Ранкова зустріч "Де дім у тварин"

Про матеріал
Створити позитивний настрій; закріпити та поглибити знання про тварин, викликати бажання дізнатися нову інформацію ; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати ;сприяти розвитку уваги, творчості ,пам’яті; виховувати в учнів почуття доброзичливості, ціннісне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Де дім у тварин

Мета: Створити позитивний настрій; закріпити та поглибити знання про тварин, викликати бажання дізнатися нову інформацію ; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати та систематизувати ;сприяти розвитку уваги, творчості ,пам’яті; виховувати в учнів почуття доброзичливості, ціннісне ставлення до природи.

Методично – дидактичне забезпечення: календар природи ,картинки із зображенням диких тварин,

                                         Хід ранкової зустрічі

1.Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk  

2.Привітання.

Грає музика. Вона повідомляє, що час ставати у коло.

  • Добрий день, зайчатка! (Показують вушка)
  • Добрий день, рибки! (Відкривають і закривають ротики)
  • Добрий день, лисички! (Ходять, як лисички)
  • Добрий день, жабки!
  • Ква-ква-ква! (Стрибають, як жабки)
  • Добрий день, їжачки! (Пирхають)
  • Добрий день, ведмедики! (Ходять перевальцем)

 

Діти, коли я йшла до школи, мені на долоню сіла Сніжинка. Подивіться, яка вона гарна. Ця Сніжинка незвичайна,  вона чарівна. Той, хто потримає її у руках і придумає побажання для свого друга від щирого серця, воно обов’язково здійсниться.
Вчитель: Я бажаю вам гарного настрою та цікавих справ на
сьогоднішній день. Нашими привітаннями і побажаннями ми створили спокійний та гарний настрій. 

3. Групове заняття

  • Сьогодні ми будемо продовжувати мандрувати у тваринний свыт стежками рідного краю.

-Назвіть тваринку почерзі, не повторюючись

 

  • Крісло автора (Вправа « Загадку відгадай – тваринку впізнай)
  •  

Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…(Лисиця)

 

Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...(Їжачок)

 

Я веселий звірок,
Плиг з ялинки на дубок.(Білка)

 

Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий:
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати,
А зимою — в лігві спати.
Як зачує він весну —
Прокидається від сну.(Ведмідь)

 

Ходить хмуро між дубами,
Хижоклацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстокалють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізнийзвірцей, звісно, ...(Вовк)

_ Де живуть ті тварини?

  •                   Складання правил поведінки в природі з часткою не….(не кричати, не ламати, не топтати….)

4. Обмін інформацією

  •                   Сьогодні я вам принесла книгу «У світі тварин». На перерві ви зможете переглянути ілюстрації, прочитати цікаву інформацію про різних тварин нашої країни.

5.Щоденні новини
Вчитель: Діти, Сніжинка просить, щоб ви відгадали загадку:
Кружляє ніжний білий пух,
Міняє зайчик свій кожух.
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички.
Ведмідь в барлозі вже дріма...
Яка пора, скажіть?..
(Зима)
Вчитель: - Отже, яка зараз пора року?
- А скільки місяців має зима?
- Назвіть їх.
- Зараз який місяць? (Число)
- А який  сьогодні день тижня?
- Давайте пригадаємо інші дні тижня. Скільки їх?
- Скільки днів ми працюємо? Відпочиваємо?
- Яка сьогодні погода?
- Отже, зараз зима, сьогодні _______________, ____ грудня,
погода _________________.

Народні прикмети:

Багряна зоря 10 грудня – буде вітряна погода.
Якщо в грудні зловити щуку з ікрою, то в квітні буде багато дощів.
Всесвітній день футболу.

 7. Підсумок зустрічі

 «Ранкова зустріч» добігає кінця.

Вправа «Перетворення»

  •                   Дітям пропонується закінчити речення:
  •                   -  Якби я був ( вовком, зайцем, їжачком тощо), то яким?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку