Де дім у тварин
Мета: Створити позитивний настрій; закріпити та поглибити знання про тварин, викликати бажання дізнатися нову інформацію ; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати ;сприяти розвитку уваги, творчості ,пам’яті; виховувати в учнів почуття доброзичливості, ціннісне ставлення до природи.
Методично – дидактичне забезпечення: календар природи ,картинки із зображенням диких тварин,
Хід ранкової зустрічі
1.Запрошення на ранкову зустріч
https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk
2.Привітання.
Грає музика. Вона повідомляє, що час ставати у коло.
Діти, коли я йшла до школи, мені на долоню сіла Сніжинка. Подивіться, яка вона гарна. Ця Сніжинка незвичайна, вона чарівна. Той, хто потримає її у руках і придумає побажання для свого друга від щирого серця, воно обов’язково здійсниться.
Вчитель: Я бажаю вам гарного настрою та цікавих справ на
сьогоднішній день. Нашими привітаннями і побажаннями ми створили спокійний та гарний настрій.
3. Групове заняття
-Назвіть тваринку почерзі, не повторюючись
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…(Лисиця)
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...(Їжачок)
Я веселий звірок,
Плиг з ялинки на дубок.(Білка)
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.(Ведмідь)
Ходить хмуро між дубами,
Хижоклацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстокалють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізнийзвірцей, звісно, ...(Вовк)
_ Де живуть ті тварини?
4. Обмін інформацією
5.Щоденні новини
Вчитель: Діти, Сніжинка просить, щоб ви відгадали загадку:
Кружляє ніжний білий пух,
Міняє зайчик свій кожух.
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички.
Ведмідь в барлозі вже дріма...
Яка пора, скажіть?..
(Зима)
Вчитель: - Отже, яка зараз пора року?
- А скільки місяців має зима?
- Назвіть їх.
- Зараз який місяць? (Число)
- А який сьогодні день тижня?
- Давайте пригадаємо інші дні тижня. Скільки їх?
- Скільки днів ми працюємо? Відпочиваємо?
- Яка сьогодні погода?
- Отже, зараз зима, сьогодні _______________, ____ грудня,
погода _________________.
Народні прикмети:
Багряна зоря 10 грудня – буде вітряна погода.
Якщо в грудні зловити щуку з ікрою, то в квітні буде багато дощів.
Всесвітній день футболу.
7. Підсумок зустрічі
«Ранкова зустріч» добігає кінця.
Вправа «Перетворення»