Ранкова зустріч "Дружба. Умій дружити"

Про матеріал
Ранкова зустріч для учнів 1, 2, 3, 4 класів. Матеріал містить презентацію, вітання у колі друзів, інтерактивні вправи, загадку, золоті правила дружби, перелік рис справжнього друга, правила роботи у групі, життєві ситуації, які трапились у друзів, робота у групах.
Перегляд файлу

План-конспект ранкової зустрічі для учнів 4-го класу

на тему: «Дружба. Умій дружити».

Мета:

  • Навчальна:  розширити та поглибити знання учнів про взаємовідносини людей, про дружбу і товаришування;
  • Розвивальна: розвивати в учнів загальнолюдські чесноти;
  • Корекційна: навчити розрізняти справжню дружбу і товаришування; слідкувати за культурою міжособистісного спілкування;
  • Виховна: виховувати звичку уважно ставитися до товаришів, вміння бачити помилки у своїй поведінці й виправляти її.

 

Хід проведення:

І. Організаційний момент:

Вітання у колі друзів: 

В нашому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В нашому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Посміхнись тому, хто зліва,

Посміхнись тому, хто справа

Ми – одна сім’я.

 

Синоптик.  А зараз я надаю слово синоптику.

 

Загадка  Діти, відгадайте загадку:

Хто може бути «старим», якщо йому тільки 10 років?

(Друг, а старий, бо давно дружимо)

 

Сьогодні, ми поговоримо про дружбу та справжніх друзів.

Кожен з нас хоче мати чесного, дружелюбного, надійного… Ще якого друга ви б хотіли мати? (Діти відповідають) Але для того щоб мати такого друга, треба і самому володіти такими якостями. Для цього існують ЗОЛОТІ правила дружби. Давайте подивимося на екран і разом їх зачитаємо:

  • Бути щирим, відвертим.
  • Берегти секрети один одного.
  • Ділитися з друзями (другом).
  • Не ображати друзів.
  • Не боятися попросити пробачення.
  • Допомагати другові у всьому.
  • Завжди прислухатися одне до одного
  • Казати правду одне одному.
  • Завжди чинити справедливо.
  • Завжди поступатися одне одному.

 

Якщо ви будете знати і виконувати ці правила, тоді ви будете справжнім другом і поряд з вами теж будуть лише справжні друзі.

 

Діти, ви вже давно один одного знаєте, товаришуєте між собою, тому зараз я пропоную вам сказати про ту рису характеру, яку ви найбільше цінуєте  в однокласнику чи в однокласниці. (по колу)

Наприклад: Ліза, я ціную в тобі  доброту.

Ви можете подивитися на екран і пригадати, які є риси справжніх друзів.

Чесність                          Толерантність

Дружелюбність              Щедрість

Доброта                           Розум

Ввічливість                     Енергійність

Відповідальність            Оптимізм

Надійність                       Почуття гумору                   

 

ІІ Основна частина:

2. 1. Робота в групах. А зараз я пропоную роботу в групах. Але спочатку ми пригадаємо з вами правила роботи у групі. (Правила на екрані).

  • Говоримо по черзі
  • Поважаємо думку одне одного
  • Правило піднятої руки
  • Не критикуємо
  • Слухаємо і чуємо
  • Доброзичливе відношення
  • Радіємо успіхам

 

Зараз кожен витягне з чарівної шляпки кольорову зірочку, і за кольором знайде свою команду.

 

Уважно прочитайте ситуації, які сталися з дітьми. Обговоріть їх. Оберіть того, хто буде записувати відповіді на запитання і того, хто  буде презентувати вашу групу. (Обговорення ситуацій).

Ситуація 1

До Ігоря додому прийшов Володя.

Володя. Вмикай телевізор, наші грають!
Ігор. Не можу. На завтра не підготував українську мову.
Володя. Облиш ти свої уроки, пропустимо ж перший тайм!
Ігор. Вибач, Володю, але не можу. Вибач!
Володя. Бач, який ти, а ще другом називаєшся.

 

Чи правильно вчинив Ігор?

А що б ви зробили на його місці?

 

Ситуація 2

У класі хтось розмалював парту. Коли вчитель помітив це, почав вимагати від учня, який за нею закріплений, пояснень: хто і коли це зробив? Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».

 

Скажіть, як би ви вчинили на місці учня, який розмалював парту? Хіба справжній друг учинить так? Хто має вимити парту?

 

Ситуація 3

Таня і Іра ще у школі домовилися зустрітися у парку, у суботу. Раптово, батьки запропонували Тані поїхати у кінотеатр. Таня подзвонила подрузі і сказала, що вона захворіла, тільки щоб подруга не образилася на неї через те, що вона обрала похід у кіно.

Чи правильно вчинила Таня? Щоб ви зробили на місці дівчинки?

 

Ситуація 4

Світланка і Карина товаришують з дитинства. Вони навіть живуть в одному під’їзді, і на одному поверсі. Нещодавно, Світланка дізналася, що Карина за її спиною, глузує з неї і говорить що спілкується зі Світланкою тільки тому, що у дворі більше немає дівчат. До того ж, Карина говорить всім, що Світланці не можна довіряти

 

Чи справжня подруга Карина? Що б ви порадили Світланці? 

 

2.2 Гра «Мій друг (подружка)»

Зараз ми пограємо з вами в гру. Подумайте, і розкажіть не називаючи імені про свого друга у класі так, щоб ми здогадалися про кого йде мова.

 

2.3 Дерево дружби.  У кожного з вас є сердечко, на якому написано яким повинен бути справжній друг. Подумайте, що означає цей напис і поясніть його. Потім ми причепимо  ваші сердечка на наше ДЕРЕВО ДРУЖБИ.

 

ІІІ Заключна частина

Підбиття підсумків: Діти, хто ж такий друг?

                                   Якими якостями повинен володіти друг?

                                   Які правила дружби ви запам’ятали?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2021
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку