Програма моніторингового дослідження розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей з історії України

Про матеріал
Програму моніторингового дослідження розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей з історії України можна використати адміністрації та вчителям школи.
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

Додаток

до наказу

15.11.2021 № 336-од

 

Програма

моніторингового дослідження розвитку творчого мислення

та формування ключових компетентностей з історії України

 

Об’єкт моніторингу: розвиток творчого мислення та формування ключових компетентностей з історії України.

Мета моніторингу: вивчення створених педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей; виявлення об’єктивного та раціонального підходу до оцінювання результатів навчання учнів з боку вчителів, простеження системності в оцінюванні учнів,  динаміки їхніх результатів навчання, підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом їх постійного вимірювання, аналізу результатів та цілеспрямованого коригування.

Завдання моніторингу:

1. Дослідження розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей, якості знань учнів з історії України та їх відповідність Державним стандартам базової та повної загальної середньої освіти.

2. Визначення  об’єктивності виставлення оцінок, відповідно до критеріїв оцінювання результатів навчання учнів з історії України.

3. Виявлення та аналіз чинників , що впливають розвиток  творчого мислення,  формування ключових компетентностей та рівень успішності учнів.

4. Визначення рівень професійної компетентності вчителя.

5. Дослідження  розвитку розвиток  творчого мислення та формування ключових компетентностей в позаурочний час.

6. Накопичення даних та аналітичне узагальнення результатів.

7. Прогнозування на основі отриманих даних, вироблення пропозицій для забезпечення  якісного викладання історії.

Суб’єкт моніторингу: вчителі історії, батьки,  учні закладу.

Вид моніторингу: діагностичний (за цілями проведення), педагогічний (за засобами, що використовуються).

Форма проведення моніторингу:  опосередковане одержання інформації від учасників дослідження в письмовій формі, одержання інформації без залучення учасників дослідження.

Учасники дослідження: учні 5-11 класів, учителі, батьки.

Місце проведення моніторингу: Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.

 

№ з/п

Заходи по проведенню моніторингу

Методи проведення

моніторингу

 

Інструментарій

Термін проведення моніторингу

 

 

Форма узагальнення результатів

 

 

Строки узагальнення результатів

Відповідальний

1

Стан ведення календарно – тематичних та поурочних планів

Вивчення документації

Аналіз стану ведення календарно – тематичних та поурочних планів

22.11 –26.11

Довідка

До 30.11

Заступник з НВР

2

Формування ключових компетентностей та розвиток творчого мислення учнів на уроках історії  в 5-11класах

Відвідування  уроків

Спостереження за навчальними заняттями

22.11 – 30.03

Довідка

До 05.04

Члени моніторингової групи

3

Аналіз результатів навчання учнів 5-11 класів з історії України

Діагностична контрольна робота  з історії, відповідно до календарного планування

Різнорівневі тестові завдання закритої та відкритої форми

 

22.11 –  27.12

 

 

Довідка

До 05.01

Учителі історії

4

Рівень  навченості учнів 5-11 класів за результатами І семестру з історії

Вивчення документації

Аналіз статистичних даних

03.01 – 06.01

Довідка (з таблицями, діаграмами) 

До 15.01

Члени моніторингової групи

5

Порівняльний аналіз результатів учнів 5-11 класів за діагностичні контрольні  роботи з історії з оцінюванням за І семестр (визначення коефіцієнту кореляції

Аналіз документації (журнали, звіти про результати діагностичних контрольних робіт)

Аналіз статистичних даних

 

04.01 – 10.01

Таблиця

До 12.01

Заступник з НВР, вчителі історії

6

Стан матеріально – технічної бази кабінету історії

Вивчення документації

Аналіз стану матеріально – технічної бази кабінету історії

29.11 – 03.12

Довідка

До 07.12

Керівник методичного об’єднання

7

Стан ведення класних журналів 5-11 класів

Вивчення документації

Аналіз стану ведення класних журналів

04.01 – 06.01

28.03 – 31.03

Довідка

До 10.01,

До 04.04

Заступник з НВР, керівник методичного об’єднань

8

Вивчення матеріалів щодо підвищення вчителями фахового та методичного рівнів

Вивчення документації

Аналіз сертифікатів про підвищення кваліфікації

25.03 – 28.03

Довідка

До 01.04

Заступник з НВР

9

Аналіз ведення уроків за допомогою технологій дистанційного навчання

Відвідування уроків та команд у Teams

Спостереження за навчальними заняттями

22.11 – 30.03

Довідка

До 05.04

Заступник з НВР

10

Вивчення позакласної роботи з предмету

Вивчення документації

Аналіз ведення позакласних заходів

22.11 – 30.03

Довідка

До 05.04

Члени моніторингової групи

11

Анкетування учнів

Вивчення документації

Аналіз анкет

21.03 –24.03

Довідка

До 27.03

Практичний психолог

12

Анкетування батьків

Вивчення документації

Аналіз анкет

14.03 –18.03

Довідка

До 21.03

Практичний психолог

13

Визначення рівня створених педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетенцій

Тестування, інтерв’ю з вчителями

Аналіз статистичних даних

 

Листопад-квітень

Довідка

До 15.04

Члени моніторингової групи

Підведення підсумків моніторингового дослідження: аналітична довідка (опис, таблиці, діаграми), наказ.

Оприлюднення результатів моніторингових досліджень:  педагогічна рада, сайт школи.

Очікувані результати:

1. Отримання об’єктивної інформації про розвиток творчого мислення та формування ключових компетенцій, якості знань учнів з історії.

2. Визначення  об’єктивності виставлення оцінок, відповідно до  критеріїв оцінювання результатів навчання учнів з  навчальних предметів.

3. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів шляхом їх постійного вимірювання, аналізу результатів та цілеспрямованого коригування.

4. Створення  педагогом умов для розвитку особистостей, а саме розвитку творчого мислення та формування ключових компетенцій учнів 5-11 класів.             

 

doc
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
22 травня 2022
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку