ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата 12.06.2024 року
Назва закладу освіти
Клас 3
Прізвище, власне ім’я, по батькові учня, який проходить оцінку
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці |
Поведінкова |
Емоційний фон позитивний, радіє успіхам. На контакт іде добре. Адекватно реагує на емоційний тон оточуючих. Приймає та використовує допомогу дорослого. Правила поведінки виконує на вимогу вчителя. Робить вибір відповідно своїх бажань, показує свої здібності, реагує на похвалу, показує свої почуття, спостерігає за іншими і встановлює з ними контакт. Контактує з оточуючими мовою жестів, емоцій, дозволяє входити в свій особистий простір іншим, потребує уваги до себе, співпрацює з оточуючими. Недостатній рівень розвитку довільності дій. Швидко втомлюється. |
Потреба у психолого-педагогічному супроводі. Розробка та впровадження індивідуальних планів поведінки. Використання позитивного підкріплення та інших методів управління поведінкою. Підтримка у розвитку саморегуляції та самоконтролю. Включення спеціальних занять або програм для корекції поведінки (наприклад, соціальні історії, ролеві ігри). |
Комунікативна |
У контакт вступає поступово, поводить себе вільно. Добре сприймає слухові вказівки. Розуміє мову жестів. Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослими та дітьми. Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв'язків у групі однолітків.
Необхідно розвивати здатність проявляти власну ініціативу соціально прийнятними методами, встановлювати контакти з дорослими та однолітками соціально прийнятними способами. |
Потреба у психолого-корекційній підтримці. Альтернативні засоби комунікації (спеціальні програми, жестова мова). Допомога у розвитку мовленнєвих навичок (заняття з логопедом). Підтримка у використанні комунікаційних технологій (планшети, спеціальні додатки). |
Емоційно-вольова |
Сприйняття довільне. Частковий рівень розвитку мисленнєвих процесів. Мислення наочно-дійове. Середній рівень розвитку короткочасної механічної пам’яті. Використовує допомогу у повному обсязі. Спостерігається емоційна нестабільність. Ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів. Дії імпульсивні, диктуються власним бажанням.Настрій привітний, позитивний. |
Потреба у психолого-корекційній підтримці. Психологічна підтримка (консультації шкільного психолога, психотерапевта). Підтримка у розвитку соціальних навичок (групові заняття, інтерактивні ігри).
|
Опанування освітньої програми відповідного року навчання: читання та розуміння прочитаного математична грамотність, письмо |
Не читає. Уважно слухає та частково розуміє текст. Не володіє математичною грамотністю відповідно року навчання. Складає та розташовує на площині окремі елементи зображень. Обирає положення формату аркуша (вертикально, горизонтально). Дотримується правил техніки безпеки під час роботи. Створюючи свою композицію використовує крапки, лінії прямі і криві, плями. Користується художніми засобами та матеріалами, пензлями, стеками, ножицями під наглядом асистента- вчителя. За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети. Пише цифри на моніторі у зошиті за допомогою шаблонів та крапок від 1-10. Креслить прямі та криві лінії, знаходить їх на зображенні, викладає із паличок, олівців відрізки. Порівнює предмети , записує вирази з допомогою асистента визначає предмети зорово, на дотик , показує їх жестами. За допомогою дидактичних карток виконує дії на додавання і віднімання , записує вирази із допомогою асистента- вчителя. Розфарбовує цифри, розпізнає серед них знайомі. Обчислювальні операції з числами почав виконувати, але потребує допомоги. Полюбляє інтерактивні ігри, реагує на зображення позитивно, проявляє і показує емоції. |
Потреба у корекційно-розвиткових заняттях. Індивідуальний навчальний план, адаптований/модифікований до особливих потреб. Використання спеціальних методик і технологій навчання (аудіовізуальні матеріали, комп'ютерні програми). Зменшення навчального навантаження та збільшення часу на виконання завдань. Адаптація навчальних матеріалів відповідно до рівня розвитку учня. Використання мультимедійних та інтерактивних матеріалів. Надання матеріалів у доступних форматах (великий шрифт, аудіокниги). Навчання навичкам активного слухання (слухання з розумінням). |
Мовленнєва: спілкування державною мовою висловлення та відстоювання власної думки |
Низький рівень розвитку фонематичних процесів. Словниковий запас не відповідає віковій нормі. Граматична компетенція сформована частково. Не вміє розпочинати розмову, але підтримує її жестами. Розмову веде за допомогою жестів. Сформовані графо-моторні навички. Дотримується мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування за допомогою жестів (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням). |
Потреба у психолого-корекційній підтримці. Підтримка розвитку невербальної комунікації (жести, міміка).
|
Загальна характеристика
Спостерігається частковий прогрес у саморегуляції на заняттях та включеності у робочий процес згідно можливостей вихованця. Приймає встановлений для певної діяльності порядок. Та для дотримання цих правил йому необхідно докладати зусиль. Важко даються повторні спроби, якщо не вдається досягти результатів. Та за мотивацією дорослого продовжує працювати над завданням. Спостерігається знижений об’єм пам’яті, уваги внаслідок недостатньої мотивації діяльності. Прагне максимально контролювати процес взаємодії, має проблеми із встановленням зорового контакту, часто занурюється у власний світ. Погано розуміє соціальну взаємодію (має труднощі з розумінням причин поведінки та висловлювань інших, виразу обличчя, мови тіла).
Аналіз результатів навчання показав, що на заняттях увага покращилась, хоча потребує більш сенсорно тихішої обстановки, щоб не відволікатись. Кількаразове пояснення носить системний характер та залежить від складнощів задачі та яскравості наочного матеріалу, потреба у заохочуванні до виконання завдань залишилась на тому ж рівні. На заняттях з образотворчого мистецтва, а саме: ліплення, аплікація, малювання не завжди охайний під час творчого процесу в силу відволікання на деталі. На заняттях з фізичної культури має труднощі під час виконання вправ на рівновагу та потребує часткової допомоги дорослого. Розуміє зауваження, реакція позитивна, реагує на них, проте відтермінована у часі. Покращилась комунікація та візуальний контакт з однолітками, співпрацювати в групах цікавіше.
Загальний рівень розвитку пізнавальних процесів дитини не відповідає нормам вікового розвитку дітей. Психічні процеси формуються нерівномірно. Когнітивна сфера дитини на низькому рівні розвитку. Потребує у чергуванні періоду роботи та відпочинку. Активне мовлення відсутнє. Потребує постійного унаочнення та супроводу жестом. Потребує підтримки з боку дорослого, позитивного підкріплення. Потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги на завданні.
Необхідність підтримки четвертого рівня :
так
ні
Командою супроводу прийнято рішення у 2023-2024 н.р. дотримуватись рекомендацій _____________ ІРЦ, зазначених у Висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи від 30.09.2022 р.
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
ПІП |
Директорка |
|
ПІП |
Заступниця директорки з НВР |
|
ПІП |
Фахівець-консультант ІРЦ (психолог) |
|
ПІП |
Класна керівниця 3 класу |
|
ПІП |
Ассистент вчительки |
|
ПІП |
Вчителька англійської мови |
|
ПІП |
Вчителька музичного мистецтва |
|
ПІП |
Вчитель фізичної культури |
|
ПІП |
Сестра медична |
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня
Дата 12.06.2024 р. Підпис _____________________