Чи можна групу речень назвати текстом ? Вкладе дятлик у розщілину між гілками шишку й «кує» її , лузає. Луску одриває й кидає додолу , а насіннячко їсть. Котра насінина впаде додолу – то й посіється. І тоді молоді сосонки проростають. Тому дятлик – і коваль , і сіяч . Ще й лікар. Аякже , лікує , рятує їх від жучків – шкідників.
Доведіть , що це текст . Ліс – найкращий санітар повітря. Людям , які мають хвороби органів дихання , дуже корисно дихати повітрям хвойних лісів. Хвоя виділяє особливі речовини , які убивають хвороботворні бактерії . Саме тому санаторії для людей із захворюванням органів дихання зводять у місцях , де росте багато хвойних дерев . Чисте повітря хвойних лісів додає бадьорості й здоровʼя. Що нового ви дізналися з цього тексту ?Визнач його тему й основну думку. В останньому абзаці назви прикметники. Добери до тексту заголовок .
Доведіть , що це текст . Кожне дерево в лісі живе своїм життям , по-своєму розвивається . Дуб – дерево міцне. Навесні , коли ліс уже одягнувся у весняне вбрання , на дубі довго не розкриваються бруньки . Повільно росте його листя , зате воно не боїться приморозків . Настане осінь , оголиться ліс . А дуб побуріє . І довго-довго серед білого снігу темнітиме його шкіряне листя . Доберіть заголовок . Знайдіть зачин , основну частину , кінцівку.