QR-код, як спосіб інформування про екологічне маркування

Про матеріал
Знаннєвий компонент: • опрацювання, редагування і форматування відео і презентаціі; • робота з генератором QR-кодів • створення, редагування і форматування QR-кодів Ціннісний компонент • поширення та інформування про переваги продукції з екологічним маркуванням.
Перегляд файлу

 

 

 

9 клас

Розділ: QR-код

Тема: «QR-код, як спосіб інформування про екологічне маркування»

Очікувані результати за чинною програмою:

Знаннєвий компонент:

  • опрацювання, редагування і форматування відео і презентаціі;
  • робота з генератором QR-кодів
  • створення, редагування і форматування QR-кодів

Ціннісний компонент

  • поширення та інформування про переваги продукції з екологічним маркуванням.

Змістовний компонент: Екологічне маркування.

 

ЗМІСТ ЗАВДАННЯ

 

  1. Інструтаж з техніки безпеки при роботі за комп’ютером
  2. Виконання практичної роботи.

Хід роботи

  1. Оберіть тип завдання:

І. QR-код для учнів 2-4 класів – «Продукти харчування з екомаркуванням» (Додаток1).

ІІ. QR-код для учнів 5-8 класів – «День екологічного маркування» (Додаток2).

ІІІ. QR-коди для учнів 9-11 класів – «Чому екологічне маркування це важливо?» (Додаток3).

План виконання практичної роботи

 

1.

Формування теми і ідеї для створення коду

2.

Робота з презентацією - presentation_ecolabel_new, відео про еко маркування; пошук інформації в Інтернеті

3.

Монтаж, форматування, редагування фото і відео матеріалів (творчість і ідей учнів не обмежуються).

4.

При необхідності, публікація отриманих відеоматеріалів на Ютуб каналі, в Інтернеті.

5.

Створення QR-кодів https://www.qrcode-monkey.com/ (код повинен бути цікавим, кольоровим, щоб притягував увагу учнів)

1.Реєстрація не потрібна, достатньо лише зайти на сайт, обрати потрібну функцію, додати контент, на який буде створено код і натиснути кнопку «Створення QR-коду»:

 

  1. Додати посилання на відео, фото ті ін.
  2. Обрати колір коду

  1. Додати картинку до логотипу

  1. Обрати вигляд коду

6.Натиснувши на кнопочку – Створити код.

 

 

7.Скачати

 

6.

Збереження і друк коду

 

  1. Розповсюдження створених  QR-кодів в паперовому та електронному вигляді.
  2. Бесіда з учнями:
  • Чим відрізняються екологічні стандарти від державних норм?
  • Яким знаком маркують екологічно сертифіковану продукцію?
  • Чому варто обирати екологічно сертифіковану продукцію?
  • Як ви вважаєте, ми досягли поставлену мету?

 

 

 

Підсумки:

  1. https://drive.google.com/file/d/1DJV0ReixyCmaMqCL6t_SOle0oUO_80cL/view?usp=sharing
  2. https://youtu.be/a4ZUdX7n40Q

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку