Ранкова зустріч "Хто є в моїй сім"ї?"

Про матеріал
Допомогти дітям сформувати уявлення про сім’ю, як дружну команду, де всі допомагають і підтримують одне одного; сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу.
Перегляд файлу

 

Золотівська багатопрофільна гімназія

Попаснянської районної ради

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

 

 

 

 

 


Мета:
Допомогти дітям сформувати уявлення про сім’ю, як дружну команду,
де всі допомагають і підтримують одне одного; сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу. 
 

Очікувані результати:

  • З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
  • Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри
  • Пояснює, які почуття пов’язують його / її з близькими людьми, висловлює припущення про те, чим вони зумовлені
  • З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
  • Складає ціле із запропонованих частин
  • Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Обладнання: сонечко з промінцями, папір, ножиці, відеозапис пісні

«Родина пальчиків», квіти, фото та малюнки сім’ї.


І. Привітання

(Діти встають, разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи.)

Вчитель  Промінь падає в долоні -

Другу посміхнись.

Очі у небес бездонні -

За руки візьмись.

Шелестить над нами листя -

Весело стрибай.

Хвиля мружиться іскристо -

Тож і ти моргай!

Вже метелик не сумує -

З радістю танцюй.

Квіти хтось комусь дарує -

Тож і ти даруй.

На поляні гриб-грибочок -

В кошик поклади.

А на річці є місточок -

Швидше перейди.

Заховалася суничка -

Нахились мерщій.

Вітер вже лоскоче личко -

Ти його закрий.

В небо пташечка злетіла -

Спробуй полети.

Десь за лісом сонце сіло -

Тож сідай і ти.

Задощила раптом хмарка -

Руки підставляй.

Потім знову стало жарко -

Голову сховай.

Ось таке воно, це літо -

В небо задивись.

Пісня лине понад світом -

Другу посміхнись!

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищіпки до смайликів).

                

 

 

 

 

 

 

ІІ. Обмін інформацією

1. Оголошення теми ранкової зустрічі

Вчитель У кожної людини є найрідніші люди. Хто це? Дізнатися нам допоможе загадка та пісенька. (Звучить пісня «Родина пальчиків»)

 Цифра ця усім говорить,

 Скільки днів до тижня входить.

 Поряд стане буква „Я”,

 То це буде вже ...  (сім'я). 

Сьогодні ми поговоримо про особливих людей, найцінніших у вашому житті – про родину. Це найдорожчі люди на світі, які один одного люблять і шанують.

2. Слухання вірша.

Вчитель Послухайте віршик і запам'ятайте, яких членів родини у ньому згадано.

 Тато, мама, дід, бабуся –

 Всіх назву не помилюся.

 Старший братик і сестричка –

 Ось сімейка невеличка.

 Не спиняйте, бо зіб'юся.

 Мама, тато, дід, бабуся –

 Старший брат, сестра і я

 Отака у нас сім'я.

  • То про яких членів родини згадується у вірші? Давайте назвемо їх і запишемо на сонячних промінчиках, адже сім'я, мов сонечко зігріває кожного з нас.

                                                        мама           

                        тато                                                          бабуся

 

 

                                                                                                                                                                    

брат                                    дідусь

 

 

 

                              сестра                                     я

 

3. Вправа «Моя сім’я»

- Сьогодні ми розповімо один одному про свою сім’ю.

- Спочатку я представлю вам свою сім’ю. (кожен розповідає про свою сім’ю, наклеює фото або малюнки; потім обговоримо ситуації, які склалися в сім’ях).

- Хто з вас єдина дитина в сім’ї?

- З ким живуть ще бабусі або дідусі?

- У кого із хлопчиків є брат?

- У кого є сестра?

- Яку особливу роль відіграє в сім’ї кожен член родини?

- Чому ТИ важливий для своєї сім’ї?

- Що ти можеш зробити,  щоб членам сім’ї було жити ще краще?

- Ти колись скучав за своєю сім’єю?

- Ти хочеш, щоб братів і сестер було більше? Менше?

- Чим у своїй сім’ї ти пишаєшся?

- Що особливого є у твоєї сім’ї?

ІІІ. Групове заняття.  

1.  Гра „Щаслива родина ”.

Вчитель  Спробуємо з вами з’ясувати, яка повинна бути щаслива родина. У кожного з вас є сонечко без промінчиків. Я буду читати питання і якщо це щаслива родина, то ви малюєте промінчик, а якщо – ні, то не малюйте нічого.

  • Допомагають один одному.
  • Піклуються про менших.
  • Не прибирають у будинку.
  • Вітають зі святами.
  • Вимагають купити собі іграшку.
  • Шанують старших.
  • Разом відпочивають.
  • Кожен день сваряться.
  • Розповідають один одному новини.
  • Кожен живе у різній хаті.
  • Разом дбають про своє господарство.
  • Люблять один одного.

Молодці, гарні вийшли сонечка, подаруйте їх своїм рідним.

2. Робота в групах.  Опрацювання прислів’я.

Вчитель З’єднайте частини прислів’їв, прочитайте і поясніть, як ви їх розумієте:

Без родини                                    коли в сім’ї лад. 

Нащо кращий клад,                     так і душа на місці.

Вся сім'я вмісті,                            нема щастя для людини. 

Підсумок. Хороша сім’я – це найбільше щастя на землі. І в тій сім’ї лад, де всі люблять один одного, поважають один одного, турбуються про всіх членів родини.

3. Гра «Я почну, а ти продовжуй…» 

  • Онук молодий, а дідусь… (старий) 
  • Мамо, тато, я – наша дружна (сім’я)
  • Ніжна, лагідна і мила, на цей світ нас народила.
    Я до неї пригорнуся, це ріднесенька… (матуся) 
  • Ще голубонька рідненька – добра, мила і старенька.
    Я ніколи не журюся, бо у мене є … (бабуся)
  • Сивий, мудрий і поважний. Заклопотаний, відважний. Всього я в житті навчусь, Бо зі мною мій … (дідусь)
  • Хто усіх нас захищає, матінці допомагає? З ним нічого не боюсь,
    Здогадались? Це… (татусь)

4. Колективна творча робота. 

Вчитель  Візьміть аркуш паперу, обведіть свою долоньку. Оця маленька
долонька може принести вашим батькам велику радість. Напишіть, що ви можете зробити для своїх батьків.

(Діти називають справу, яку написали.)

ІV. Щоденні новини

1.  Новини дня

Помічник дня подає інформацію за допомогою шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх. Знайомство з планом роботи на день.

Вправа«Букет»
- Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати й викинути, а якщо я зберу і спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у сім’ї, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності.

 Вправа у колі.

Діти стають в коло, беруться за руки та промовляють: «Бажаємо всім міцного здоров’я та жити в дружній сім’ї!»

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
3209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку