Ранкова зустріч "Доброго ранку, плането Земля!"

Про матеріал

Завдяки цьому заходу дітям прививається любов і повага до рідної землі. Вони дізнаються про шкоду побутових відходів, що псують екологію планети. Після прибирання біля школи, діти зрозуміли, що лише від нас залежить, чи буде чистою наша планета.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Доброго ранку, плането Земля!»

І. Привітання.

Вчитель. Доброго ранку! Наша ранкова зустріч, сьогодні, буде незвичайною. Але про це поговоримо, трішки пізніше. А зараз, давайте привітаємо один одного.

Діти хором промовляють привітання, виконуючи рухи.

Доброго ранку, вже сонечко сяє,

Промінчиком ніжним тебе зігріває,

Лагідно в щічку тебе приголубить,

Прошепче на вушко, що хтось тебе любить.

Доброго ранку, он пташка співає,

Що за віконцем весна вже гуляє,

Пташка маленька щебече у небі,

Що десь далеко хтось дума про тебе.

(О.В.Рожко «Доброго ранку!»)

Вчитель. Прийшов час дізнатися, чому ж ця зустріч буде незвичайною. Про це вам розкажуть в новинах.

Новини. 22 квітня все людство відмічає Міжнародний День Землі. Цьому святу і присв’ячується  дана зустріч під назвою «Доброго ранку, плането Земля!» Вас очікує сюрприз із чарівної скриньки, ігри та екологічний десант.

ІІ. Обмін інформацією

Діти обмінюються інформацією

Вчитель.  Тож почнемо із сюрпризу, який знаходиться в чарівній скринці. Що це, ви дізнаєтеся послухавши наших діток.

1 – й учень.

Блакитні простори, зелені ліси –

Ніде не знайдеш ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

2 – й учень.

Ти наша домівка, плането моя

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

«Яка ж ти, сестричко, блакитно – красива!».

Вчитель. У нашій чарівній скринці глобус – модель Землі. Давайте привітаємо нашу планету і скажемо їй декілька компліментів.

Діти передають глобус бажаючим зробити комплімент.

Вчитель. Дякую, діти! Всі ваші мрії і побажання яскравого, доброго, прекрасного майбутнього нашій планеті обов’язково збудуться завдяки міцній дружбі людини і нашої чудової планети Земля. Адже з давніх часів людина вважала Землю своєю матір’ю, годувальницею. Вирушаючи в далекі краї, люди брали з собою пригорщу рідної землі і зберігали її як велику святиню, яка дає сили в тяжку хвилину. Надійно захищали свою землю і нікому не давали її  ображати. Але пройшли роки, і люди стали забувати, що вони є частиною природи. Людина уявила себе царем, яка може підкорити природу: переорати степи, висушити болота, вирубати ліси, побудувати заводи і фабрики, які своїми відходами забруднюють природу. Що з цього вийшло, ви можите побачити на глобусі.

ІІІ. Групова робота.

Вчитель. Подивіться, що сталося з нашою планетою? Та, вона вся в брудних плямах. На кожній із них записано, що представляє загрозу нашому загальному дому. Давайте спробуємо врятувати Землю! Для цього я буду зачитувати вам дитячі висловлювання про забруднювачі навколишнього середовища. На кожен із відходів підготовлено по п’ять висловлювань. Вам потрібно відгадати, що саме  мали на увазі діти. Чим швидше ви відгадаєте, тим швидше ми зможемо очистити нашу планету від цих шкідливих забруднень.

Дитячі висловлювання

  1. - У мене дуже багато іграшок зроблених з неї.
  • Вона буває різнокольоровою.
  • Предмети, виготовлені з неї, мають малу вагу.
  • Її не можна викидати, томущо вона сама по собі в природі не розчиняється.
  • Якщо її підпалити, то з’явиться багато чорного диму, який  має поганий запах і дуже шкідливий для здоров’я. (Пластмаса)
  1. - Його винайшли китайці.
  • У нас його отримують із дерева.
  • Він легко горить.
  • З нього виходить дуже багато сміття.
  • На ньому зазвичай малюють або пишуть. (Папір)
  1. - Його роблять із піску.

- Частіше за все воно - прозоре.

- Воно може стати причиною пожежі,якщо його викинути в лісі.

- З нього виробляють посуд.

- Коли падає, воно розбивається на дрібні скалки. (Скло)

       4) - Він буває різного кольору: майже невидимий, кольоровий, чорний.

          -Його дуже багато в промислових містах, де працюють фабрики, заводи.

          - В місті, де його дуже багато, не ростуть  лишайники.

          - Від нього у людей бувають астма, бронхіт, рак.

          - Його можуть збирати на своє лисття зелені рослини. (Дим)

      5) -  Його можна побачити скрізь – в місті, в селі, навіть біля дороги.

           - Коли щось залізне стає старим, або ламається, то перетворюється в нього.

           - Він буває кольоровим і чорним.

           - З нього можна зробити щось нове.

           - Його можна здати і отримати гроші. (Металолом)

       6) - Її багато утворюється при горінні.

            - Вона завжди чорного кольору.

            - Її багато в місті, особливо там, де є фабрики і заводи.

            - Її можна побачити в селі, там, де будинки опалюють печами.

            - У людини викликає захворювання, а одяг від неї робиться      брудним. (Сажа) 

        7) - Цим ми користуємося кожного дня.

             - Це те, без чого ми вже не можемо прожити.

             - Це знищує рибу у воді, рослини на землі.

             - Коли це потрапляє в воду то утворюється багато піни.

        - За допомогою цього все стає чистішим. (Миючий засіб)

ІV. Крісло автора

Вчитель. Дякую вам за роботу. А зараз – увага на крісло автора. Сьогодні у нас ціла група авторів, які підготували повідомлення про екологічні проблеми планети.

Діти презентують свої повідомлення по темі.

V.Продовження групової діяльності. Гра «Закінчи вислів».

Вчитель. Чим ми можемо сьогодні і зараз допомогти нашій рідній Планеті? Дізнаємося із гри «Закінчи вислів». Я вам буду говорити початок вислову, а ви постарайтеся його закінчити. Щоб виконати це завдання потрібно працювати згуртовано та дружно.

  • Пишіть або друкуйте на обох сторонах листка паперу, використовуючи більше матеріалів із…(переробленої макулатури).
  • Старайтеся купувати напої не в пластиковій і паперовій упаковці, а в склянних пляшках, які потім можна…(використовувати багато разів і здати до магазину).
  • Не купуйте товарів більше, ніж…(вам знадобиться).
  • Економте електроенергію, бензин і газ; по можливості  частіше користуйтеся…(велосипедом і загальним транспортом).
  • Одяг і взуття, яке ви вже не вдягаєте, можна (віддати нужденим).
  • Не викидайте старі іграшки, книжки: вони можуть (комусь знадобитись).
  • Дізнайтеся, де поблизу є пункт по прийому макулатури, і …(здайте туди використаний папір).
  • Поремонтуйте речі замість того, щоб…(їх викинути).

Вчитель. Сьогодні ви принесли малюнки на тему «Моя квітуча планета».

Давайте із них зробимо прапор, який буде символізувати дружбу людини і Землі. А ми всі об’єднаємося навколо нашої планети, покладемо руки на глобус і дамо клятву, що будемо берегти і захищати рідну Планету. Клянемось!

Учень

У сяйві блакитнім Земля,

Найкраща планета для нас,

Тут наші ліси і поля,

Енергій життєвих запас.

Плането, жива будь завжди,

Ми дітям даємо наказ,

Лишайте скрізь добрі сліди

І вірте у кращий свій час.

Вчитель.

Тож давайте будемо берегти нашу чудову планету: зараз, сьогодні і завжди, всі разом і кожний окремо, в школі, на природі і у себе вдома. Адже по іншому і не може бути – завтрішній день Землі залежить тільки від нас сьогоденних! І щоб довести це справою, проведемо прямо зараз екологічний десант – зберемо сміття навколо нашої школи.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Жигайло Oлена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лисюк Алла Віталіївна
    Матеріал содобався. Дякую за ідеї.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Прихожай Світлана Вікторівна
    Дякую за чудову розробку, саме те, що я шукала.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
3614
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку