Протокол першого засідання команди супроводу дитини з ООП 5 класу. Протокол готовий до використання асистентам вчителя. Потрібно лише вписати дані для вашої команди супроводу та учня.
Протокол № 1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
______________________ ЗЗСО І-ІІІ ст.
Дата:
Голова засідання:
Секретар засідання:
Присутні:Члени команди супроводу
Порядок денний:
1.Слухали
1.1.__ПІП____________ заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2022-2023 н.р. Згідно Наказу МОН №609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладу загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по школі. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого- педагогічного супроводу дітей з ООП, розповіла про положеня КППС дитини з ООП.
1.2. ______ПІП_______ директора школи, яка запропонувала обрати керівником команди ____ПІП_______ та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя ______ПІП_______
Ухвалили:
1.Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання КППС дитини з ООП (не менше 2 рази на семестр).
2. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) на 2022-2023 н.р. заступника з НВР – ______ПІП____________
3. Обрати секретарем КППС (одноголосно) асистента вчителя – ____ПІП_____________
2. Слухали:
_____ПІП_________., яка запропонувала учасникам команди розподілити обов’язки членів КППС дитини з ООП наступним чином:
- Призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;
- Залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;
- Контроль за виконання висновку ІРЦ;
- Контроль за виконанням завдань учасниками КППС дитини з ООП щодо своїх функцій;
- Організація роботи складу КППС дитини з ООП;
- Моніторинг виконання ІПР
- Доручити членам команди підготовку окремих пунктів ІПР. Наступне засідання провести в грудні-січні.
3. Слухали:
Вчителів-предметників, які проводили двотижневе спостереження за учнем на уроках та визначили його рівень знань, умінь та навичок. Вчителі розповіли, що потрібно розвивати потенціал дитини, розвивати його сильні сторони, сприяти розвитку пізнавальних процесів, тренувати довільне запам’ятовування, емоційну пам'ять, процеси вільного відтворення і утримання інформації. Використовувати прийоми багаторазового повторення матеріалу та розподілу його на частини. Спрощувати інформацію для засвоєння, зменшити обсяг матеріалу.
___ПІП______________, класного керівника, яка повідомила інформацію про особливості навчально-пізнавальної діяльності учня з ООП, його сильні сторони та потреби, результатами виконання дитиною навчальної програми та результатами двотижневого спостереження. Ознайомила з рівнем знань, які є в учня на даний час і над чим потрібно ще працювати, щоб досягти поставлених цілей.
____ПІП_______, шкільного психолога, яка ознайомила членів КППС з особливостями психологічного розвитку учня, з його сильними сторонами в навчанні та потребами в корекційних заняттях. Також розповіла, що учневі потрібно підвищувати самооцінку, формувати соціальні, вольові якості, формувати стійкість, довільність уваги, види та якості мислення.
____ПІП____________, асистента вчителя, яка розповіла про результати спостереження за учнем. В учня є покращення в навчальному процесі з деяких предметів, а деякі освітні галузі учневі даються тяжко (він не розуміє суті вивчення предмета та неуважно поводиться на уроці, не запам’ятовує матеріал уроку та не слухає вчителя). Йому потрібна додаткова концентрація на уроці, додаткове пояснення та зацікавленість в уроці, щоб учень мав бажання вивчати щось нове. Наголосила на тому, що для учня необхідно використовувати більше наочності, спеціальне обладнання, підручники, урізноманітнювати методи і прийоми навчання. Для учня з ООП застосовувати уповільнений процес навчання, повторюваність, варіативність засобів та методів навчання.
____ПІП_______, колекційного педагога, яка наголосила, що учневі дуже необхідні корекційні заняття з розвитку мовлення, адже він має порушення мовлення, тому йому необхідно посилювати мовленнєву активність, проводити роботу над усіма аспектами мовлення. Необхідно формувати навички самообслуговування, комунікативні навички, здійснювати корекцію когнітивних процесів, навчальної діяльності, а також стимулювати розвиток словесно-логічного мислення, довільності пізнавальних процесів, які стимулюватимуть накопичення знань і засвоєння навчального матеріалу.
______ПІП__________, пояснила, що згідно спостереження за учнем зробили висновки, що учневі необхідно модифікувати предмети: українську мову, математику, англійську мову; адаптувати: українську літературу, зарубіжну літературу і фінансову грамотність.
Ухвалили:
Педагогам тісно співпрацювати для досягнення мети. Індивідуальний супровід учня, адаптувати та модифікувати програми для навчання, використовувати допоміжні засоби навчання, урізноманітнювати методи і прийоми навчання. Працювати з учнем для розвитку його сильних сторін, емоційно насичувати спілкування з дитиною, постійно спонукати до пральної вимови, більше читати і переказувати тексти. Застосовувати уповільнений темп навчання, надавати більше часу для обдумування відповіді та запису, застосовувати повторюваність, закріплювати новий матеріал з опорою на наочність. Створювати умови, які стимулюватимуть навчання і виникнення втоми.
Розробити модифіковану програму з української мови, математики і англійської мови, а адаптувати з української літератури, зарубіжної літератури і фінансової грамотності.
4. Слухали:
__(ПІП)____________, яка повідомила, що згідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 14 квітня 2022 року В’ячеславу потрібно проводити 4 корекційні години на тиждень: заняття з практичним психологом 1 годину на тиждень, заняття з вчителем-логопедом 2 години на тиждень, заняття з вчителем-дефектологом 1 година на тиждень.
Корекційні години вчителя-логопеда та вчителя-дефектолога для проведення з учнем надати ___(ПІП)_________
Корекційні години практичного психолога для проведення з учнем надати __(ПІП)_______________
Ухвалили:
Корекційні заняття проводити згідно розкладу.
Корекційні години вчителя-логопеда та вчителя-дефектолога для проведення з учнем надати ___________(ПІП)_______
Корекційні години практичного психолога для проведення з учнем надати _____(ПІП)_______
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
______________ – заступник директора з НВР;
______________– вчитель природознавства, фінансової грамотності;
______________ – фахівець ІРЦ;
______________ – класний керівник, вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури;
______________ – асистент вчителя;
______________ – вчитель етики; здоров’я, безпеки та добробут;
______________ – вчитель англійської мови, технологій;
______________ – вчитель інформатики;
______________ – вчитель історії;
______________ – вчитель образотворчого мистецтва;
______________ – вчитель математики;
______________ – вчитель фізичного виховання;
______________ – корекційний педагог;
______________ – практичний психолог, вчитель музики;
______________ – мати учня.