9 клас
Розділ: QR-код
Тема: «QR-код, як спосіб інформування про екологічне маркування»
Очікувані результати за чинною програмою:
Знаннєвий компонент:
Ціннісний компонент
Змістовний компонент: Екологічне маркування.
ЗМІСТ ЗАВДАННЯ
Хід роботи
І. QR-код для учнів 2-4 класів – «Продукти харчування з екомаркуванням» (Додаток1).
ІІ. QR-код для учнів 5-8 класів – «День екологічного маркування» (Додаток2).
ІІІ. QR-коди для учнів 9-11 класів – «Чому екологічне маркування це важливо?» (Додаток3).
План виконання практичної роботи
|
|
1. |
Формування теми і ідеї для створення коду |
2. |
Робота з презентацією - presentation_ecolabel_new, відео про еко маркування; пошук інформації в Інтернеті |
3. |
Монтаж, форматування, редагування фото і відео матеріалів (творчість і ідей учнів не обмежуються). |
4. |
При необхідності, публікація отриманих відеоматеріалів на Ютуб каналі, в Інтернеті. |
5. |
Створення QR-кодів https://www.qrcode-monkey.com/ (код повинен бути цікавим, кольоровим, щоб притягував увагу учнів) 1.Реєстрація не потрібна, достатньо лише зайти на сайт, обрати потрібну функцію, додати контент, на який буде створено код і натиснути кнопку «Створення QR-коду»:
6.Натиснувши на кнопочку – Створити код.
7.Скачати
|
6. |
Збереження і друк коду |
Підсумки:
Додаток1
Додаток 2
Додаток 3