Протокол засідання команди супроводу

Про матеріал
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Моніторинг динаміки розвитку за підсумками ІІ семестру.
Перегляд файлу

Протокол

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

________________________________________________________________

від ____________р      _________________          №___

Голова засідання:

                            заступник директора з навчально-виховної роботи

Секретар засідання:

                           асистент учителя

Члени засідання:

    _____________           вчитель початкових класів, класний керівник

                          практичний психолог 

                  вчитель образотворчого мистецтва

                вчитель англійської мови

                мама учня

Запрошені:

_____________  консультант інклюзивно-ресурсного центру

 

Порядок денний

1.Моніторинг динаміки розвитку учня 2 класу _____________ за підсумками ІІ семестру 2023/2024 н.р. згідно з поставленими цілями індивідуальної програми розвитку.

СЛУХАЛИ:

______________, асистента вчителя, яка розповіла, що Максим позитивно реагує на однокласників та вчителів. Учень хоче  дотримуватися чіткого графіку дня, а різка зміна діяльності призводить до погіршення настрою. Учень прагне самостійності, але завдання виконує з допомогою асистента, потребує інструкції, унаочнення. Усе вивчене потрібно часто повторювати, бо учень швидко забуває. Переважає мимовільна увага, концентрація нестійка, швидко переключається на зовнішні подразники; обсяг уваги знижений, запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження. Рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. У разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання.

ВИСТУПИЛИ:

______________, вчитель початкових класів,  яка розповіла про результати навчання Максима у ІІ семестрі. Відповідно до мети індивідуальної навчальної програми, матеріалів та робіт учня, можна прослідкувати  несуттєві успіхи.

Українська мова:

Максим складає сюжетні серії малюнків, слухає казки та оповідання та вказує на зображення героїв твору; співвідносить букву і зображення, яке починається на звук, що позначає дана буква; пише по пунктиру та з’єднує об’єкти лінією на письмі. Самостійно пише елементи букв та деякі букви.  

Математика

Учень співвідносить та класифікує  предмети за кольором, розміром, формою. Будує зображення за зразком з геометричних фігур.  Зображує точку, пряму, криву, промінь, відрізок, ламану за допомогою учителя.

 

Я досліджую світ

Учень знає об’єкти живої  та неживої природи, показує органи чуття людини. Максим під керівництвом дорослих дотримується основних правил безпечної поведінки. Учень має уявлення про розпорядок дня, робоче місце школяра.

 

Фізична культура

Максимові подобається ходити по підвищенні, також повторює вправи за іншими на турніку. Фізичні вправи учень виконує неохоче. Брати участь у рухливих іграх з однокласниками не виявляє бажання. Інколи може зіграти м'ячем з іншими учнями чи асистентом вчителя.

 

Музичне мистецтво

Максим слухає музичні твори, перегляд відео також його зацікавлює. Бере участь у танцях, музичних  іграх, гаївках, проте не довго.  Відтворює найпростіші ритми.

 

___________, вчитель  англійської мови, яка доповіла про результати навчання учня у 2 семестрі: Максим уважно стежить за презентованою інформацією; учень реагує невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей; розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками; пише по пунктиру літери.

 

____________, вчитель образотворчого мистецтва, доповіла, що учень у ІІ семестрі не охоче виконував завдання, швидко втомлювався, втрачав інтерес. Разом з учнями розглядав відеоматеріали, часто відволікався. Максим розфарбовує малюнки та з допомогою асистента виготовляє аплікації.

 

_____________, мама учня,  яка розповіла присутнім про зміни у поведінці та навичках сина. Помітні позитивні зміни у соціалізації,  Максимові подобається ходити до школи. Він став спокійнішим, дотримується правил поведінки. У сина з'явилися нові соціально-побутові навички та навички самообслуговування.

УХВАЛИЛИ:

1. Вважати динаміку розвитку і навчання за ІІ семестр 2023/2024 навчального року _______________ незначною.

2. Вчителям-предметникам:

2.1. Переглянути і спростити навчальні цілі  у І семестрі 2024/2025 навчального року.

2.2. Збільшити час на виконання завдань.

2.3. Здійснювати постійне повторення вивченого матеріалу за унаочненими матеріалами.

 

Рішення прийнято одноголосно

 

Голова засідання:                                                      ________________________

Секретар засідання:                                _________________

Присутні:                      _________________

 

 

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку