29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Проміжний контроль з української літератури за результативністю дистанційного навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української літератури за результативністю навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я учня ___________________________ клас _________

Українська література, 6 клас

ІІІ блок проміжних контролюючих завдань

 Л.Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»

https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY  – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, встановлюй відповідності тощо.

1.Пригадай зміст повісті «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»

 і розстав у правильній послідовності пункти плану.

 

№ пра-

вильної

послідов-

ності

1.Синьомордики наступають

 

2.Часоліт

 

3.Зустріч з Кактусом

 

4.Єгипет

 

5.Прятунок планети

 

6.Таємне Товариство Боягузів

 

7.Пригода в банку

 

 

2.Правильно поєднай термін з його визначенням.

1.Фантастичний твір

 

А. Повість, у якій кожний новий розділ має свій сюжет

2.Романтичний твір

Б. Будь – який художній твір, у якому введений елемент чудесного, неможливого або надзвичайно маловірогідного

3.Багатоепізодна повісь

В. Твір, у якому герой потрапляє у незвичайні обставини, переслідує благородну мету порятунку когось або чогось, виявляючи при цьому незвичайну кмітливість

 

ІV блок проміжних контролюючих завдань

 Контрольна робота №5 Пригоди і романтика (В.Нестайко, Я.Стельмах, Л.Воронина)

Початковий і середній рівні (правильна відповідь – 1 бал)

Усі завдання контрольної роботи виконуй у цьому листку. Тестові завдання розгорнутих відповідей не потребують.

1.Ява і Павлуша для тореадорського поєдинку вирішили взяти

а) корову Маньку    в) корову Контрибуцію  

б) цапа Жору    г) бугая Петьку

2.Сбакевич у повісті В.Нестайка «Тореадори з Васюківки» - це

а) цуценя, що жило на шкільному подвір'ї

б) цуценя, якого врятували хлопці

в) собака Яви, що був вірним другом хлопцям з раннього дитинства

г) сабака Павлуші, що сторожував двір батьків хлопчика

3.У повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…» в «хлоп'ячій уяві привабливими веселковими барвами» не вигравали

а) ботаніка й зоологія  в) алгебра й геометрія

б) історія та правознавство  г) хімія та фізика

4.Сергій та Митько з повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…», зустрівшись із «чудовиськом», виявили себе

а) безпорадними боягузами  в) кмітливими героями

б) веселими жартівниками  г) байдужими спостерігачами

5.Бабуся Клима, головного героя твору Л.Ворониної «Таємне Товариство Боягузів…», працювала

а) касиром у банку    в) менеджером в банку

б) прибиральницею в банку г) управляючою банком

6.Клим міг перемогти космічних прибульців за допомогою

а) жовтого «Мерседеса»  в) жовтого «Запорожця»

б) сіро-блакитної «Ауді»  г) білої «Волги»

Достатній рівень (2 бала за правильну відповідь)

7.Установи відповідність між висловом і назвою твору, під табличкою напиши нерозгорнуті відповіді.

1 У нас була прекрасна, благородна ідея.

А «Митькозавр із Юрківки…»

2 …Ми вдячні тобі, що ти влаштував нам такі чудові канікули. …Ми цілий місяць відчували себе…дослідниками, слідопитами

Б  «Таємне Товариство Боягузів…»

3 Спочатку вона трохи побоювалася оточення. Усе було нове і в повітрі , яке так нагадувало глибину, вимовлені слова не лишали за собою найменшої бульби. Крім того, на березі існували рибалки.

В «Говорюща риба»

4 Ось, що відчувають альпіністи, потрапивши під гірську лавину

Г «Тореадори з Васюківки»

 

Д «Федько-халамидник»

_____________________________________________________________________________

8.Склади паспорт-характеристику героя повісті Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки»

Ім'я, прізвище

 

Вік

 

Батьки

 

Рід занять

 

Захоплення

 

 

Стосунки з друзями, батьками

 

 

Вчинки

 

 

Риси характеру

 

 

 

Високий рівень(за вагому відповідь – 2 бала)

9. Виконай одне із завдань.

А. Порівняй образи героїв прочитаних творів із розділу «Пригоди й романтика» - Яви та Павлуші, Сергія і Митька, Клима. З ким і чому ти подружився б найбільше?

Б. Продовж історію Митька та Сергія, героїв твору «Митькозавр з Юрківки» Я.Стельмаха чи Клима, героя твору «Таємне Товариство Боягузів» Л.Ворониної (як вони повернулися до міста, зустрілися з однокласниками).

 

V блок проміжних контролюючих завдань

 Жанрова різноманітність гумористичних творів. Побудова байки

https://www.youtube.com/watch?v=O0qXxclI-Rc&t=69s – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, встановлюй відповідності тощо.

Посмішка може зігріти інших своїм  теплом, показати твоє дружнє ставлення до оточуючих, а також покращити настрій. Погодься, сміятися можна по-різному – легко, доброзичливо, жорстоко, гостро; можна гостро вказувати на предмет висміювання, можна – з прихованою метою, зі злістю. Тому серед комічного  виокремлюють жанрові різновиди – гумору (анекдот, усмішка, гумореска, співомовка), сатира (байка).

 Теорія літератури

 Гумор – доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського характеру, недоліки поведінки.

 Сатира – гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.

 

Байка — це невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір алегоричного змісту.

 Жанр байки заснований на алегоричності, тобто двоплановому зображенні.

Алегорія — художній прийом іносказання, зображення людських

рис і характерів за допомогою образів тварин, предметів, рослин, явищ природи та людського життя.

 

1.З ’єднай стрілочками вади людського характеру з назвами тварин, що їх уособлюють.

Осел                      неуважність

Вовк                       непосидючість

Мавпа                     боягузтво

Заєць                      неповороткість

Лисиця                    хижість

Ведмідь                  хитрість

 Слон                   дурість, нерозумність

Ґава                         упертість

 

2.Дай відповідь одним чи кількома словами.

  1.   Під яким псевдонімом друкував свої твори Л.Глібов?________________________
  2.   Хто започаткував нову літературну байку в Україні?___________________________
  3. Як називали рідні поета в дитинстві?_______________________________________
  4.   Що називається байкою?_______________________________________________________________
  5.   Із скількох частин складається байка і яких саме?______________________________

 

VІ блок проміжних контролюючих завдань

 Л.Глібов. «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»

https://www.youtube.com/watch?v=O0qXxclI-Rc&t=69s – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, встановлюй відповідності тощо.

1.Виконай тестове завдання, обвівши правильні відповіді.

1. Л. Глібову належить псевдонім:
   а) Марко Вовчок;
   б) Дідусь Кенир;
   в) Панас Мирний.

2. За які провини Щуку було притягнено до суду:
   а) за лицемірство;
   б) за образу суддів;
   в) за те, що у ставу ніхто життя не мав.

3. Скільки суддів розглядало справу Щуки:
   а) семеро;
   б) п’ятеро;
   в) троє.

4. Яка думка про правду висловлюється у творі:
   а) «Правда і у вогні не горить, і у воді не тоне»;
   б) «Як не мудруй, а правди ніде діти»;
   в) «Добрі вісті не лежать на місці».

5. Для чого Муха «майнула у садок»? Щоб:
   а) сховатися від пекучого сонця та перепочити в холодочку;
   б) зібрати мед з духмяних квітів;
   в) подивитися на квіти та почути голосок зозулі.

6. В яких заходах Муха «не брала участі»: 
   а) у хрестинах;
   б) у весіллі;
   в) у бенкеті.

7. Як Л. Глібов називає Муху:
   а) дармоїдкою;
   б) ледащицею;
   в) легковажною.

8. Бджола образила Муху, сказавши їй, що вона:
   а) ледача і безтурботна;
   б) сідає на страви, через що її ганяють;
   в) не має привабливого вигляду.

9. Чим була здивована Жаба, побачивши Вола:
   а) страшними міцними рогами;
   б) кольором шкіри;
   в) великим розміром тіла.

10. Для чого Жаба вилізла на берег:
   а) щоб погрітися на сонечку;
   б) хотіла зустрітися з подругами;
   в) виявила бажання поїсти комах, бо зголодніла.

11. Скільки разів зверталася Жаба до своїх подруг-сестер під час змагань з Волом:
   а) двічі;
   б) тричі;
   в) один раз.

12. Художній прийом іносказання, зображення людських рис і характерів за допомогою образів тварин, явищ, предметів називається:
   а) уособленням;
   б) персоніфікацією;
   в) алегорією.

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку