Протокол №3 (інклюзія)

Про матеріал
Матеріал буде корисний секретарям психолого-педагогічної комісії при роботі з дитиною з ООП. Систематичний та поетапний опис в нормативному документі - протоколі роботи команди ППС з дитиною з ООП.
Перегляд файлу

 

ПРОТОКОЛ 

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

дитини з  особливими освітніми потребами, учня 7 класу,

ПІП

 

                 № 3                                                                               від  29 грудня 2022 року

 

Голова: ПІП - заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи.

Секретар: ПІП - соціальний педагог, асистент вчителя.

 

 Присутні – 18 чоловік:

ПІП - директор гімназії, голова команди ППС.

ПІП - заступник директора з навчально-виховної роботи.

ПІП - соціальний педагог, асистент вчителя.      

ПІП – педагог-дефектолог.      

ПІП - класний керівник, вчитель математики. 

ПІП - вчитель української мови та літератури.

ПІП – вчитель зарубіжної літератури.

ПІП  -  вчитель англійської мови.

ПІП - вчитель інформатики.

ПІП - вчитель хімії, основ здоров’я.

ПІП - вчитель біології.

ПІП – вчитель географії

ПІП - вчитель трудового навчання, образотворчого мистецтва.

ПІП - вчитель історії.

ПІП - вчитель музичного.

ПІП – вчитель фізики.

ПІП - вчитель фізичної культури.

ПІП - мама дитини з ООП.

 

Порядок денний:

 

1. Аналіз результатів навчальних досягнень дитини з ООП   ПІП   за І семестр 2022-2023 н.р.

2.Взаємний обмін інформацією щодо ефективності навчання  дитини з ООП, учня 7 класу, ПІП (звітування перед батьками). Визначення цілей навчання дитини з ООП на ІІ семестр 2022-2023 н.р.

3.Перегляд та коригування ІПР дитини з особливими освітніми потребами  ПІП.

 

І. СЛУХАЛИ:

 

     Заступника директора з НВР ПІП,  яка підвела підсумки навчальних результатів дитини з ООП, учня 7 класу,  ПІП за І семестр 2022-2023 н. р.

           

                ВИСТУПИЛИ:

 

1. Класний керівник 7 класу, вчитель алгебри і геометрії  ПІП ознайомила присутніх з навчальними досягненнями учня за  І семестр 2022 - 2023 н. р.

Повідомила, що учень вміло та доцільно використовує усі математичні дії, за алгоритмом виконує завдання. Задачі розв’язує з допомогою асистента вчителя або алгоритмом. Програмовий матеріал за І семестр з алгебри і геометрії засвоїв на достатньому рівні.

 

 

2. Асистент вчителя, соціальний педагог, ПІП ознайомила учасників засідання команди ППС з результатами спостереження та навчання з дитиною з ООП  ПІП протягом І семестру 2022 - 2023 н. р.

 Повідомила, що учень 7 класу ПІП правила поведінки учнів гімназії виконує сумлінно, уроки без  поважних причин не пропускає, поведінку на уроках не порушує.

Має розвинене логічне мислення. Соціально адаптований. Відкритий до  контактів з учнями та вчителями, відчуває себе повноцінним членом учнівського колективу, виявляє емпатію.

 

ІІ. СЛУХАЛИ:

 

Заступника директора з НВР ПІП, яка запропонувала членам команди ППС обмінятися інформацією щодо ефективності навчання дитини з ООП, учня 7 класу, ПІП, а також визначити навчальні цілі на ІІ семестр 2022-2023 н. р. 

  

    ВИСТУПИЛИ:

 

  1.Класний керівник 7 класу, вчитель алгебри і геометрії  ПІП повідомила, що учень, ПІП, на уроках зосереджений, уважний, орієнтується в підручнику.

 Поставлені цілі на ІІ семестр: досліджувати та будувати графік лінійної функції, розв’язувати системи лінійних рівнянь з однією та  двома змінними, користуючись властивостями рівняння. Зводити одночлен і многочлен до стандартного вигляду. Розкладати многочлен на множники. З геометрії учень повинен розрізняти рівнобедрений, різносторонній, прямокутний трикутник. Вміти будувати медіану, бісектрису, висоту трикутника та розв’язувати з ними задачі.

 2. Асистент вчителя ПІП вказала на високий рівень відповідальності учня під час виконання вправ на уроках, так і домашніх завдань. Завжди зацікавлений в оцінені виконаних завдань. Адекватно реагує на зауваження вчителів щодо виконаної роботи. За попередніми інструкціями, які розуміє, самостійно виконує завдання.

             Поставлені цілі на ІІ семестр: форма подання інформації учню повинна бути алгоритмічна, чітка. Дотримання лаконічності формулювань оформлення, працювати з ілюстраціями, що не містять нічого зайвого, незначущого, того, що відволікає.

          3. Педагог-логопед ПІП довела до відома присутніх, що в учня недорозвинене мовленнєве висловлювання. Має обмежений словниковий запас слів.

        Поставлені цілі на ІІ семестр:  удосконалювати моторику артикуляційного апарату, темпу мовлення та доцільного інтонаційного забарвлення. Навчити дотримуватись звуковимови поставлених звуків. Розширити активний і пасивний словниковий запас. Удосконалювати навички писемного мовлення.

          4. Вчитель української мови та літератури ПІП зазначила, що учень на уроках старанний, зосереджений, уважний. Виконує письмові тестування, вправи з додатковими завданнями. Завдання з української літератури опановує за адаптованими матеріалами: відтворення тексту за ключовими словами, складання портрету літературних героїв за письмовими питаннями.

Поставлені цілі на ІІ семестр: правила повідомляти в одному й тому ж формулюванні, не змінюючи місцями жодного слова. Зменшення великого вербального матеріалу до схематичних записів або алгоритмів. Знаходити в тексті самостійні та службові слова, знати їх правопис.

З української літератури ознайомлювати учня з життям та творчою діяльністю письменників, навчити знаходити в уривках текстів головних та другорядних героїв, визначати основні мотиви та художні засоби творів.

5. Вчитель фізики ПІП повідомила присутнім, що учень на уроках фізики зосереджений, уважний. Любить лабораторні уроки, де виконує вимірювальні, зважувальні дії та обраховує результати за формулами. Вміє користуватись динамометром, терезами, використовує прості механізми та важіль.

 Поставлені цілі на ІІ семестр: навчити учня визначати процеси деформації, тяжіння, тертя, тиску, встановлювати відповідність між фізичною величиною та її позначенням, одиницею вимірювання та її формулою. Навчити розрізняти поняття фізичних величин: механічна робота, кінетична і потенціальна енергія, обирати їх одиницю вимірювання та формулу.

6. Вчитель музичного мистецтва ПІП зазначила, що учень працює за матеріалами, адаптованими до його потенційних можливостей (схеми, фото, малюнки), любить виконувати онлайн – тестування. 

  Поставлені цілі на ІІ семестр: орієнтуватися в особливостях музичної культури рідного краю, в особливостях музичних явищ та усвідомлювати необхідність збереження мистецького надбання людства.

   7. Вчитель хімії та основ здоров’я ПІП повідомила, що учень виконує письмові завдання, опираючись на таблиці, схеми, аналогічні завдання.

 Поставлені цілі на ІІ семестр: з хімії - знання хімічних елементів, обчислення відносної молекулярної маси речовини за формулою, орієнтуватись в періодичній системі хімічних елементів.

 З основ здоров’я учень повинен визначати ознаки безпечного і небезпечного середовища, називати чинники виживання в екстремальних ситуаціях, розпізнавати ознаки стресу. Називати негативні та позитивні чинники впливу на фізичний розвиток та здоров’я підлітка.

 8. Вчитель біології ПІП повідомила, що учень навчається за індивідуальним зошитом, де виконує завдання (тести, картки, опис частин тіла тварин за малюнками, схеми) за тематичним направленням вивчає групи тварин, ознайомлюється з вибірковою інформацією про розвиток та значення усіх видів тварин.

   Поставлені цілі на ІІ семестр: визначати роль організмів як компонентів екосистеми, розрізняти органи та системи органів в різних груп тварин та прояви їх життєдіяльності (живлення, травлення, дихання, виділення). 

 9. Вчитель англійської мови ПІП зазначила, що учень набуває вміння використовувати та впізнавати на слух основні лексичні одиниці. Засвоює певний базовий запас лексичних одиниць для набуття практичних навичок. 

