Python Лабораторні роботи

Про матеріал
Практикуйтеся! Можливо, ви помітите, що іншим людям практика не потрібно. Це не чесно. Або, ви можете бути розумнішими за інших людей, але вони починають ставати краще вас, тому що вони працюють, а ви - ні. Це теж не чесно. Це життя. Звикайте. Практикуйтеся. Ви проходите це як академічний курс? Відмінно! Тепер ви можете заощадити свій час і скопіювати відповіді і лабораторій роботи з інтернету! Ви також можете купити абонемент в тренажерний зал і відправити туди когось іншого, вправлятися замість вас! Серйозно, про що ви думаєте? Якщо ви не збираєтеся працювати - здайтеся з самого початку і почніть подавати заявку на роботу в McDonald's.
Перегляд файлу

Лабораторна робота 1: Спеціальні калькулятори

fig.math

У цій лабораторії ми створимо три спеціальні програми для калькулятора. Щоб створити ці лабораторії, перевірте код у розділі 1. Зокрема, приклад програми в кінці цієї глави надає хороший шаблон для коду, необхідного в цій лабораторії.

Переконайтеся, що ви можете виписати прості програми, наприклад, що призначено в цій лабораторії. Вмійте це робити з пам'яті та на папері. Ці програми слідують дуже поширеній схемі обчислень:

  1. Візьміть дані
  2. Виконайте розрахунки
  3. Вихідні дані

Програми беруть дані з таких джерел, як бази даних, тривимірні моделі, ігрові контролери, клавіатури та Інтернет. Вони виконують розрахунки та виводять результат. Іноді ми навіть робимо це в циклі тисячі разів на секунду.

Дуже добре робити обчислення окремо від виведення даних. Хоча обчислення можливо зробити всередині оператора друку, краще зробити обчислення, зберегти його у змінній та вивести його згодом. Таким чином обчислення та вихід не змішуються.

При написанні програм добре використовувати пусті рядки для розділення логічних груп у коді. Наприклад, розмістіть порожній рядок між вхідними операторами, обчисленнями та вихідними операторами. Крім того, додайте коментарі до програми, що позначає ці розділи.

Для цієї лабораторії ви створите три короткі програми. Якщо ви використовуєте систему контролю версій, пам’ятайте, що потрібно здійснити та надіслати свої зміни на сервер. Натисніть кнопку "Надіслати лабораторію для оцінювання", коли закінчите.

1.1 Частина А

Створіть програму, яка запитує у користувача температуру у Фаренгейті, а потім роздруковує температуру в Цельсії. Шукайте в Інтернеті правильний розрахунок. Подивіться у розділі 1 приклад миль за галон, щоб зрозуміти, що потрібно робити.

Проба зразка:

Enter temperature in Fahrenheit: 32

The temperature in Celsius: 0.0

Проба зразка:

Enter temperature in Fahrenheit: 72

The temperature in Celsius: 22.2222222222

Номери з цієї програми не будуть добре відформатовані.

Переконайтесь, що правильно написано "Цельсій" та "Фаренгейт". Під час друку вхідного запиту використовуйте належну граматику та великі літери. Не втрачайте бали за англійську мову.

1.2 Частина В

Створіть нову програму, яка запитає у користувача інформацію, необхідну для пошуку площі трапеції, а потім надрукуйте область. Формула площі трапеції:
 

Проба зразка:

Area of a trapezoid

Enter the height of the trapezoid: 5

Enter the length of the bottom base: 10

Enter the length of the top base: 7

The area is: 42.5

1.3 Частина С

Створіть власну оригінальну проблему та додайте користувачеві підключення змінних. Якщо ви не налаштовані на щось оригінальне, виберіть рівняння зі цього списку:

Площа кола

 

Площа еліпса

 

Площа рівностороннього трикутника

 

Об'єм конуса

 

Об'єм сфери

 

Площа довільного трикутника

 

Закінчивши, перевірте, чи переконайтеся, що назва ваших змінних починається з малої літери та чи використовуєте ви порожні рядки між логічними угрупованнями коду. (Між введенням, обчисленнями та результатами в цьому випадку.)

Потім увімкніть завдання відповідно до вказівок викладача. Якщо ви використовуєте систему контролю версій, переконайтеся, що вводити файли, і натискайте їх на сервер.

 

docx
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку