Проходження назви населеного пункту. Розташування історичних пам’яток. Славні події з життя громади. Чи можуть письменники у своїх творах робити помилки.

Про матеріал
Після цього уроку учні зможуть: • установлювати хронологічну тривалість і послідовність зазначених подій та явищ, співвідносити подію, історичне явище і століття; • знаходити на карті території, пов’язані із зазначеними подіями та діяльністю людей; • розповідати про історичну подію чи явище, історичних діячів на основі тексту підручника; • виокремлювати в тексті головне й другорядне, складати простий план тексту підручника, зокрема у формі запитань.
Перегляд файлу

Українська мова 

 

Тема : Проходження назви населеного пункту. Розташування історичних пам’яток. Славні події з життя громади. Чи можуть письменники у своїх творах робити помилки. 

 

                                                                           Хід уроку

І Орг.момент

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок не марно.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

відео ……..

 

Робота в парах

-Які асоціації у вас виникають із висловом «Рідний край»?

 

-На партах лежать картки .Користуючись довідкою складіть словосполучення – асоціації до вислову «Рідний край»

ДОВІДКА

Рідний край  -батьківська хата, бабусина вишиванка,дідусева казка, рідна мова,український одяг,  веселий танок, мелодійна пісня.

СЛАЙД

 

Висновок: Правильно діти . Рідний край все те що для нас близьке та цінне.

  • Красноград – це теж наша маленька Батьківщина. Люди завжди намагалися відобразити красу навколишнього світу і сьогодні ми з вами розшукували красу нашого міста  і відобразили її в колажах .
  •  Ми вже деякий час вивчаємо територію, історію ,куточки нашого краю.Сьогодні поговоримо про наше місто , та  українських письменників ,чи можуть вони припускатися помилок у своїх творах
  •   І не з усіма куточками ми познайомилися. Тому я запрошую вас до подорожі краєвидами  нашого краю.

 

ІІІ. Мовленнєва розминка

 

  • І перший куточок де ми побуваємо це стадіон

Робота з чистомовкою    СЛАЙД

Да-да-да  - їду я до Краснограда

Ду-ду-ду  - до стадіону я піду,

Їна-Їна-Їна  - дуже гарна Україна

Іна-іна-іна  - наша люба Батьківщина.

Розчитування   СЛАЙД (смайлики веселий сумний )

(Хорове читання та читання окремими учнями різною інтонацією – весело, сумно, …)   ДОШКА

чарує               надія

струна    ожива

бандури     порина

 

Робота з віршем  КАРТКИ з віршем

- Але є ще  багато  чарівних містинок з якими ми познайомимося у пісні Володимира Волощука

1. Читання вчителем

- Який настрій у вас викликає цей вірш?

- Від чийого імені йдеться мова в цьому вірші?

               Ген, стоїть на горі зелен-сад,

 Місто праці й пісень – Красноград,

 Тут жили ми, учились, росли,

 Своє перше кохання знайшли.

  Красноград, Красноград,

  Хай пісні журавлині летять,

  Хай бандури чарує струна,

  Хай надія в серця порина.

- Чому записана назва міста Красноград,  а не Червоноград?

СЛАЙД з фото м Краснограда

 2. Самостійне читання учнями

          3.Читання по одному рядочку «ланцюжком».

       -  Що ж любить автор вірша?

  • А що ви любите в своїй маленькій батьківщині?

Колективна робота.

 

Вивчення уривку з пісні Володимира Волощука (почесного громадянина нашого міста) з використанням методу ейдетики.

 

Ген стоїть на горі зелен-сад

Описание: Картинки по запросу стоїть на горі Описание: Похожее изображение

Місто праці й пісень Красноград…

Описание: Картинки по запросу місто Описание: Картинки по запросу праця Описание: Картинки по запросу пісня Описание: Картинки по запросу красноград

Моє місто –  рідніше нема,

Описание: Похожее изображение Описание: Похожее изображение

З Красноградом душа ожива…

Описание: Похожее изображение Описание: Картинки по запросу душа

 

 

- А скільки мальовничих краєвидів не можна навіть злічити. Скільки  різноманітних тварин та рослин живуть в нашій місцевості. І до відпочинку нас запрошують журавлики.

Фізкультхвилинка.

Ось журавлики летіли,

На галявину у лісі сіли.

Посиділи, поклювали,

Покружляли й тихо встали.

Журавлям слід відлітати, а ми будемо писати.

 

ІУ. Каліграфічна хвилинка

  • На яку букву починається назва міста? (К)
  • Яким звуком позначається? Що ви знаєте про цей звук?( приголосний,глухий, твердий, пара-  ґ- к)
  • Пишемо велику та маленьку у з’єднанні. Кк  Кк

Робота в парах  КАРТКИ

 

 

 

Завдання. Скласти речення зі слів.

  1. у, живу, Я, Краснограді, місті.
  2. У, місті, великий, музей, є.

 

- Складіть та запишіть речення.

 

СЛАЙД фото

 

Робота з прислів’ями

  • Наше місто працьовитих людей . Тут багато установ і організацій.
  •  
  •  
  • Слайд фото
  •  
  • Тому давайте попрацюємо і складемо прислів’я.

 

Батьківщина  починається                                                       із сім’ї.                    

         Без Батьківщини                                                                 • за рідний край.

        Немає у світі кращого                                                        • сонце не світить.

 

  • Поясніть  значення цих прислів’їв. Спишіть одне за вибором прислів’я.

Рефлексія

Робота з Lego.  Гра «Так чи ні»

 

Завдання. Учитель говорить речення. Якщо воно правдиве, учні піднімають зелену цеглинку, якщо хибне - червону.

 

У нашому місті протікає річка Дніпро.

Наша школа розташована на третьому мікрорайоні.

Місто Красноград – районний центр.

У нашому місті є музей.

Центральна вулиця нашого міста – 19 Вересня.

 

docx
Додано
8 грудня 2022
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку