14.12.2023 математика
Тема. Рахування і запис чисел в межах 100. Розв’язування задач на знаходження вартості.
Мета:
актуалізувати знання учнів з теми «Нумерація чисел у межах 100», закріпити вміння учнів додавати та віднімати числа в межах 100; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, обчислювати периметр прямокутника; розвивати мислення, пам’ять, виховувати інтерес до математики.
- уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу ; розвивати пізнавальний інтерес;
- комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, коригувати вміння правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;
- соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
Тип уроку: комбінований.
.
Обладнання: картки, мультимедійне обладнання; підручник «Математика»
Хід уроку
І. Вступна частина.
1. Організація класу. «Психологічна настанова»
Лиш дзвінок на урок продзвенить,
Стане кожний серйозним в ту мить.
Бо роботи багато у нас,
І дружно працює наш клас.
-Усміхнена людина – це здоров’я половина.
А щоб добре працювати треба гарний настрій мати.
2.Актуалізація опорних знань.
1) Математичний диктант.
Запишіть число, в якому 6 десятків і 5 одиниць;
2 десятки і 8 одиниць.
Запишіть найбільше двоцифрове число.(99)
Запишіть найбільше одноцифрове число. (9)
Запишіть найменше двоцифрове число.(10)
Запишіть найменше одноцифрове (1)
ІІ. Основна частина
2)Гра «Шифрувальники». Робота в парах.
Запишіть відповіді чисел у порядку зростання і прочитайте зашифроване слово.
III.Систематизація вивченого матеріалу.
2) Робота за підручником. Розв’язування задачі.
Розв’язування прикладів
Щоб добре працювати треба і відпочивати.
4) Фізкультхвилинка.
5) Робота з геометричним матеріалом (прийом «Мозковий штурм»).
- Які геометричні фігури ми знаємо?
Знаходження периметра прямокутника: а=5см, в= 3см
ІІІ. Заключна частина.
.
Рефлексія (з використанням прийому «Мікрофон»).
IV. Оцінювання
V. Домашнє завдання