Виховання громадянина України – це, передусім, виховання особистості. Розроблена програма представленна у вигляді «дороги в життя», яка складається з стежин. Мета програми – становлення громадянина – патріота України, готового розбудовувати її як створену, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу.
На сучасному етапі розвитку і становлення держави перед навчальними закладами поставлене складне і відповідальне завдання – формування людини нового типу, інтелектуальної, творчої, ініціативної і активної, самостійної свідомої особистості, з громадською позицією, почуттям національної гідності, готовою до конкретного вибору свого місця в житті. Визнання людської особистості – найвища цінність, отже необхідним стає забезпечення оптимальних умов для її інтелектуального та морального розвитку. Виховання громадянина України – це, передусім, виховання особистості, яка здатна реалізувати себе повноцінно в усіх сферах життєдіяльності, прагнучи до гармонії, добра, справедливості.
Керівники групи розробили програму виховної роботи в групі.«стежини в життя»Стежин, за якими крокує людина упродовж свого життя немало. І важливо для кожного – знайти поміж них правильні, ті, на яких не схибиш. Мета програми – становлення громадянина – патріота України, готового розбудовувати її як створену, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу. Забезпечувати її національну безпеку, знати свої права та обов’язки, цивілізовано їх відстоювати, сприяти громадському миру і злагоді в суспільстві.
Завдання :- формування поваги до членів своєї родини,- знайомство з родинними традиціями,- формування соціальної суті ролей і обов’язків батьків та дітей. Форми реалізації:- проведення виховних годин «День матері», «Моя родина», «Всі люди народжуються вільними», «Україна - рідний край», «Писанка», «Оберегова символіка», «Знання, родина, Батьківщина - безцінний скарб мого життя!»… - пошук за допомогою батьків свого родинного коріння- участь в училищних ярмарках (Масляна, осінні букети), флешмоб «Рушник Херсонщини – рушник Єднання» …Стежина роду
Завдання :- формування навички здорового способу життя,- профілактика шкідливих звичок,- формування проблеми у фізичному розвитку, фізичному самовдосконаленні,- формування культури догляду за своїм здоров'ям, валеологічної культури. Форми реалізації:- класні години: «Суд над шкідливими звичками», «Феномен життя і здоров'я людини» «Я за здоровий спосіб життя», «Наркоманія – ти - закон»…- спортивні заходи,- санаторне лікування- дні здоров'я. Стежина здоров'я
Завдання:- виховувати свідоме ставлення до рідної держави, рідної мови,- розвивати громадську активність та здатність захищати свою Вітчизну,- виховувати поваги до державних символів,- формувати історичну самосвідомість учнів. Форми реалізації:- участь у різноманітних заходах з української мови,- вшанування дат, пов’язаних із видатними подіями в історії України,- проведення екскурсій – знайомств з пам’ятними місцями свого краю та України,- проведення циклу класних годин «Ознаки державності», «Я – громадянин», «Остербайтери- горе сімї, трагедія нації»… Стежина патріотизму
Завдання:-формування правосвідомості та громадянської відповідальності,-виховання свідомої дисципліни та культури поведінки,-формування потреби в самоосвіті, в саморозвитку. Форми реалізації:- участь у роботі учнівського самоврядування,- проведення класних годин: «Всі люди народжуються вільними», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх», «Профілактика правопорушень»…Стежина правосвідомостіВасютяк Вікторія –лідер учнівського самоврядування в училищі
Завдання:- формування ідеалу людини,-виховання екологічної культури,- формування естетичного ставлення до навколишнього світу та цілісного бачення Всесвіту,- гармонії людини і природи,- виховання почуття причетності до колективу. Форми реалізації:-участь в акціях милосердя,-участь в загальноучилищних заходах. - проведення класних годин «Білий птах з чорною ознакою», «Екологічний бумеранг», «Ти не один», «Бережіть собори своїх душ», «Конфлікти, способи їх вирішення», «Моя група – згуртований колектив» ... Стежина людяності
Завдання:- сприяння розвитку інтелектуального потенціалу дитини,- виховання свідомості ставлення до навчання, - виховання почуття причетності до колективу. Форми реалізації:- проведення олімпіад з базових дисциплін,- проведення предметних декад, творчих інтелектуальних ігор,- участь у роботі гуртків,- екскурсії на виробництво. Стежина мудрості