Заступник директора
з навчальної програми
___________________Поліщук О.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
__________________ Бєлкіна О.Г.
Навчальна програма з англійської мови для 5 класу
спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 207
з поглибленим вивченням англійскої мови
укладена на основі модельної програми
авторів Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.
«Іноземна мова. 5-6 класи» ( інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти
Вчитель: Лобасова М.М.
2023 рік
Вступ
Навчальна програма з англійської мови для 5 класу закладів середньої освіти відповідає Закону про повну загальну середню освіту https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text , Державному стандарту базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/898-2020-%D0%BF#Text, Типовій навчальній програмі для 5-9 класів загальної середньої освіти (Наказ МОН від 19.02.2021 №235) https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/602/fd3/0bc/602fd30bccb01131290234.pdf, модельній програмі авторів Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В. «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України, Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795) https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/movno-literaturna-osvitnia-haluz/inozemna-mova/ .
Навчальну програму спрямовано на реалізацію мети базової середньої освіти, яка передбачає розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їхньої соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу, а також мети мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта) - розвитку компетентних мовців, здатних спілкуватися іноземними мовами для духовного, культурного та національного самовираження та міжкультурного діалогу, для збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, творчої самореалізації, формування ціннісних орієнтацій і ставлень. Саме тому, очікувані результати та види навчальної діяльності, що їх реалізують, спрямовано на розвиток ключових компетентностей і побудовано на підґрунті комунікативного, діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів, які своєю сутністю зумовлюють дидактично і методично доцільне визначення цілей та змісту навчання іноземної мови як важливого засобу міжкультурного спілкування та порозуміння в сучасному глобалізованому, мультилінгвальному та полікультурному світовому соціумі.
Завдання іноземних мов полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмово відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого опанування іноземної мови;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Навчальна програма ( англійської мови, 5 клас)
Очікувані результати навчання (за видами мовленнєвої діяльності) |
Зміст теми |
Орієнтована кількість годин на тему |
Види навчальної діяльності |
|
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
|||
Розпорядок дня |
||||
Сприймання усної інформації Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.[6 ІНО 1.1.1-1] Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. [6 ІНО 1.1.2-2] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.[6 ІНО 1.2.2-1] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-1] Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Письмова взаємодія Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. [6 ІНО 2.2.1-1] Онлайн взаємодія Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. [6 ІНО 2.4.1-1] Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. [6 ІНО 2.4.3-3] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. [6 ІНО 3.1.1-1] Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. [6 ІНО 3.1.4-2] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні. [6 ІНО 3.3.2-2] |
Розпорядок дня, шкільний день, культура, |
Article: Articles a / an Noun: plurals Adjective: descriptive Preposition: prepositions of time (on, at, from, until) Pronouns and determiners: demonstrative pronouns (this, that, these, those); possessive pronouns (my,his, her, its, your, our, their) Possessive ‘s Verb: am/is/are Numerals: cardinals 1-20 |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання; Для розвитку креативності Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. Для розвитку навичок співпраці Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою. Для емоційного розвитку Сприймання та реагування на похвалу і критику; Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. Для розвитку соціальної відповідальності Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. . |
Мій дім
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. [6 ІНО 1.1.2-2] Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.[6ІНО 1.1.3-1] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.[6 ІНО 1.2.2-1] Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. [6 ІНО 1.3.1-2] Усна взаємодія Пропонує, запрошує, просить вибачення. [6 ІНО 2.1.1-4] Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-5] Письмова взаємодія Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. [6 ІНО 2.2.2-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. [6 ІНО 2.4.1-2] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. [6 ІНО 3.1.1-1] Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. [6 ІНО 3.1.1-2] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1] |
Кімнати. Меблі, речі в кімнатах Домашні обов’язки
|
Preposition: prepositions of place (in, on, behind, under, inside, outside, above, below, near); Pronouns and determiners: personal pronouns Verb: there is / there are; have got (positive, negative, questions) |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою. Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). Для емоційного розвитку Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. Для розвитку соціальної відповідальності Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Здоров’я. Спорт. Позашкільна діяльність.
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.[6 ІНО 1.1.1-1] Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.[6ІНО 1.1.3-1] Сприймання письмового тексту Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. [6 ІНО 1.2.1-2] Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото.[6 ІНО 1.2.4-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. [6 ІНО 1.3.1-2] Усна взаємодія Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Розповідає про своє самопочуття, використовуючи прості мовні кліше. [6 ІНО 2.1.1-5] Письмова взаємодія Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення. [6 ІНО 2.2.1-2] Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.[6 ІНО 2.2.2-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. [6 ІНО 2.4.1-1] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. [6 ІНО 3.1.4-2] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1] Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні. [6 ІНО 3.3.2-2] |
Частини тіла. Самопочуття, шкідливі та корисні звички Здорове харчування |
Article: Articles a / an Noun: countable and uncountable nouns; Conjunction: because, and, but, or Modality: can / can’t Preposition: prepositions of place (in, on, behind, under, inside, outside, above, below, near); prepositions of time (on, at, from, until) Quantifiers some, any, lots of, too Numerals: ordinals |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання; Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. Для емоційного розвитку Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. Для розвитку соціальної відповідальності Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Школа
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. [6 ІНО 1.1.2-2] Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. [6 ІНО 1.1.3-2] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-1] Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-5] Письмова взаємодія Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. [6 ІНО 2.2.1-1] Онлайн взаємодія Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників. [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. [6 ІНО 2.4.3-3] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. [6 ІНО 3.1.1-2] Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. [6 ІНО 3.1.4-2] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] |
Класна кімната, класні меблі Шкільне приладдя, шкільні предмети |
Preposition: prepositions of time (on, at, from, until) Verb Present Simple Questions |
18-22 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; використовують невербальні способи спілкування; Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою. Для емоційного розвитку Сприймання та реагування на похвалу і критику; Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).. |
Хобі/Дозвілля
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. [6 ІНО 1.1.2-2] Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.[6ІНО 1.1.3-1] Сприймання письмового тексту Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. [6 ІНО 1.2.1-2] Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. . [6 ІНО 1.2.3-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. [6 ІНО 1.3.1-2] Усна взаємодія Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-1] Пропонує, запрошує, просить вибачення. 6 ІНО 2.1.1-4] Запитує та розповідає на базовому рівні про подію. [6 ІНО 2.1.4-4] Письмова взаємодія Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. [6 ІНО 2.2.2-1] Онлайн взаємодія Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. [6 ІНО 2.4.1-1] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. [6 ІНО 3.1.1-2] Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.[6 ІНО 3.1.1-3] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1]
|
Повсякденні дії Види позакласної діяльності та заняття у вільний час Види гаджетів та електронних пристроїв Види фізичної активності
|
Pronouns and determiners: possessive pronouns (my, his, her, its, your, our, their) Possessive ‘s Verb: Present Continuous Like doing smth
|
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. Для розвитку навичок співпраці Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). Для емоційного розвитку Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
|
Робоче життя |
|
|
|
Сприймання усної інформації Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.[6 ІНО 1.1.1-1] Розпізнає елементарні інструкції щодо розповоді про позашкільну діяльність, а також щодо виконання повсякденних завдань. [6 ІНО 1.1.3-1] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Визначає правильну граматичну форму, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото. . [6 ІНО 1.2.4-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Пропонує, запрошує, просить вибачення. [ 6 ІНО 2.1.1-4] Повідомляє, чим хоче займатися у вільний час, з ким, у які дні. [6 ІНО 2.1.3-2] Письмова взаємодія Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення.[6 ІНО 2.2.1-2] Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. [6 ІНО 2.2.2-1] Онлайн взаємодія Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. [6 ІНО 2.4.1-2] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1] |
Назви професій. Професії членів родини. У кафе. Опис закладу харчування. Діалог бесіди у ресторані. Бесіда у інтернеті Правила безпечної поведінки онлайн. |
Модальне дієслово Can Present simple\Present Continuous Adverb of freque (usually, often, sometimes, always) |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; використовують невербальні способи спілкування; Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках). Для розвитку навичок співпраці Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). Для емоційного розвитку Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
Покупки
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.[6 ІНО 1.1.1-1] Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. [6 ІНО 1.1.3-1] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото. . [6 ІНО 1.2.4-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Пропонує, запрошує, просить вибачення. [ 6 ІНО 2.1.1-4] Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 ІНО 2.1.3-2] Письмова взаємодія Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення.[6 ІНО 2.2.1-2] Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. [6 ІНО 2.2.2-1] Онлайн взаємодія Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. [6 ІНО 2.4.1-2] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1] |
Види покупок. Назви національних валют та вартість товарів Інтернет-покупки. |
Noun: plurals, countable and uncountable nouns Adverb: adverbs of frequency (always, often, sometimes, never) Modality: Can I? Can you? Verb Present Simple Present Continuous Questions how much …? / how many…? |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання; Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації прохання повторити сказане. Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). Для розвитку навичок співпраці Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення. Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. Для емоційного розвитку Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах. |
Україна та країна, мова якої вивчається
|
||||
Сприймання усної інформації Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. [6 ІНО 1.1.3-2] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. . [6 ІНО 1.2.3-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Пропонує, запрошує, просить вибачення. 6 ІНО 2.1.1-4] Запитує просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом; запитує й пояснює, як пройти до певного місця; купує квитки. [6 ІНО 2.1.2-1] Письмова взаємодія Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. [6 ІНО 2.2.1-1] Пише короткі вітальні листівки. [6 ІНО 2.2.1-4] Онлайн взаємодія Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників. [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. [6 ІНО 2.4.1-2] Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. [6 ІНО 2.4.3-3] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. [6 ІНО 3.1.1-1] Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. [6 ІНО 3.1.1-3] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] |
Географічне положення Державні свята Відомі місця та пам’ятки Місця і будівлі у місті Види транспорту, їх переваги та недоліки
|
Conjunction: because, and, but, or Preposition: prepositions of place (in, on, behind, under, inside, outside, above, below, near); Verb: there is / there are; |
14-18 |
Для розвитку комунікативних умінь Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). Для емоційного розвитку Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Одяг, зовнішній вигляд
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. [6 ІНО 1.1.2-2] Сприймання письмового тексту Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. . [6 ІНО 1.2.2-1] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. [6 ІНО 1.3.1-2] Усна взаємодія Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. [6 ІНО 2.1.1-1] Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 ІНО 2.1.3-2] Письмова взаємодія Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. [6 ІНО 2.2.2-1] Онлайн взаємодія Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . [6 ІНО 2.3.1-1] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. [6 ІНО 2.4.1-1] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. [6 ІНО 3.1.1-1] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] |
Види одягу, аксесуарів, кольори, зовнішність
|
Article: Articles a / an Noun: plurals, Adjective: descriptive Adverb: adverbs of frequency (always, often, sometimes, never Quantifiers some, any, lots of, too Verb: have got (positive, negative, questions) need, want Present Continuous Numerals: cardinals |
12-16 |
Для розвитку комунікативних умінь Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. Для розвитку креативності Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. Для емоційного розвитку Сприймання та реагування на похвалу і критику; Для розвитку соціальної відповідальності Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Навколишнє середовище, погода
|
||||
Сприймання усної інформації Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.[6 ІНО 1.1.1-1] Сприймання письмового тексту Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. [6 ІНО 1.2.1-2] Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. . [6 ІНО 1.2.2-2] Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. . [6 ІНО 1.2.3-2] Використання ефективних стратегій сприймання усної інформації та письмового тексту Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. [6 ІНО 1.3.1-3] Усна взаємодія Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. [6 ІНО 2.1.1-2] Пропонує, запрошує, просить вибачення. [6 ІНО 2.1.1-4] Розповідає про своє самопочуття, використовуючи прості мовні кліше. [6 ІНО 2.1.1-5] Запитує та розповідає на базовому рівні про подію. [6 ІНО 2.1.4-4] Письмова взаємодія Пише короткі вітальні листівки. [6 ІНО 2.2.1-4] Використання ефективних стратегій здійснення взаємодії (усної, письмової та онлайн) Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. [6 ІНО 2.4.1-1] Усне висловлювання власних думок, почуттів, ставлення та позиції Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули[6 ІНО 3.1.1-3] Висловлювання своїх думок, почуттів, ставлення та позиції письмово Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. [6 ІНО 3.2.1-1] Використання ефективних стратегій побудови усного та письмового висловлювань Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. [6 ІНО 3.3.2-1] |
Географічні об'єкти, назви тварин, природні явища та погодні умови |
Adjective: comparatives of short and long adjectives Prepositions: with, for Verb Past Simple Questions |
18-22 |
Для розвитку комунікативних умінь Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання; Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прохання повторити сказане. Для розвитку креативності Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. Для розвитку навичок співпраці Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. Для розвитку умінь навчатися впродовж життя Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, інтернет тощо). Для емоційного розвитку Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. Для розвитку соціальної відповідальності Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
І семестр -4 години на семестровий контроль |
|
|
|
|
ІІ семестр -4 години на семестровий контроль |
|
|
|
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів
Система та критерії оцінювання базуються на положеннях Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН України 01.04.2022р. за № 289 та Загальних критеріях оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (додаток №2 до наказу №289). https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-5-6-klasiv-yaki-zdobuvayut-osvitu-vidpovidno-do-novogo-derzhavnogo-standartu-bazovoyi-serednoyi-osviti, а також Методичних рекомендаціях щодо викладання англійської, французької та німецької мови у 2022/2023 навчальному році (Додаток 5 до листа Міністерства освіти і наук України від 19.08.2022 р. №1/9530-22) https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi
Критерії оцінювання розробляються вчителем самостійно до кожного виду діяльності і мають на меті допомогти вчителеві конкретизувати навчальні досягнення учнів і надати необхідні інструменти для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання. Для розроблення та/або оцінки вже розроблених власних критеріїв і шкали оцінювання учитель може використати Орієнтовні вимоги до критеріїв та шкал оцінювання Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН України 01.04.2022р. за № 289 (Додаток 3).
Основними видами оцінювання результатів учнів, що проводяться учителем, є формувальне, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне).
Система оцінювання:
● 10,11,12-високий рівень (В);
● 7,8,9-достатній рівень(Д);
● 4,5,6-середній рівень(С);
● 1,2,3-початковий рівень(П).
Оцінювання має бути зорієнтованим на визначені Державним стандартом базової середньої освіти ключові компетентності та наскрізні вміння й передбачені навчальною програмою очікувані результати навчання для відповідного періоду освітнього процесу. Під час оцінювання навчальних досягнень також важливо враховувати дотримання учнями принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їхніх прав і свобод, дбайливе ставлення до ресурсів і довкілля, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення учнем / ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності, учитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльност