Вчитель математики Великояблунівської ЗОШ I-III ступенів Шепіль Оксана Валеріївна
Тема: ПРЯМОКУТНИК І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ
Мета: сформувати поняття прямокутника, домогтися засвоєння його властивостей; сформувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають застосування поняття прямокутника; розвивати культуру математичного мовлення і записів, креативність, пам’ять, увагу, вміння проводити аналогії; виховувати самостійність і творчий підхід до практичного застосування знань, умінь і навичок.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Фаза актуалізації
Кількість дітей будь-яка
Дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери)
5 хвилини
Учні за бажанням виходять до дошки і записують все, що знать про чотирикутник і прямокутник, який оглядово вивчали в початковій школі.
Очікувані відповіді учнів:
2. Асоціативний кущ
Кількість дітей будь-яка
Ілюстрація
3 хвилини
Завдання |
Відповіді |
|
1. Накресліть довільний чотирикутник |
|
|
2. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого діагоналі взаємно перпендикулярні |
|
|
3. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого діагоналі рівні |
|
|
4. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого є два прямих кути |
|
|
5. Накресліть опуклий чотирикутник, у якого сторони рівні, а діагоналі різні |
|
Фаза побудови знань
Кількість дітей будь-яка.
Ілюстрація
Діти роблять свої припущення щодо теми та що вони знають з цього приводу.
Кількість дітей будь-яка.
Ілюстрація
Діти роблять свої припущення щодо теми та що вони знають з цього приводу.
Метод розроблений за таксономічним принципом американського
Бенджаміна Блума та його шести рівнів учбових цілей в когнітивній сфері: знання – розуміння – застосування – аналіз – синтез – оцінка. Цей метод містить питання різної складності, різні за форматом, що дозволить учням аналізувати, порівнювати, фантазувати, логічно мислити
Робота може бути індивідуальною або груповою
Ресурси: дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери)
до 15хв
Хід роботи:
Вчитель знайомить учнів з інформацією. Потім задає питання. Питання можна оформити у вигляді ромашки (намальованій на дошці або у вигляді об’ємної квітки), де на кожній пелюстці – відповідне питання.
Фаза консолідації
Метод дає можливість написати щось з певної теми чи розкрити питання протягом короткого часу
Кількість учнів довільна
Ресурси: дошка, крейда (папір формату А1 або ватман, фліпчарт, магніти або біндери, кольорові маркери), зображення кошика на дошці або зображене на папері, стікери, ручки, олівці.
Час: до 5хв
Учні отримують на листках завдання . Початком, підказкою може бути незакінчене речення, яке учні мають дописати. Писати потрібно швидко, «думаючи вголос».
|
|
|
|
|
|
|
|