Психолого-педагогічна характеристика класу

Про матеріал

Поданий матеріал допоможе класному керівникові представити організацію позакласної роботи зі своїм класом. Вчителеві необхідно формувати виховний простір школи як узгоджений комплекс виховних впливів. заходів, засобів, традицій та залучати вихованців до збереження духовних надбань людства.

Перегляд файлу

 

 

 

Психолого-педагогічна характеристика класу

 

    У класі навчається 5 учнів: 2 дівчинки та 3 хлопчики. 6-ий учень _________________ навчається за індивідуальною формою навчання на дому. З учнями працюю з 1 класу. За цей період кількість учнів класу не змінилася.

     Матеріальне становище у більшості дітей середнього рівня. Більшість дітей виховується у сім’ях, де панує повага та взаєморозуміння. У спілкуванні з вчителями, дорослими та однолітками учні проявляють повагу , тактовність та ввічливість. В цілому учні з розумінням ставляться одне до одного.

     За підсумками минулого року учні показали такий результат: 1 учень закінчив навчальний рік на високий рівень, 2 – на достатній, 2 – на середній.

     Протягом року були поставлені завдання: щільніше згуртувати класний колектив та виховувати загальнолюдські цінності в учнів. На мою думку, завдання виконані, над деякими продовжуватиму працювати й надалі. Всі учні мають друзів у класі й поза класом, хоч інколи ______________проявляв впертість і не бажав говорити ні з ким, а ____________ обманював. Сварок у класі не було. Вчасно помічено й усунено негативне ставлення дітей до чужих невдач. Діти організовані, значних дисциплінарних порушень немає.

     Основною метою виховної роботи є створення соціально-культурного клімату в дитячому оточенні, який би допоміг дитині легко освоїтись у виховному процесі, сприяв творчому саморозвитку, саморозкриттю школярів, спонукав би їх до діяльності, відповідальності за доручену справу, сприймати навколишній світ, таким, яким він є насправді.

     Протягом своєї педагогічної діяльності я веду виховну роботу, яка поєднує в собі традиційні форми і методи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь – своєчасну психологічну допомогу учням та їх родинам. Як класовод багато уваги приділяю морально-етичному вихованню учнів, формуванню обов’язків, культурної поведінки, відповідальності. Для цього проводила ряд бесід: «Як поводитись на перерві, на уроці, у їдальні», «Чи вмієш ти слідкувати за собою», «Школо наша, рідна школо», «Ти і твої права»; ряд рольових ігор: «Я –помічник батьків», «Людина та її манери», «День народження друга», «Твій настрій»; читання та обговорення оповідань Василя Сухомлинського; години спілкування, розігрування життєвих ситуацій на задану тему, диспути «Особиста гідність», «Ціна однієї хвилини», «Для щастя потрібно…», обміни думками, творчі міні-проекти, колажі

     У своїй діяльності впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів.

     Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології: години спілкування, бесіди, зустрічі, уроки ввічливості, екскурсії, ранки, рольові ігри, інтелектуальні ігри, виставки, змагання, заочні подорожі, походи, уроки доброти, КТС та між класні години спілкування.

     Значну увагу приділяю формуванню учнів комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних вчинків та дій, це: порядність, чесність, принциповість, взаєморозуміння, дисциплінованість, ввічливість, добросердечність, щирість та співчуття.

     Формую екологічну культуру дітей, вчу поважати природу, поводитись у природі.

     Навчаю учнів благородно проводити кожен день, радіти життю, берегти та зміцнювати своє здоровя.

     Виховую любов до рідного краю, гордість за свою країну, бажання бути гідним громадянином своєї держави.

     У класі була проведена діагностика вихованості і виявлено: двоє учнів мають дуже високий рівень вихованості (_________, _______.), високий – один учень (________), достатньо-середній – двоє учнів (______, _____). Мені, як класоводу, проводити бесіди з _____________.

     Навчаю дітей бути ввічливими, тактовними, щоб на їх обличчях завжди були ввічливі слова-звертання до рідних, однокласників, вчителів та інших людей.

     У становленні та розвитку учнів опираюсь на допомогу батьків. У роботі з батьками використовую: бесіди, лекції, дні відкритих дверей, зустрічі, батьківські збори та засідання батьківського комітету.

     У години батьківського всеобучу знайомлю батьків з новинками педагогічної літератури для батьків, моделюю педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомагають батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникають під час спілкування батьків та дітей.

     Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому. Завдяки цим батькам всі інші батьки організовано, чітко і все частіше активно беруть участь у всіх справах класу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Погранична Надія
    Щиро дякую за корисний і цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
47242
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку