Психолого-соціального зростання й підтримання психічного здоров’я школярів

Про матеріал

Саме діагностичні методи педагогіки мають допомогти нам побачити, вивчити і скорегувати рівень навченості як окремого учня, так і всього классу. Реалізація освітніх завдань передбачає перегляд змісту і методів організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах.

Перегляд файлу

Стимулювання індивідуумів до ґрунтовного, духовно-креативного розуміння природної соціальної дійсності

Психолого-соціального зростання й підтримання психічного здоров’я школярів

Саме діагностичні методи педагогіки мають допомогти нам побачити, вивчити і скорегувати рівень навченості як окремого учня, так і всього классу. Реалізація освітніх завдань передбачає перегляд змісту і методів організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах. Але сучасна система освіти не може повною мірою сприяти цілісному розвитку особистості як учня, так і педагога, не стимулює індивідуум до ґрунтовного, духовно-креативного розуміння природної соціальної дійсності. Як результат цього більшість випускників не мають умов для психолого-соціального зростання й підтримання психічного здоров’я, для формування соціальної гармонії з навколишнім світом. Діагностика має бути детально та серйозно вивченою, як новий напрямок у соціально-педагогічній науці. У педагогічній, психологічній, соціально-педагогічній літературі поняття «соціально-педагогічна діагностика» стала предметом дослідження таких авторів як Н.Ф. Басов, Р.Х. Безпалько,
О.О. Бількевич, Н.К. Голубєв, А.Й. Капська, С.Г. Карпенчук, М.Ю. Краосвицький, С.Я. Харченко, М.В. Шакурова та інших.

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку