Протоколи засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Зразки протоколів засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

 

 

ПРОТОКОЛ  №1

 

засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу

дітей  з особливими освітніми потребами

 

                                                                                           Дата:_________________

 

  

Присутні :

 

1.  _____________________

2.  _____________________

 

3. _____________________

4.  _____________________

 


 

                                                                                            

Порядок денний

  1.               Про створення  команди психолого-педагогічного супроводу дітей  з особливими освітніми потребам.

 

  1.               Про вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дітей  з особливими освітніми потребами .

 

  1.               Про розробку,  відповідно до висновку комплексної психолого -педагогічної оцінки  та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами, індивідуальної програми розвитку.

 

 

Слухали:

1. Загоруйко Л.В., заступника  з НВР  , яка   оголосила мету та завдання роботи в інклюзивних класах на 2019-2020 навчальний рік у Пилявській                    ЗОШ І-ІІІ ступенів. Згідно наказу МОН № 855 від 11.09.2009 р. « Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН від 25.06.2018 № 693 « Про затвердження типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей із особливими освітніми потребами»,  Постанови КМУ № 872 від 15.08.2011 р. «Про затвердження Порядку організації  інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», згідно з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 , відповідно наказу по школі від 02. 09.2019 року № 129.

       Ознайомила присутніх  з наказом про організацію інклюзивного навчання в     Пилявській ЗОШ І- III ст. та складом команди психолого-педагогічного   

       супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:

 

ПІБ

Найменування посади

 

Директор інклюзивно-ресурсного центру

 

Директор Пилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Заступник директора з НВР

 

Класовод 4 класу

 

Практичний психолог

 

Вчитель-логопед

 

Вчительлікувальної фізкультури

 

Асистент вчителя

 

 

 

 

 

2. Назаренко А.Є., асистент вчителя,яка запропонувала обрати керівником команди Загоруйко Л.В. (заступника з НВР), та на посаду секретаря даної команди обрати класовода, Польову Н.М.

 

3. Польова Н.М.,  вчитель 4 класу,  розповіла про необхідність розробити відповідно до висновку психолого- педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів. Загоруйко Л.В., наголосила на перелікові документів для організації роботи в інклюзивних класах.

 

Ухвалили:

1. Інформацію взяти до відома;

 

2. 0брати керівником команди  Загоруйко Л.В., секретарем команди  

Польову Н.М.

 

3. Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти.

  

  1.               Забезпечити умови адаптації учня з ООП до шкільного життя.
  2.               Прийняти програму ІПР          

                                                                                

 

 

Голова засідання   ________________

 

Секретар засідання ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ  №2

 

засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу

дітей  з особливими освітніми потребами

 

Дата:_________________

 

 

Присутні :

 

1. --------------------------------

2. ______________________

3.  _____________________

4.  ____________________

 

5.  _____________________

6.  _____________________

 

                                           Порядок денний

 

     Обговорення результатів корекційно- розвивальної роботи з учнем 5 класу

Вовком О.Д.  в І семестрі 2020 – 2021 н.р..

 

Виступили:

 

  1.                Класний керівник 5 класу Гречихіна Г.В., яка повідомила, що Вовк О.Д. навчальний матеріал за І семестр 2020 – 2021 н.р. засвоїв в повному обсязі. Має довільну зорову та слухову пам'ять.  На уроках працює не вповну міру своїх сил. Часто відволікається, проявляє агресію. Добре читає і розуміє прочитане, списує тексти,  уміє будувати зв’язні висловлювання. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються не акуратно і не каліграфічно,  не дотримується правил оформлення  письмових робіт.

     Основний матеріал з математики засвоїв на середньому рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з частковою допомогою асистента.

      Особливо виникають труднощі на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання, а також на уроках при родничого циклу.

  1.                Асистент вчителя Назаренко А.Є., який повідомив, що Олексій надає перевагу урокам літератури, математики, фізкультури та історії.  Найменше йому подобаються уроки трудового навчання та образотворчого мистецтва. Поведінка у Олексія емоційна, може відволікатися на уроках. Списує тексти самостійно, але має труднощі з орієнтуванням у зошиті та дуже погана каліграфія. Розв’язує задачі з частковою допомогою асистента. Охоче приймає участь у різного роду групових завдань.

 

 

Вирішили: 

  1.              Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2020 – 2021н.р., учня 5 класу, Вовка О.Д,  позитивною.
  2.               Основними корекційно – розвивальними завданнями на ІІ семестр 2020– 2021 н.р. вважати:
  •                   Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
  •                   Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
  •                   Підвищення рівня розумового розвитку:
  •                   Корекція мовленнєвого розвитку;
  •                   Соціальну адаптацію.
  1.               Залишити  індивідуальну програму розвитку без змін.

 

  1.               Рекомендувати батькам звернутися до інклюзивно-ресурсного центру консультації та уточнення програми навчання. 

 

 

 

 

 

 

 

Голова засідання   ________________

 

Секретар засідання ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол №3

засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу

дітей  з особливими освітніми потребами

 

Дата:_________________

 

 

Присутні :

 

1.  _____________________

2.  _____________________

3.  _____________________

4.  _____________________

5.  _____________________

6.  _____________________

7.  _____________________

8.  _____________________

9.  _____________________

10. ____________________
 

                                           Порядок денний

 

1.     Обговорення  результатів  корекційно – розвивальної роботи з учнем  5 класу     Вовком  О.Д. протягом ІІ семестру 2020– 2021 н.р. Аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками ІІ семестру 2020 – 2021 н.р.

Слухали:

  1.               Загоруйко Л.В. заступника директора з НВР, яка довела до  відома присутніх, що індивідуальна программа розвитку (ІПР) була розроблена відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня 5класу Вовка О.Д. залишається без змін.

 

Виступили:

Назаренко А.Є., асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процессу, учня 5 класу Вовка О.Д., знижений. На уроках  хлопчик неуважний, дуже швидко втомлюється, впертий, погано утримує увагу на  навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на середньому рівні. На виконання вправ потребує збільшення часу,  додаткового заохочення і стимуляції.

  1.                Гречихіна Г.В.., класний керівник 5  класу,  акцентувала увагу, що  через особливості стану здоров`я учневі важко даються диктанти, перекази, письмові роботи та ін. Обсягнавчальногоматеріалу уроку Олексій засвоює на 40- 50%. Має довільну зорову та слухову пам'ять.  На уроках працює не в повну міру своїх сил. Читає нижче норми, розуміє прочитане частково, списує тексти, але не   вміє будувати зв’язні висловлювання. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються неохайно,  не дотримується правил оформлення письмових робіт.

Основний матеріал з математики засвоїв  на середньому рівні. Виконуєз авдання лише за  допомогою ассистента вчителя. Самостійно виконує лише елементарні завдання (списування з підручника і карток). Основним видом діяльності є гра у вигляді розваг, але його втомлює дотримування правил і вимог. В колективі почуває себе комфортно, вільно, але не вміє дотримуватись правил поведінки в  колективі. Учні классу ставляться до  Олексія толерантно.

 

Миколаєць О.В., практичний психолог, зазначила, що хлопчик не завжди вміє керувати своєю поведінкою, інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. Об’єм оперативної та довготривалої пам’яті відповідає віковим нормам.

В учня знижена пізнавальна активність, яскраво виражена  інертність, недостатня рухомість до мовленнєвого мислення, постійні труднощі переключення уваги, залежність продуктивності уваги від образності матеріалу.

Імпресивне мовлення перемагає над експресивним.

Під час корекційних занять не проявляє  інтересу до роботи, перебиває, не дотримується правил гри. Олексій схильний до афективних спалахів.

 

 

Ухвалили:

1.Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини  відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, потреб.

2.Вважати динаміку розвитку та навчання за ІІ семестр 2020– 2021 н.р., учня 5 класу, Вовка О.Д., позитивною, але скоригувати ІПР учня 5 класу.

3.Основними корекційно – розвивальними завданнями на І семестр 2021 – 2022 н.р. вважати:

-Дозування психо-емоційного навантаження в освітньому процесі;

-Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;

-Підвищення рівня розумового розвитку:

-Корекція мовленнєвого розвитку;

-Соціальну адаптацію.

 

 

 

 

 

Голова засідання   ________________

 

Секретар засідання ________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. фертак наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Комарова Ніна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
14127
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку