Прості досліди з фізики в домашніх умовах: «Дослід з магнітом та феромагнітним диском» А. Ейнштейн сказав: «Істина — це те, що витримує перевірку дослідом». Досліди з фізики допоможуть ввійти до чудесного світу знань. Для учнів 5 -11 класів вони будуть нескладними. Зрозумівши основні фізичні принципи і закони, учні відчувають себе більш впевнено. Щоб вивчення законів фізики в домашніх умовах було безпечним, необхідно дотримуватися запобіжних заходів: 1. Абсолютно всі експерименти необхідно проводити за участю дорослих. 2. Необхідно бути особливо уважними, якщо використовуються гострі, колючо-ріжучі предмети, відкритий вогонь. При цих дослідах присутність дорослих обов'язкова. 3. Використання отруйних речовин заборонено. Дослід з магнітом та феромагнітним диском Дослід не новий, але досить цікавий і варто його повторювати. Дослід досить простий, проте для досліду потрібно магніт та феромагнітний диск. В якості диску можливо взяти монету – 5-ть копійок. Якщо прикласти монету до магніту ребром, то вона і залишиться в такому положенні, як це показано на фото 1. Якщо поставити монету внизу – і до цієї монети прикласти ще декілька монет, то отримаємо цілу гірлянду з монетами. Таким чином магнітні властивості від основного магніту передаються через монети від однієї до другої.

А. Ейнштейн сказав: «Істина — це те, що витримує перевірку дослідом».

Досліди з фізики допоможуть ввійти до чудесного світу знань. Для учнів 5 11 класів вони будуть нескладними. Зрозумівши основні фізичні принципи і закони, учні відчувають себе більш впевнено.

1.  Абсолютно всі експерименти необхідно проводити за участю дорослих.

2.  Необхідно бути особливо уважними, якщо використовуються гострі, колючо-ріжучі предмети, відкритий вогонь. При цих дослідах присутність дорослих обов'язкова. 3. Використання отруйних речовин заборонено.

Дослід з магнітом та феромагнітним диском

Дослід не новий, але досить цікавий і варто його повторювати.

Дослід досить простий, проте для досліду потрібно  магніт та феромагнітний диск. В якості диску можливо взяти монету – 5-ть копійок. Якщо прикласти монету до магніту ребром, то вона і залишиться в такому положенні, як це показано на фото 1.

Якщо поставити монету  внизу – і до цієї монети прикласти ще декілька монет, то отримаємо цілу гірлянду  з монетами. Таким чином магнітні властивості від основного магніту передаються через монети від однієї до другої.

image

Фото1

Автор: Бабин Дмитро Святославович

pdf
До підручника
Фізика 7 клас (Засєкіна Т.М., Засєкін Д.О.)
До уроку