та цілеспрямованого коригування.
4. Створення педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетенцій учнів 5-11 класів.