Конспект першого уроку для 2 класу на тему "Я вірю в майбутнє твоє, Україно!"

Про матеріал

Розширити та поглибити знання учнів про історичне минуле нашої держави; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, свого роду; берегти та примножувати багатства рідної країни.

Перегляд файлу

Тема уроку. «Я вірю в майбутнє твоє, Україно!»

 

Мета уроку. Розширити та поглибити знання учнів про історичне минуле нашої держави; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, свого роду; берегти та примножувати багатства рідної країни.

 

Обладнання. Карта України, державна символіка, малюнок сонечка, смужки-промінці з іменами дітей, шаблон голуба, грамзапис пісні «Як у нас на Україні…», святково прикрашений клас.

 

Хід уроку

І. Організація класу

 

Учитель: Доброго ранку травам росистим,

                 Доброго ранку квітам барвистим,

                 Доброго ранку сонечку ясному,

                 Дітям усім і усьому прекрасному!

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми, мети уроку.

 

Учитель: Приємно, коли нас оточують добрі люди, веселі і приємні посмішки?

  • Тож давайте і ми дарувати всім свої посмішки і гарний настрій.
  • А як називають добру, лагідну людину, яка зігріває всіх своїм гарячим, щирим серцем? Ось вам підказка-загадка:

Всі від нього навкруги

Набираються снаги –

Тільки ранок настає,

Виглянь у віконце,

Всім воно життя дає –

Променисте …. (сонце)

 

Учитель: Сьогодні ми будемо вчитися, як стати сонечком для своїх рідних, для друзів, для Батьківщини.

 

ІІІ. Основна частина

3.1 Подорож з казковими героями.

Вчитель: Ось наше сонечко (показую на дошку), але чого не вистачає у сонечка? Так, промінчиків! А тепер погляньте на свої парти,  у кожного є промінчик? Як ви гадаєте, що написане на промінчиках? (імена дітей)                         Я хочу, щоб кожен з вас засяяв, як цей промінець, і ніс людям лиш добро. Давайте по черзі прикріпимо свої промінці до нашого сонечка. (діти прикріплюють., лунає грамзапис)

 

Учень 1.   Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці –

Хай вона росте!

Учень 2.   Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся –

Зичу всім добра!

 

3.2 Гра «Сонечко» (усі діти стають у коло, беруться за руки.)

 

Учитель: Уявіть, у своєму серці вогник добра, ніжності, любові. Уявіть, як він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається в долоньку того, хто сидить праворуч, збагачується добром, ніжністю, любов ю та рухається по колу далі. Потоки ніжності і любові збільшуються і збільшуються. Посміхніться один одному.                            Давайте завжди будемо дарувати один одному тільки добро і любов!

3.3. Розповідь учителя з елементами бесіди.

А) Інсценізація вірша

 

Вчитель:  Облітав журавель сто морів, сто земель.

Облітав, обходив, крила, ноги натрудив.

Ми спитали журавля:

Діти:         Де найкраща є земля?

Вчитель:  Журавель відповідає:

Журавель: Краще рідної – немає!!!

 

Вчитель: Батьківщина – це та земля, де ти народився і живеш. Як називається наша держава, наша Батьківщина? (Україна). А ми хто з вами? (Українці).

     Тобто наша Батьківщина – Україна, а ви маленькі українці.

 

Учень 1.   Є багато країн на землі,

В них – озера, річки і долини,

Є країни великі й малі,

Та найкраща – моя Україна!

 

Вчитель: - А які символи України ви знаєте? (Гімн, герб, прапор.)

                -  Якого кольору наш прапор?(жовто-блакитний)

                - Що означають ці кольори?(жовтий – поле, блакитний  - небо).

 

3.3 Розповідь вчителя про історію школи.

Вчитель:   Школу називають другою домівкою. І це справді так. Адже саме тут діти проводять велику частину життя. Сюди вони приходять малюками, крок за кроком просуваються сходинками, які ведуть у світ чарівного, прекрасного – у країну Знань. Тут проходить дитинство, юність. Тут вони вчаться дружбі і взаєморозумінню, самоповазі відвертості, тут відкриваються їх душі й серця для першого кохання...

 

Учень1.    Як гарно, що настала осінь,

Що Перше вересня у нас:

Я стала вже така доросла,

Що йду до школи перший раз!

 

Учень2.     В портфелі зошити новенькі,

Яскрава стрічка у косі,

Її мені вплітала ненька

Й раділи родичі усі!

 

Учень 3.   Я обіцяю: неодмінно

Старанна завжди буду я,

І вчитись буду на «відмінно»,

Як вчилась вся моя сім я!

 

Вчитель:    Хочу відкрити вам велику таємницю – в цьому році нашій школі виповнюється 50 років. Директором якої є Заковоротня В.А. , яка створює всі необхідні умови для навчання.

      Ви мабуть теж з радістю і задоволенням  йшли сьогодні до школи?

 

 

Учень 1.   Це не вигадка, не казка,

Що віднині я – школярик.

Ось портфелик мій, будь ласка,

А в портфелику – букварик!

 

Учень 2.   А в портфелі – акварелі

Грають барвами м якими,

Є і зошити в портфелі,

І щоденник поряд з ними.

 

Учень 3.   Лиш оцінок ще немає

У щоденнику й журналі,

Хоч сестричка вже питає,

Чи приніс 12 балів?!

 

Вчитель: На згадку про перший урок і Перше вересня я вам хочу подарувати ось такі маленькі дзвоники, які щоразу будуть кликати вас на урок !!! (роздаю кожному учню)
 

ІІІ. Фізкультхвилинка. Гра «Коло дружби» під пісню «Як у нас на Україні…»

 

Учитель: Діти, а зараз давайте створімо коло дружби. Візьміть за руку товариша, об єднавши наш класний колектив в коло дружби.

Ми в серцях розтопимо лід,

Штучно створені зруйнуємо стіни!

Так ми різні – Південь, Захід і Схід,

Та всі разом – народ України!

Ми всі різні, але мета у нас одна – мир і спокій на нашій землі!

 

ІV. Підсумок уроку.

Учитель: Ось і добігає кінця наш урок. Нехай у вашому серці панує добро і радість, живіть у мирі і злагоді один з одним. На парті у вас лежить у кожного пташка, яку називають «голубом миру», зараз ми випустимо її на наше блакитне небо, а саме прикріпимо на дошку.

Ми усі одна сім я:

Мама, тато, ви і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

         Але найголовніше я хочу, щоб ви були справжніми людьми: добрими, чесними, чуйними, не байдужими до чужого горя, а справжніми друзями, готовими завжди прийти на допомогу.(учитель розповідає притчу про віник, наголошуючи про цінність сім ї.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку