ПРОТОКОЛ № 2 засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Про матеріал
ПРОТОКОЛ № 2,№3 засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ  № 2

засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами ------------------------------.

 

________ 2022року                                                                             

 

Місце проведення:

Форма проведення: дистанційно.

Присутні:

Голова засідання: директор----------------,

Секретар: ----------

Члени комісії:

  1. Заступник директора з НВР         ------------       
  2. Класний керівник  5- Б класу       ----------
  3. Асистент вчителя                          --------------
  4. Фахівець ІРЦ                                               
  5. Медична сестра              
  6. Мати учня                                   -----------------

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання у період воєнного стану на дистанційному навчанні.
  2. Обговорення результатів корекційно-розвиткової роботи та аналіз навчальних досягнень протягом 2 тижнів спостережень і освітнього моніторингу з учнем  5 класу -------------у період дистанційного навчання на 2022 н.р.
  3. Визначення рівня підтримки учня, категорії освітніх труднощів і умов для навчання та створення індивідуальної програми розвитку (далі – ІПР).

 

  1. Надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання у період воєнного стану на дистанційному навчанні.

 

СЛУХАЛИ: ПІБ, фахівця ІРЦ, яка ознайомила  присутніх з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році для практичного використання в роботі. Консультант ІРЦ наголосила, що освітній процес у 2022/2023 навчальному році має бути організований з урахуванням воєнного стану з листа МОН «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій» від 06.03.2022 № 1/3371-22. Фахівець ІРЦ зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, яка здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти, на основних принципах, завданнях та функціях, а також на порядку організації діяльності команди супроводу визначеному у Примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженому наказом МОН від 08.06.2018 №609.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

------------------(заступник директора з НВР), яка наголосила, що провідну роль в організації дистанційного освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель. Асистент учителя перебуває в партнерстві з усіма педагогічними працівниками та забезпечує єдність вимог до виконання освітньої програми та забезпечення реалізації ІПР учнів з ООП. Його робота може будуватися на принципі «Спільне викладання», при якому формується розподіл обов'язків між педагогами, що працюють у класі зі спільним плануванням та організацією роботи, яка не виключає з процесу ні вчителя, ні асистента, надаючи можливість використовувати сильні сторони один одного. Робота в класі вчителя та асистента вчителя будується за моделлю «один учитель, одна підтримка», де один педагог здійснює навчання, а інший надає підтримку в освітньому процесі учням, які її потребують.

Керівник команди наголосила, що батьки – важлива частина навчальної команди дітей і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дітей в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; надавати необхідну інформацію, що може вплинути на навчання та поведінку дітей на дистанційному навчанні, брати участь у розробленні ІПР дітей тощо.

 

---------------- (асистент учителя) зазначила, що тільки у тісній співпраці між усіма членами команди можна досягти кращих успіхів у навчанні дітей.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Команді психолого-педагогічного супроводу у своїй роботі керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання дітей з ООП у закладах  загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.

2. Під час виникнення труднощів у реалізації ІПР команді супроводу звертатися до фахівців ІРЦ, методиста відділу освіти щодо надання методичної допомоги.

3. Керівнику команди супроводу ПІБ надавати методичну допомогу педагогічним працівникам закладу з питань інклюзивного навчання у період дистанційного навчання на 2022/2023 н.р.

4. Всім членам команди психолого-педагогічного супроводу створити оптимальні умови для навчання дітей та  проводити консультативну роботу щодо особливостей розвитку дітей з ООП у період воєнного стану на дистанційному навчанні.

 

 

 

 

 

  1. Обговорення результатів корекційно-розвиткової роботи та аналіз навчальних досягнень протягом 2 тижнів спостережень і освітнього моніторингу з учнем  5 класу  ---------------------у період дистанційного навчання на 2022 н.р.

 

 

СЛУХАЛИ: 

-----------------класовода, вчителя 5 класу – доводжу до  відома присутніх, що згідно Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку  розвитку дитини від ________ № ______ ПІБ (дитини) навчається за загальноосвітньою програмою.

За результатами спостереження та освітнього моніторингу протягом 2 тижнів дистанційного навчання можна зробити наступні висновки: Арсеній – пасивний, неуважний учень з низьким рівнем працездатності та швидкою стомлюваністю, часті зміни настрою, розуміння усного мовлення суттєво знижене. Хлопчик здатний виконувати прості, знайомі йому інструкції. Учень має конкретно-образну пам’ять, переважає механічне запам’ятовування, у довготривалому відтворенні утримує 4-5 об’єктів. Поєднання частин предметів в ціле виконує з допомогою вчителя. Увага нестійка, швидко виснажується.

Читання. Хлопчик читає повільно, протяжно, намагається читати цілими словами, спостерігаються заміни букв, інтонування речень, наголосів, логічних пауз під час читання не дотримується. Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу. Матеріал частково розуміє, але пояснити спосіб розв’язку, виділити суттєве та другорядне не може.

Українська мова. Нерозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками. Арсеній пише несвідомо по шаблону за умови допомоги з боку вчителя. Має утруднення при виконанні невеликих за обсягом письмових завдань. Допускає пропуски букв, недописування.

Природничі галузі. Учень має утруднення, навіть за допомогою вчителя, у розпізнаванні і називанні об’єктів природного і суспільного оточення, на запитання відповідає одним словом, виявляє нечіткі знання матеріалу, не вміє розкрити сутність явищ, не може виявити на практиці ставлення людей до праці, до людей, до навчання, має труднощі у виконанні практичних робіт, завдань у зошиті.

 

----------------- асистента учителя – повідомила присутнім, що інтерес до освітнього процесу учня 5 класу  на середньому рівні. Поведінка впорядкована, але швидко виснажується, низький рівень працездатності. Реакція на заборону не достатньо сформована, працює по настрою. Схильний до імпульсивних вчинків, низький рівень саморегуляції вчинків та поведінки. Емоційно-вольова сфера не зріла, лабільна, емоційні реакції не виразні.

Опанування освітньої програми:

Читання та розуміння прочитаного. Зв’язне мовлення розвинуте недостатньо. По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь. Не володіє навичками української мови.

Математична грамотність. Має навчальні досягнення початкового рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички. Додає і віднімає числа в межах 10 (тримає опору на лінійку та інтерактивний засіб при обчислюванні) зазвичай допускає помилки. Прості задачі розв’язує на початковому рівні, не розуміє їх змісту. Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками. На початковому рівні визначає час за годинником, не завжди орієнтується, допускає помилки.

Українська мова. Письмові завдання виконує тільки з інструкцією та допомогою вчителя, з опорою на наочно-ілюстративний матеріал. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. Допускає помилки при написанні слів, виходить за межі рядка. Запис у зошиті веде не охайно, не каліграфічно. Списування текстів на середньому рівні.

Мовленнєва сфера. Спостерігається розлад експресивного мовлення, здатність використовувати виразну розмовну мову помітно нижча рівня, що відповідає його розумовому віку. Порушена вимова звуків [Ш], [Ж], [Р]. Звуковимова не відповідає віку, не чітко вимовляє всі звуки, при вимові слів порушує їх складову структуру. Має певні труднощів при узгодженні слів за родом, числом та відмінком при спілкуванні українською мовою. Покращилася навика читання, але не відповідає віковим особливостям учня.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ

 

 

  1. Визначення рівня підтримки учня, категорії освітніх труднощів та умов для навчання та створення індивідуальної програми розвитку
    (далі – ІПР).

 

СЛУХАЛИ: 

ПІБ, фахівця (консультанта) ІРЦ, яка повідомила, що у зв’язку з прийняттям Постанови КМУ від 15.09.2021 року №957  та набранням нею чинності з 1 січня 2022 року необхідно визначити категорії освітніх труднощів та рівнів підтримки в освітньому процесі у осіб з особливими освітніми потребами, відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів.

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

------------------ (класовод, вчитель 5 класу) та --------------(асистент учителя) – пропонуємо скласти ІПР та індивідуальний навчальний план і працювати відповідно до  ІV рівня підтримки та розвитку учня 5 класу -----------------на основі результатів попереднього вивчення.

 

 

УХВАЛИЛИ:

1. Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних потреб.

2. Надати для учня 5 класу --------------------категорію освітніх інтелектуальних труднощів, а саме ІV рівень підтримки в освітньому процесі.

3. Затвердити розподіл 6 додаткових  корекційних годин на тиждень у такій кількості: 2 год. – заняття з практичним психологом, 2 год. – заняття з логопедом і 2 год. – заняття з дефектологом.

3. Побудувати індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план відповідно до визначеного рівня підтримки та рекомендацій.

 

Голосували:

6  - за

0 -  проти

0 -   утримався

 

Голова зборів                               ____________    

Секретар зборів                           ____________     

Мати (законні представники)     ____________     

Фахівець ІРЦ                                ____________

Класний керівник 5-Б класу       ____________      

Асистент вчителя                        ____________       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ  № 3

засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами-----------------------.

 

________ 2022року                                                                             

 

Місце проведення:------------ заклад загальної середньої освіти l-lll ступенів №

Форма проведення: дистанційно.

Присутні:

Голова засідання: директор-----------,

Секретар: ----------

Члени комісії:

  1. Заступник директора з НВР     -----------
  2. Класний керівник  5-Б класу       -------
  3. Асистент вчителя                          --------
  4. Фахівець ІРЦ                                               
  5. Медична сестра              
  6. Мати учня                                   -------------------

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Моніторинг динаміки розвитку та виконання індивідуальної програми розвитку учня 5-го класу ------------------за І семестр 2022/2023 н. р.

2. Про результати роботи з учнем з особливими освітніми потребами 5-го класу----------------.

 

1. Моніторинг динаміки розвитку та виконання індивідуальної програми розвитку учня 5-го класу -------------------за І семестр 2022/2023 н. р.

 

СЛУХАЛИ:

--------------------- заступника директора з навчально-виховної роботи, яка розповіла про особливості організації освітнього процесу для учня 5-го класу -----------------за  І семестр 2022/2023 навчального року.

 

ВИСТУПИЛИ:

-----------, вчитель 5-го класу, яка підсумувала результати роботи з учнем 5-го класу та запропонувала визнати недостатньою динаміку розвитку даного школяра за І семестр 2022/2023 навчального року .

---------------, асистент вчителя, яка провела аналіз навчальних досягнень учня 5-го класу з особливими освітніми потребами за І семестр 2022/2023 навчального року.

 

 

 

 

 

 

УХВАЛИЛИ:

1. Продовжувати працювати командою психолого-педагогічного супроводу та реалізовувати освітню траєкторію відповідно до реальних потреб дитини під час освітнього процесу та тісну співпрацю з інклюзивно-ресурсним центром.

 

2. Про результати роботи з учнем з особливими освітніми потребами 5-го класу------------------.

 

СЛУХАЛИ:

--------------, асистента вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу учня середній. Арсеній на достатньому рівні пристосовується до шкільного колективу. Навички комунікації з дорослими на достатньому рівні, йде на контакт, виникають труднощі у адаптації до певних завдань. Процес навчання потребує постійного супроводження асистента вчителя.

 

ПІБ, вчителя-дефектолога, яка розповіла про результати корекційно-розвиткової роботи з учнем 5-го класу та розказала про особливості соціального та комунікативного розвитку. Хлопчику потрібно збагачувати словниковий запас. Вчити описувати події, зображені на ілюстраціях, підтримувати діалог. Формувати зв’язне мовлення. активувати словниковий запас. Потрібно навчити проявляти почуття товариськості та дружби, бажання допомогти та вміння приймати допомогу, для того щоб допомогти адаптуватися дитині з ООП в суспільстві.

 

 

УХВАЛИЛИ:

1. В процесі навчання використовувати інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини. Спиратися на сильні сторони дитини, працювати над формуванням мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку.

2. Продовжити роботу з учнем 5-го клас у-------------------------- за індивідуальною програмою розвитку без коригування цілей.

 

 

Голосували:

6  - за

0 -  проти

0 -   утримався

 

Голова зборів                               ____________    

Секретар зборів                           ____________   

Мати (законні представники)     ____________     

Фахівець ІРЦ                                ____________

Класний керівник 5-Б класу       ____________      

Асистент вчителя                        ____________       

Заступник директора з НВР   _______________ 

 

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Додано
24 січня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку