Програма подолання освітніх втрат
№ |
Зміст роботи |
Дата виконання |
1. |
Скласти календарно-тематичне планування |
30.08.23 |
2. |
Визначити важливість та пріоритетність тем |
30.08.23 |
3. |
Розробити діагностичні тести для визначення рівня опорних знань у школярів та вимірювання освітніх втрат |
Серпень 2023 |
4. |
Провести перші діагностувальні роботи без оцінювання: з метою виявлення прогалин. |
2-й урок за календарним планом |
5. |
Провести аналіз результатів ДР №1 з метою виокремлення уроків для повторення, коригування, уроків консультаційного характеру; продумати різнорівневі завдання, підшукати додаткові інтернет-ресурси, що дають можливість самостійного повторення вивченого в цікавій та ігровій формах. |
День проведення ДР №1 |
6. |
З’ясувати з яких тем виявлено найнижчі результати . |
День проведення ДР №1 |
7. |
Здійснити адаптивне гнучке планування, яке передбачає: -перерозподіл навчального часу між темами; - закріплення раніше вивчених тем (на уроках та індивідуальні консультації учнів за запитом);
|
До наступного уроку |
8. |
Відповідно плану повторення, закріплення раніше вивчених тем, повторювати навчальний матеріал на відведених для цього уроках та індивідуальних консультаціях. |
2 тижні вересня 2023 р. |
9. |
Продовжити надолуження освітніх втрат через повторення базових знань кожної нової теми. |
Вересень-жовтень |
10. |
Провести ДР № 2 з метою перевірки рівня подолання освітніх втрат. |
Кінець жовтня |
11. |
Продовжити роботу над подолання ОВ протягом навчального року. |
2023-2024 н.р. |