Ранкова зустріч для 1-2-х класів на тему:"Який я? Який ти ?"

Про матеріал
Розробку даної ранкової зустрічі можна використати як матеріал для проведення під час тематичного тижня про дружні стосунки ,,Як стати хорошим другом''.Формування позитивного відношення учнів до себе, друзів, однокласників;виховання гуманістичних рис характеру у майбутнього покоління.
Перегляд файлу

               Ранкова зустріч для 1-2-х класів                                                 Тема : ЯКИЙ Я? ЯКИЙ ТИ?

Мета тренінгу:

 

● формування позитивного відношення учнів до себе, друзів, однокласників;


● виховання гуманістичних рис характеру у майбутнього покоління.


Обладнання:


● картки: «Я», «Ти», «Люблю свою родину», «Маю друзів», «Навчаюсь в гімназії», «Маю багато захоплень», «Ми усі різні...»;


● знаки оклику, вирізані з кольорового паперу;


● чисті аркуші;


● кольоровий папір.

 


Хід тренінгу


І. Пізнавальна мотивація


Дітям пропонується завдання:


- Відгадайте заховане в колі слово. На допомогу вам — фрази, які відносяться до цього слова (фрази написані на стрілках).

 

12.09.2014-1-1


Діти пропонують свої варіанти відповідей та вгадують заховане слово.


Відкривається заховане слово: «Я».

 


ІІ. Робота над поняттям


Учитель. Чи можете ви сказати про себе такими ж фразами: я люблю свою родину, навчаюсь у гімназії і т.п.?


Далі вчитель розповідає про одного з учнів, називаючи його зовнішні риси, риси характеру, захоплення та інші характеристики.


- Відгадайте, про кого з вас (про  яке «Я») ця розповідь?


Подібні розповіді вчитель може скласти про 2-3 учнів.


Учитель. Кожен з нас не схожий на іншого. Чим же ми відрізняємось один від одного?

Діти висловлюють свою думку. Учитель узагальнює відповіді дітей та показує картки:


          Зовнішність                 Захоплення

         Звички                         Характер


Дітям пропонується написати на аркушах те, що відрізняє кожного з них один від одного. Дитячі роботи вивішуються навколо букви «Я». Діти самі зачитують про себе або це робить учитель.

Учитель. Діти, що ви помітили у ваших роботах?

Звертається увага дітей на повторюваність характеристик. Діти доходять висновку:

                         Ми усі різні


ІІІ. Введення нового поняття, робота над поняттям

На дошку вивішується слово ТИ та прислів'я:

     Лагідні слова говоримо сміливо
     Добрі слова краще солодкого пирога
     Лагідне слово і кошеняти приємне
     Добре слово може врятувати,

     а зле - поранити

Учитель. Як ви розумієте зміст цих прислів'їв? Як вони пов'язані з нашими словами «Я» і «ТИ»?

Діти висловлюють свої думки щодо цих запитань. Учитель узагальнює їх вислови, а потім пропонує:

- Давайте казати один одному тільки добрі, лагідні слова. А сьогодні я пропоную вам зробити сусідові за партою маленький подарунок з добрих, лагідних слів: подарувати йому свої компліменти та написати їх на ось такому знакові оклику. Ці компліменти ви можете подарувати однокласнику або причепити на дошку поряд зі словом «ТИ» і прочитати їх для всього класу.



IV. Рефлексія. Підбиття підсумків


Учитель.

 

- Над якими поняттями ми сьогодні працювали?


- Які слова були у нас сьогодні в гостях?


- Чи важливі вони для вас?


- Чи важливо, щоб слова «Я» і «ТИ» завжди жили дружньо? Чому?


- Давайте будемо пам'ятати про це і будемо намагатися частіше вживати такі слова.

 

 

docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку