Протокол №1
засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (вересень)
……………………………………………………….
від ………………
Голова засідання ……………..
Секретар засідання ……………..
Усього членів засідання ……………..
Присутні ……………..
Порядок денний:
………………
………………
…………………- заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів команди психолого-педагогічного супроводу з нормативно-правовою базою, щодо організації роботи з дітьми з ООП в 2023/2024 навчальному році. Особливу увагу приділила листу МОН від 31.08.2023 №1/13094-23 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році, де зазначено рекомендації щодо організації освітнього процесу дитини з ООП.
УХВАЛИЛИ:
1. Членам команди психолого-педагогічного супроводу ознайомитися з нормативно-правовими документами, щодо організації роботи в інклюзивних класах і неухильно виконувати рекомендації які зазначенні в листі МОН від 31.08.2023 №1/13094-23 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» в роботі із дітьми з ООП.
………………..- заступника директора з навчально-виховної роботи, яка познайомила з особливостями складання індивідуальної програми розвитку. Наголосила що для складання ІПР потрібно активізувати та залучити всіх членів команди психолого-педагогічного супроводу. Закликала членів команди надати свої рекомендації та пропозиції які необхідно буде врахувати при складанні ІПР.
УХВАЛИЛИ:
1. Членам команди психолого-педагогічного супроводу надати пропозиції які необхідно врахувати під час складання ІПР. Члени команди психолого-педагогічного супроводу.
2. Асистенту вчителя здійснювати спостереження протягом першого тижня навчання з метою врахування особливостей дитини під час складання ІПР.
3. Скласти ІПР для дитини з особливими освітніми потребами …………………………
з урахуванням всіх рекомендацій та пропозицій команди психолого-педагогічного супроводу.
Голова …………………..
Секретар …………………..
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
………………….
…………………..
………………….
………………….
………………….
…………………..
………………….
…………………..