ПРОТОКОЛ №1
засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами
Дата:_________________
Присутні :
1. _____________________
2. _____________________
3. _____________________
4. _____________________
Порядок денний
Слухали:
1. Загоруйко Л.В., заступника з НВР , яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивних класах на 2019-2020 навчальний рік у Пилявській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Згідно наказу МОН № 855 від 11.09.2009 р. « Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу МОН від 25.06.2018 № 693 « Про затвердження типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей із особливими освітніми потребами», Постанови КМУ № 872 від 15.08.2011 р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», згідно з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 , відповідно наказу по школі від 02. 09.2019 року № 129.
Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання в Пилявській ЗОШ І- III ст. та складом команди психолого-педагогічного
супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:
ПІБ |
Найменування посади |
|
Директор інклюзивно-ресурсного центру |
|
Директор Пилявської ЗОШ І-ІІІ ступенів |
|
Заступник директора з НВР |
|
Класовод 4 класу |
|
Практичний психолог |
|
Вчитель-логопед |
|
Вчительлікувальної фізкультури |
|
Асистент вчителя |
|
|
|
|
2. Назаренко А.Є., асистент вчителя,яка запропонувала обрати керівником команди Загоруйко Л.В. (заступника з НВР), та на посаду секретаря даної команди обрати класовода, Польову Н.М.
3. Польова Н.М., вчитель 4 класу, розповіла про необхідність розробити відповідно до висновку психолого- педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів. Загоруйко Л.В., наголосила на перелікові документів для організації роботи в інклюзивних класах.
Ухвалили:
1. Інформацію взяти до відома;
2. 0брати керівником команди Загоруйко Л.В., секретарем команди
Польову Н.М.
3. Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи інклюзивної освіти.
Голова засідання ________________
Секретар засідання ________________
ПРОТОКОЛ №2
засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами
Дата:_________________
Присутні :
1. --------------------------------
2. ______________________
3. _____________________
4. ____________________
5. _____________________
6. _____________________
Порядок денний
Обговорення результатів корекційно- розвивальної роботи з учнем 5 класу
Вовком О.Д. в І семестрі 2020 – 2021 н.р..
Виступили:
Основний матеріал з математики засвоїв на середньому рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з частковою допомогою асистента.
Особливо виникають труднощі на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання, а також на уроках при родничого циклу.
Вирішили:
Голова засідання ________________
Секретар засідання ________________
Протокол №3
засідання роботи команди психолого-педагогічного супроводу
дітей з особливими освітніми потребами
Дата:_________________
Присутні :
1. _____________________
2. _____________________
3. _____________________
4. _____________________
5. _____________________
6. _____________________
7. _____________________
8. _____________________
9. _____________________
10. ____________________
Порядок денний
1. Обговорення результатів корекційно – розвивальної роботи з учнем 5 класу Вовком О.Д. протягом ІІ семестру 2020– 2021 н.р. Аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками ІІ семестру 2020 – 2021 н.р.
Слухали:
Виступили:
Назаренко А.Є., асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процессу, учня 5 класу Вовка О.Д., знижений. На уроках хлопчик неуважний, дуже швидко втомлюється, впертий, погано утримує увагу на навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на середньому рівні. На виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції.
Основний матеріал з математики засвоїв на середньому рівні. Виконуєз авдання лише за допомогою ассистента вчителя. Самостійно виконує лише елементарні завдання (списування з підручника і карток). Основним видом діяльності є гра у вигляді розваг, але його втомлює дотримування правил і вимог. В колективі почуває себе комфортно, вільно, але не вміє дотримуватись правил поведінки в колективі. Учні классу ставляться до Олексія толерантно.
Миколаєць О.В., практичний психолог, зазначила, що хлопчик не завжди вміє керувати своєю поведінкою, інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. Об’єм оперативної та довготривалої пам’яті відповідає віковим нормам.
В учня знижена пізнавальна активність, яскраво виражена інертність, недостатня рухомість до мовленнєвого мислення, постійні труднощі переключення уваги, залежність продуктивності уваги від образності матеріалу.
Імпресивне мовлення перемагає над експресивним.
Під час корекційних занять не проявляє інтересу до роботи, перебиває, не дотримується правил гри. Олексій схильний до афективних спалахів.
Ухвалили:
1.Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, потреб.
2.Вважати динаміку розвитку та навчання за ІІ семестр 2020– 2021 н.р., учня 5 класу, Вовка О.Д., позитивною, але скоригувати ІПР учня 5 класу.
3.Основними корекційно – розвивальними завданнями на І семестр 2021 – 2022 н.р. вважати:
-Дозування психо-емоційного навантаження в освітньому процесі;
-Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
-Підвищення рівня розумового розвитку:
-Корекція мовленнєвого розвитку;
-Соціальну адаптацію.
Голова засідання ________________
Секретар засідання ________________