Поставлені цілі на ІІ семестр: з кожної теми учень має впізнавати основні лексичні одиниці. Переказувати за вчителем лексичний матеріал з певної теми. Списувати з друкованого тексту 20-25 слів з перекладом з кожної теми.

10. Вчитель географії ПІП повідомила, що учень орієнтується в підручнику під час вивчення певних тем та записує основних географічні поняття. При роботі з картою знаходить та показує основні географічні об’єкти.

Поставлені цілі на ІІ семестр: навчити розрізняти поняття «географічне положення», «крайні точки материка», «екологічні проблеми». Розуміє поняття «північна півкуля», «південна півкуля», «західна півкуля», «східна півкуля». Розуміє причини виникнення глобальних екологічних проблем.

       11. Вчитель зарубіжної літератури ПІП зазначила, що учень ознайомлюється з текстами творів в скороченому або схематичному вигляді. Визначає головних героїв, основні художні засоби за допомогою вчителя.  Аналізує образи персонажів: їхні характерні риси, вчинки, стосунки з іншими персонажами, визначає у творах художні засоби, знаходить у прочитаних творах символи, має уявлення про  їхній прихований зміст.

         Поставлені цілі на ІІ семестр: за допомогою вчителя розкривати особливості розвитку сюжету новел, напружені (кульмінаційні) моменти творів; письмово характеризувати образи персонажів новел у їхніх стосунках, динаміці, знаходити риси персонажів, їхні моральні якості.

12. Вчитель історії ПІП ознайомив присутніх з основними здобутками учня під час вивчення  тем про виникнення та становлення Русі-України.

        Поставлені цілі на ІІ семестр: знати роки правління князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого, дату запровадження християнства як державної релігії, розташувати в хронологічній послідовності відомості про політичне дроблення Київської держави, показувати на карті території князівств періоду роздробленості Київської держави (Русі-України).

      13. Вчитель інформатики ПІП довела до відома присутніх, що учень уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн – середовищах. Знає принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних сервісів. Усвідомлює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти. Знає основні принципи функціонування Інтернету. Усвідомлює значення Інтернету у житті людини.

       Поставлені цілі на ІІ семестр: навчити учня розрізняти поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера. Створювати і використовувати списки розсилки. Користуватись онлайновими перекладачами. Усвідомлювати  переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування. Усвідомлювати цінність персонального освітньо - комунікаційного середовища для навчання та саморозвитку.

14. Вчитель фізичної культури ПІП повідомив, що учень розрізняє види фізичних загальнорозвивальних  вправ: ходьба, біг, стрибки, вправи для формування постави;

танцювальні вправи, вправи для розвитку швидкості, вправи для розвитку спритності та витривалості.

       Поставлені цілі на ІІ семестр: навчити учня виконувати вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.  Виконувати шикування та перешикування на місці із зімкнутого двошеренгового строю в одношеренговий, різновиди ходьби, бігу, стрибків, загальнорозвивальні вправи: вправи на місці та в русі, в парах, без предмета, з предметами.

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

 

Заступника директора з НВР ПІП, яка рекомендувала продовжити навчання дитини з ООП, учня 7 класу, ПІП   за Типовою освітньою програмою, переглянути ІПР, адаптувати навчальний матеріал з урахуванням визначених навчальних цілей.

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1.Отриману інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання учня 7 класу ПІП відповідно до його вікових та індивідуальних фізіологічних особливостей.

  2.Вважати динаміку розвитку та навчання учня 7 класу ПІП за І семестр 2022 - 2023 н. р. позитивною.

  3.Вчителям команди ППС продовжувати навчання учня з ООП ПІП за типовою освітньою програмою, адаптувати навчальний матеріал, з урахуванням визначених навчальних цілей.

  4.Основними корекційно - розвивальними завданнями на ІІ семестр 2022 - 2023 н. р. вважати:

  - Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі.

  - 4 заняття на тиждень слухо – зоро - тактильного сприймання мовлення та формування вимови з педагогом-дефектологом.

        - Соціальна адаптація.

 

Рішення прийнято -  одноголосно

 

                       Голова  засідання                                             ПІП

                       Секретар  засідання               ПІП

    

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:

 


      ПІ


 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку